دانلود بازی Murder Mystery Machine برای PC
دانلود بازی Murder Mystery Machine برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Murder Mystery Machine برای PC

پارسی گیم 4 شهریور 1400 بدون دیدگاه
4,225 بازدید

دانلود بازی Murder Mystery Machine برای کامپیوتر

یکی از سبک‌هایی که در بازی‌های ویدیویی به‌شدت می‌تواند سرگرم‌کننده و اعتیادآور باشد، بازی‌هایی هستند که درون‌مایه کارآگاهی و جرم‌شناسی داشته و شما را وارد این دنیای پیچیده و مرموز می‌کنند. بازیکن باید با دقت و توجه به جزییات، سرنخ‌های مختلفی را پیدا کرده و به روند حل شدن پرونده کمک کند. بازی Murder Mystery Machine از استودیو Blazing Griffin عنوانی جدید بوده که بر مبنای همین محوریت ساخته شده است.

شما در این بازی عضوی از یک آژانس جرم‌شناسی هستید که از کارآگاه‌هایی خبره و ماهر تشکیل شده‌اند. شخصیت شما یک کارآگاه تازه‌کار با نام Cassandra Clarke است و با همکاری یک کارآگاه کهنه‌کار دیگر با نام Nate Huston باید پرونده قتل یکی از افراد مهم سیاسی را بررسی و حل کند. باوجوداینکه مدارک و شواهد خبر از یک دزدی ساده می‌دهند، اما این دو کارآگاه با پیشروی در داستان و پیدا کردن سرنخ‌های مختلف، به یک سری جرم و جنایت سازمان‌یافته می‌رسند که باعث پیچیده‌تر شدن این پرونده مرموز می‌شود.

سبک گیم پلی بازی مانند تمامی بازی‌های کارآگاهی بر محور گشت‌وگذار و پیدا کردن مدارک و شواهد می‌چرخد. زاویه دوربین بازی سبک ایزومتریک داشته تا دید خوبی از تمامی محل‌ها و صحنه‌های جرم به شما بدهد، همچنین با پیدا کردن آیتم‌ها و اشیا مهم، زاویه دید تغییر کرده تا بتوانید جزییات و نکات مخفی درون آن را بهتر ببینید. از دیگر فعالیت‌های داخل بازی می‌توان به سؤال پرسیدن از افراد مظنون، نظم دادن به مدارک و تصمیم‌گیری‌های مهم اشاره کرد. شیوه متصل شدن مدارک شما به یکدیگر نیز سبک هوشمندانه و جالبی داشته و زمانی که با نظم دادن به آن‌ها، راه‌حل کلیدی را برای تکمیل پرونده پیدا می‌کنید، حس خوبی به شما دست خواهد داد.

بازی Murder Mystery Machine توسط ذهن خلاقی از افراد که سابقه نویسندگی برای سریال‌های تلویزیونی با همین محوریت را داشته‌اند، ساخته شده و روایت داستانی و شخصیت‌پردازی عمیقی را در آن تجربه خواهید کرد. پس حس کارآگاهی خود را بیدار کرده و انتظار هر سرانجامی را داشته باشید زیرا قرار است مهم‌ترین و پیچیده‌ترین پرونده‌های جنایی عمرتان را در قالب یک بازی ویدیویی تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Disco Elysium و Twelve Minutes را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Murder Mystery Machine با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or newer
Processor: Intel i3 6100 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX 600 or equivalent

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Join the District Crime Agency in this isometric, modern noir deduction thriller. Explore crime scenes in complex dioramas, organize your evidence effectively, and blur the lines between right and wrong to present your case. Do you have what it takes to be a real detective?
On her first day at the DCA, fresh-faced rookie Cassandra Clarke, is teamed with a reluctant burnt-out detective, Nate Huston, to investigate the murder of a prominent politician. While all evidence points to a botched robbery, it soon entwines the two detectives into a complex, interconnected series of crimes that are anything but an open-and-shut case.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.