windows-11
Avatar

ویندوز 11 را بدون نصب امتحان کنید

محمد مهدی تاج الدینی 4 شهریور 1400 1 دیدگاه
2,846 بازدید

اگر در مورد رابط کاربری ویندوز 11 کنجکاو هستید و می‌خواهید پیش از نصب فایل‌های ISO آن را امتحان کنید، حالا می‌توانید از طریق مرورگرتان این کار را انجام دهید. توسعه‌دهنده‌ای به نام Blue Edge با ساخت دموی ویندوز 11 این امکان را فراهم کرده تا حتی اگر رایانه‌ی شما ازنظر سخت‌افزاری امکان نصب Windows 11 را نداشته باشد، بتوانید ازنظر نرم‌افزاری آن را روی سیستم‌تان تست کنید.

این وب‌سایت، ویندوز 11 را روی دسکتاپ شما اجرا نمی‌کند و یک سیستم‌عامل کاملاً عملکردی نیست؛ اما به‌طورکلی از طریق lifehacker، رابط کاربریِ ویندوز 11 را به شما نشان می‌دهد. بدون اینکه به نصب چیزی نیاز باشد، می‌توانید فراتر از عکس‌های منتشرشده از Windows 11، رابط کاربری آن را از نزدیک تست کنید. علاوه بر این، تقریباً با تمام مرورگرها می‌توانید این تست را انجام دهید، حتی Safari هم برای کاربران اپل این امکان را فراهم می‌کند که با رابط کاربری ویندوز 11 آشنا شوند. برای بررسی ویندوز جدید از طریق سایت Blue Edge اقدام کنید.

این سایت باوجود محدودیت‌هایی که دارد، یک شبیه‌سازی ساده از ویندوز 11 به شما ارائه می‌کند، بنابراین می‌توانید این سیستم‌عامل را از مناظر مختلف موردبررسی قرار دهید. باوجوداینکه این شبیه‌سازی، به دلایل مشخص قادر به باز کردن اکثر برنامه‌ها نیست اما نبود File Explorer و جعبه‌ابزار بیشتر به چشم می‌آید. مابقی چیزها به‌خوبی کار می‌کنند. شما می‌توانید ویجت جست‌وجو، منوی استارت، مرورگر Edge و ویندوز استور را بازکنید، نگاهی به تغییرات و کمی و کاستی‌های آن بیندازید و سپس تصمیم بگیرید که ویندوز 11 را نصب کنید یا نه. بنابراین دلیلی برای امتحان نکردن آن وجود ندارد چراکه می‌توانید رابط کاربری ویندوز 11 را به‌خوبی بررسی کنید. ضمناً اگر رابطه‌ی خوبی با منوی استارت شبیه به Mac آن ندارید، نگران نباشید، یک برنامه برای تغییر آن وجود دارد.

ویژگی‌های جدید ویندوز 11

ویندوز 11

تاریخ عرضه‌ی رسمی نسخه رسمی Windows 11 پاییز سال جاری (1400 شمسی، 2021 میلادی) خواهد بود و دارندگان ویندوز 10 می‌توانند با یک آپدیت بزرگ از طرف خود مایکروسافت، آن را بر روی همان ویندوز فعلی‌شان نصبش نمایند. ازجمله تغییرات ویندوز 11 نسبت به ویندوز 10 می‌توان به تجربه بهبودیافته تایپ صوتی، کیبورد لمسی مدرن شده با اندازه بهینه کلیدها، صداها، رنگ‌ها، انیمیشن‌ها و حتی فونت‌ها و آیکون‌های جدید اشاره کرد. همچنین از قابلیت‌های مهم این ویندوز استفاده از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندرویدی بدون هیچ برنامه واسطه‌ای است. مایکروسافت از قابلیت‌های جدید این سیستم‌عامل برای گیمرها نیز رونمایی کرده که ازجمله این قابلیت‌ها می‌توان به DirectX 12 آلتیمیت، Direct Storage و HDR خودکار اشاره کرد.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    منوچهر الف

    مهمان

    سلام سئوی سایت مشکل داره و گوگل بجای نمایش تصویر مقاله ، از تصویر تبلیغ زولا استفاده میکنن

    پاسخ دهید