دانلود بازی Kings Bounty II برای PC
دانلود بازی Kings Bounty II برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Kings Bounty II برای PC

پارسی گیم 3 شهریور 1400 بدون دیدگاه
8,210 بازدید

دانلود بازی Kings Bounty II برای کامپیوتر

یکی از سبک‌هایی که در بازی‌های ویدیویی، طرفداران خاصی دارد، سبک نقش‌آفرینی نوبتی بوده که ریشه‌های عمیقی در بازی محبوب D&D داشته و ویژگی‌های منحصربه‌فردی هم دارد. بازی‌های این سبک شبیه به شطرنج‌های فوق پیشرفته بوده که مهره‌های متفاوتی با قابلیت‌های زیاد دارند. شما در این بازی‌ها باید علاوه بر تکیه به شانس، نقشه مناسبی بریزید و از قابلیت‌های کاراکتر خود به‌طور بهینه استفاده کنید. بازی King’s Bounty II از استودیو 1C Entertainment شماره دوم از یک عنوان جذاب نقش‌آفرینی نوبتی است.

داستان بازی در دنیایی به اسم Nostria جریان داشته که درگیر دورانی تاریک و شوم شده است. جادوگران سیاه با دانش خود تباهی را در کشور ایجاد کرده‌اند و تمام امید جامعه به یک منجی است که بتواند بر پلیدی پیروز شده و سرنوشت خوشی را برای Nostria رقم بزند. آن منجی شما هستید. آیا می‌توانید از پس این مسئولیت بزرگ بر آمده و عاقبتی خوش را به مردم سرزمینتان هدیه دهید؟

علاوه بر داستان جذاب و عمیق بازی، گستردگی دنیای آن از عواملی است که به‌سرعت متوجهش خواهید شد. دنیای بازی مملو از ماجراجویی‌های متنوع و پرمخاطره است که همگی در پیشروی داستان مؤثر واقع می‌شوند. قلمرو موجود در بازی گروه‌های زیادی را در دل خودش جای‌داده که هرکدام داستانی متفاوت داشته و تقاضای چیزی را دارند. شما باید به این هرج‌ومرج‌ها نظم بدهید و ارتش شخصی خودتان را از افراد مختلف تشکیل دهید تا بتوانید پیروز شوید. برای پیشروی در بازی آزادی عمل زیادی دارید و مسیر آن کاملاً غیرخطی است تا هر بازیکن، تجربه‌ای منحصربه‌فرد را داشته باشد.

سبک گیم پلی بازی همانند عناوین کلاسیک نقش‌آفرینی نوبتی است. شما باید علاوه بر جایگیری درست نیروها در میدان نبرد، در هر نوبت به‌خوبی از قابلیت‌های آن‌ها استفاده کنید تا پیروز شوید. نقشه‌ریزی و تفکر عنصر اصلی گیم پلی King’s Bounty II است. گرافیک چشم‌نواز بازی هم به سرگرم‌کننده شدن تجربه شما کمک شایانی می‌کند. استفاده از رنگ‌های زنده و جزییات بالا در طراحی کاراکترها و جلوه‌های ویژه دنیای گسترده این بازی را به‌شدت زیبا کرده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Total War: Warhammer II و Battle Brothers را نیز بررسی کنید.

توجه: نسخه PC این بازی کرک نشده است و نسخه قرار گرفته برای Nintendo Switch است که توسط امولاتور YUZU/RYUJINX قابل اجرا بر روی کامپیوتر است. به همین دلیل ممکن است اجرای بازی با مشکلاتی همراه باشد.

در ادامه برای دانلود بازی Kings Bounty II با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5-4690 or AMD FX-9370
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 970 or AMD Radeon RX 480
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5-7400 or AMD Ryzen 7 1700X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1060 or Radeon RX 580
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Darkness descends over the world of Nostria. Conspiracies, sabotage, and necromancy are overshadowing the country. But maybe a saviour – the kingdom’s last hope – is already here, to fight back and finally restore peace and order in Nostria!
King’s Bounty II is the long-awaited sequel to the legendary King’s Bounty video games franchise, one of the most iconic representatives of the turn-based RPG genre. Expanding on this legacy with an entirely new epic story, factions, enemies, and new features to forge an open and breaking fantasy world Antara. With the kingdoms in disarray, counties demanding independence, bandits prowl the roads, all the overseas nations have denied the King’s authority over them, and blighted creatures lie in wait for the unwary, new accidental heroes emerge as a last hope.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 20.3 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.