دانلود بازی Madison برای PC
دانلود بازی Madison برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Madison برای PC

پارسی گیم 23 تیر 1401 4 دیدگاه
14,160 بازدید

دانلود بازی Madison برای کامپیوتر

ژانر ترسناک از آن دسته سبک‌هایی است که در صنعت گیم طرف‌داران و البته منتقدان زیادی دارد. از زمان انتشار رزیدنت اویل در دهه 90 میلادی، بازی‌های ترسناک هر ساله خلاق‌تر و عجیب‌تر می‌شوند. در هر صورت، همیشه می‌توان افراد زیادی را پیدا کرد که به دنبال تجربه‌ای تکرار نشدنی و البته بسیار وحشتناک می‌گردند. بازی Madison که به دست استودیوی BLOODIOUS GAMES ساخته شده، قرار است با ترکیب کردن فرمول‌های موفق این سبک، اثری به‌یادماندنی را برای مخاطبانش خلق کند.

بازی Madison در سبک ترس روان‌شناختی اول شخص قرار می‌گیرد. این زیرمجموعه در بازی‌های ترسناک، با آثاری مانند Outlast به مخاطبان معرفی شد که البته این روزها تعداد زیادی از آثار این مدلی را در بازار مشاهده می‌کنید. همه بازی‌هایی که از این فرمول پیروی می‌کنند، معمولاً موفق نمی‌شوند، ولی بازی Madison با المان‌های رعب آوری مانند ترس‌های لحظه‌ای و داستانی درگیر کننده، خود را از دیگر بازی‌ها جدا کرده است. همچنین نباید اهمیت بالای گرافیک را در این اثر فراموش کرد.

گرافیک بازی Madison به واسطه نورپردازی‌های مناسب و مکان‌های تاریکش، شما را در اتمسفری مرموز و البته نگران کننده غرق می‌کند و اجازه نمی‌دهد که حتی یک لحظه از جریان گیم پلی را نفس راحتی بکشید. همچنین ترکیب بسیار مناسب پازل‌های چالش برانگیز محیطی با گیم پلی ترس و بقا، باعث شده تا شاهد یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های ژانر باشیم. در نهایت باید گفت که حتی اگر ذره‌ای از تجربه آثار وحشتناک و پازل محور لذت می‌برید، Madison دقیقاً اثری است که باید به لیست خود اضافه کنید.

بازی Madison عنوانی در سبک ترس روان‌شناختی و پازل است. این بازی شما را در محیط‌های تاریک و مرموزی زندانی کرده که باید به واسطه حل پازل‌های مختلف، راه خروج خود را پیدا کنید. گرافیک زیبا و خیره کننده و داستانی فراموش نشدنی، از دلایلی است که بازی Madison می‌تواند یکی از بهترین آثار ترسناک سال میلادی جاری برای گیمرها باشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Outlast را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Madison برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: WINDOWS® 7, 8, 8.1, 10
Processor: Intel® Core™ i3 or AMD Ryzen™ 3
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 950 or AMD Radeon™ R7 370
DirectX: Version 10
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel® Core™ i5 or AMD Ryzen™ 5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 1060 or AMD Radeon™ RX 480
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

MADiSON is a first person psychological horror game, featuring disturbing gameplay and an unsettling and compelling narrative.
STORYLINE
What would you do if you woke up locked in a dark room, with your hands covered in blood? Play as Luca, and endure the brute torture of MADiSON, a demon that has forced him to continue a gory ritual started decades ago, making him commit abominable acts. Will you be able to finish this sinister ceremony?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    Ehsan

    مهمان

    سلام من وقتی میخاد بازی لود بشه به 100 درصد میرسید بعد دیگه وارد بازی نمیشه باید چیکار کنیم؟؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    آرش اردلان

    مهمان

    این بازی رو 5 روزه تموم کردم عالی بود خیلی گرافیک خوبی هم داشت و مهم تر از اون داستان خوبی هم داشت

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد امین خیاط

    مهمان

    سلام دوستان من نصف این گیم رو رفتم هنوز تموم نکردم به جرات می گم به من اعتماد کنید بهترین و ترسناک ترین گیم سال ۲۰۲۲ است از دست ندید این گیمو

    پاسخ دهید
    • Avatar

      حسام در پاسخ به محمد امین خیاط

      مهمان

      دمت گرم