دانلود بازی SRX The Game برای PS5
دانلود بازی SRX The Game برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی SRX The Game برای PS5

پارسی گیم 3 شهریور 1400 بدون دیدگاه
299 بازدید

دانلود بازی SRX The Game برای پلی استیشن 5

تجربه رانندگی با اتومبیل‌های مسابقه‌ای چیزی است که به‌سادگی در دنیای مجازی بازی‌های ویدیویی توسط عناوین مختلف در دسترس ما بوده است. بازی‌های ویدیویی مختلفی با محوریت همین سوژه پا به عرصه وجود گذاشته‌اند. از عناوین جدی‌تر مانند Forza Horizon و Dirt گرفته تا عناوین فانتزی تر مانند Need for Speed که بیشتر شبیه به بازی بودند تا شبیه‌سازی. بازی SRX The Game از استودیو Monster Games شبیه‌سازی دقیق از مسابقات مهیج در پیست‌های بزرگ برای شما فراهم کرده است.

شما در این بازی کنترل ماشین‌های مسابقه‌ای قدرتمند و 700 اسب بخاری را در دست خواهید گرفت و در پیست‌های مختلف خاکی یا آسفالتی با سایر رانندگان ماهر مسابقه می‌دهید. به‌نوعی بازی SRX The Game را می‌توان بازگشت به اصول کلاسیک مسابقات اتومبیل‌رانی دانست که همه‌چیز به مهارت راننده بستگی دارد زیرا همه آن‌ها اتومبیل‌های یکسانی ازلحاظ قدرت و سرعت در اختیاردارند.

نکته قابل‌توجه بازی حضور قهرمانان معروف مسابقات اتومبیل‌رانی مانند Tony Stewart و Bill Elliott و بسیاری دیگر در آن است که این امکان را فراهم می‌کند تا با آن‌ها مسابقه دهید و میان آن‌ها جایگاهی برای خود پیدا کنید. در بازی 6 پیست مسابقه‌ای لیسانس شده وجود دارد که همگی مشابه با نسخه واقعی خودساخته شده‌اند، همچنین 50 پیست خاکی منحصربه‌فرد هم برای سبکی متفاوت از مسابقات وجود دارد. در بخش داستانی بازی می‌توانید خودتان را از یک راننده گمنام به قهرمانی مشهور تبدیل شوید، اما این مسیر طولانی و سخت بوده و نیازمند شرکت در مسابقات بسیار زیاد و کسب مهارت است.

اگر می‌خواهید تجربه‌ای متفاوت و جدید از مسابقات اتومبیل‌رانی را داشته باشید، SRX The Game را از دست ندهید. رانندگی در کنار قهرمان‌ها در پیست‌های واقع‌گرایانه با اتومبیل‌های قدرتمند و سریع، چیزی است که شاید به‌سادگی در دسترس هرکسی نباشد اما SRX The Game این تجربه جالب را در دنیایی مجازی در اختیار شما قرار خواهد داد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dirt 5 و NASCAR Heat 5 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی SRX The Game با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Superstar Racing Experience is an all new racing league, led by 3-time Cup Series Champions and Hall of Famers Tony Stewart and Ray Evernham. It features intense 700-horsepower action on a mix of dirt and aphalt short tracks. Put simply, SRX is about getting back to the basics of racing, and putting the competition in the drivers hands!
SRX: The Game allows you to compete against some of the greatest champions in motorsports history. Tony Stewart, Helio Castroneves, Bill Elliott, Tony Kanaan, Michael Waltrip, and many more await you. It’s short track racing against the BEST to ever do it! You’ll compete on 6 licensed tracks including Eldora Speedway, Knoxville Raceway, Lucas Oil Raceway, Nashville Fairgrounds Speedway, Slinger Speedway, and Stafford Speedway.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 26.4 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.