دانلود بازی Absolute Territory برای PC
دانلود بازی Absolute Territory برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Absolute Territory برای PC

پارسی گیم 2 شهریور 1400 1 دیدگاه
816 بازدید

دانلود بازی Absolute Territory برای کامپیوتر

یکی از ژانرهای فراموش‌شده در بازی‌های ویدیویی، شبیه‌سازهای خلبانی در فضا بوده که در گذشته بیشتر به آن پرداخته می‌شد اما امروز شاهد عناوین کمتری در این سبک هستیم. اینکه بتوانید کنترل یک سفینه فضایی جنگی را در دست گرفته و در فضای بیکران وارد نبردهای مهیجی شوید، برای بسیاری از افراد امر سرگرم‌کننده و جذابی است. بازی Absolute Territory از استودیو Dan Woods عنوان جدیدی با همین محوریت بوده که پا به این دنیای نوستالژیک گذاشته است.

این بازی همان چیزی است که از یک شبیه‌ساز خلبانی آینده‌گرایانه انتظار دارید. بخش تک‌نفره بازی شامل مأموریت‌های متنوعی است که باید در آن‌ها کنترل یک سفینه فضایی جنگی را در دست گرفته و بسته به نوع مأموریت، کارهای مختلفی را انجام دهید. گاهی باید تمامی دشمنان را نابود کرده، گاهی از یک واحد مهم محافظت و پشتیبانی کنید و یا صرفاً به گشت‌وگذار بپردازید. تنوع مأموریت‌ها یکی از ویژگی‌های مثبت Absolute Territory است که از تکراری شدن آن جلوگیری می‌کند.

سفینه فضایی شما قابلیت‌ها و سلاح‌های مختلفی داشته که همگی آن‌ها قابل شخصی‌سازی هستند. برخی از سفینه‌ها سرعت بیشتری داشته و قابلیت مانور بالایی دارند و برخی دیگر آهسته‌تر هستند اما قدرت تخریبی خارق‌العاده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهند. یکی از ویژگی‌های جالبی که باید در بازی مدیریت کنید، منبع انرژی سفینه است که بسته به نوع نیاز خود باید اولویتش را تغییر دهید، برای مثال اگر می‌خواهید فرار کنید تمام انرژی را به موتورها اختصاص داده و یا برعکس اگر می‌خواهید حمله کنید، قدرت را به سمت سلاح‌های خود ببرید.

بازی علاوه بر دید اول‌شخص داخل کابین، دید سوم شخص را نیز پشتیبانی کرده تا بتوانید به‌طور کامل سفینه فضایی خود را مشاهده کنید. بیش از 21 مأموریت مختلف در بازی وجود داشته که هرکدام سبکی متفاوت را برای اتمام نیاز دارند. سبک گرافیکی بازی هم قابل‌قبول بوده و به‌خصوص نورپردازی‌های فضایی و آینده‌گرایانه آن به‌خوبی طراحی و پیاده‌سازی شده‌اند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Everspace 2 و Star Wars: Squadrons را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Absolute Territory با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1+ (64-bit)
Processor: CPU: SSE2 instruction set support.
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Graphics card with DX10 (shader model 4.0) capabilities
DirectX: Version 11
Storage: 1300 MB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Device

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Futuristic single-player mission-based space dogfighter with the familiar feeling of classic space sims. Fly a variety of search & destroy, assault, patrol, escort, and scan missions. Choose your ship, customize weapon loadout, manage power settings, and use directional thrusters like an elite pilot.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    واقعا دموتون گرم این گیم رو گذاشتین در دوران بچگی این گیم رو بازی میکردم ولی این چند ساله خیلی دنبالش بودم اما پیداش نکردم فقط اگر تاریخ تولید گیم رو هم بگید خیلی خوب میشه

    پاسخ دهید