Halo-Infinite
یحیی رحیمی

زمان انتشار بازی Halo Infinite‌ اعلام شد؛ با باندل جدید ایکس ‌باکس آشنا شوید!

یحیی رحیمی 4 شهریور 1400 بدون دیدگاه
491 بازدید

اگرچه همه انتظار اعلام زمان انتشار بازی Halo Infinite را در کنفرانس ایکس ‌باکس داشتند؛ اما این اتفاق رخ نداد و شاهد حضور بازی در مراسم افتتاحیه به مجری‌گری جف کیلی بودیم که حدود دو ساعت طول کشید و تریلرهای زیادی را مشاهده کردیم. کارگردان بازی هیلو اینفینت روی صحنه ظاهر شد و بالاخره تاریخ انتشار یکی از جنجالی‌ترین بازی‌های این چند سال اخیر را تائید کرد: هشت دسامبر 2021 برابر با 17 آذر 1400

قبل از آنکه مایکروسافت به‌صورت رسمی از تاریخ انتشار بازی Halo Infinite‌ رونمایی کند، عده‌ای موفق به یافتن تاریخ گفته‌شده در فروشگاه مایکروسافت شدند و عملاً سورپرایز ایکس باکس را خراب کردند. به‌هرحال روز 17 آذر شاهد انتشار کمپین داستانی و حالت چندنفره برای کنسول ایکس‌ باکس و کامپیوتر خواهیم بود. اگرچه بازی چندین بار تأخیر خورده و طرفداران انتظارات زیادی از توسعه‌دهندگان داشتند؛ اما کارگردان بازی از شرایط دشوار تولید بازی می‌گوید و اینکه هیلو اینفینیت، عملکرد مناسبی روی کنسول هشت سال پیش ایکس‌باکس وان دارد و بهینه‌سازی چنین بازی وسیعی برای سخت‌افزار قدیمی، ممکن نیست.

Xbox-Series-X-Halo

ایکس‌ باکس سری ایکس با ظاهر هیلو

پس از اعلام زمان انتشار بازی Halo Infinite‌، نوبت به معرفی دسته بازی الیت ایکس باکس با تم هیلو شد که ظاهر فوق‌العاده‌ای دارد و همانند مدل‌های پیشین، امکان تعویض تمامی دکمه‌ها وجود دارد. مهم‌تر از آن، معرفی باندل هیلو برای کنسول ایکس باکس سری ایکس بود که ظاهر آن کاملاً با نمونه‌ی اولیه متفاوت است و یک روکش فلز مانند روی آن کشیده شده و هم‌چنین دریچه‌ی بالایی کنسول هم به رنگ آبی مشابه کورتانا درآمده است. دسته بازی موجود در باندل هم ظاهر متفاوتی دارد و کاملاً مناسب عاشقان مستر چیف و هیلو طراحی‌شده است.

دسته الیت Halo Infinite

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کنسول جدید، پخش صدای هیلو هنگام روشن کردن کنسول است که در نوع خودش امکان بسیار جالبی است. پیش‌فروش این کنسول از دیروز شروع‌شده و عرضه‌ی آن روز 15 نوامبر صورت خواهد گرفت؛ البته قیمت این باندل، 50‌ دلار از نمونه اولیه گران‌تر است؛ اما ظاهر بسیار زیبای آن، ارزش پرداخت پنجاه دلار بیشتر را دارد.

کسی فکرش را نمی‌کرد که مایکروسافت از سری دوم دسته بازی الیت با تم هیلو رونمایی کند و این اتفاق بزرگی بود که طرفداران ایکس باکس را هیجان آورد. مایکروسافت از زره مخصوص مستر چیف برای طراحی دسته الهام گرفته و همچنین رنگ طلایی‌رنگ هم برای آنالوگ استفاده‌شده که در نوع خودش بسیار زیبا است. علاقه‌مندان به Halo Infinite‌ امکان خرید هدست ریزر با طراحی هیلو را هم خواهند داشت و همچنین یک هارد اکسترنال بسیار زیبا هم باقیمت 100 دلار برای ایکس باکس وان در نظر گرفته‌شده که همگی به مناسبت بیست‌سالگی مجموعه‌ی هیلو عرضه می‌شوند.

فصل اول Halo Infinite‌

در آخرین تریلر، فصل اول بازی Halo Infinite‌ معرفی شد و فهمیدیم که بخش چندنفره بازی، دارای یک روایت داستانی مخصوص است و مشابه بازی‌های دیگر مانند فورتنایت و اپکس لجندز خواهد بود. ازآنجایی‌که بخش چندنفره به‌صورت رایگان منتشر می‌شود، انتظار استقبال گرم طرفداران شوترهای اول‌شخص را خواهیم داشت. منتظر انتشار کمپین داستانی و بخش چندنفره در روز 17‌ آذر باشید. نظر شما چیست؟

منبع: Xbox

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.