دانلود بازی The Vale Shadow of the Crown برای PC
دانلود بازی The Vale Shadow of the Crown برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Vale Shadow of the Crown برای PC

پارسی گیم 29 مرداد 1400 بدون دیدگاه
8,123 بازدید

دانلود بازی The Vale Shadow of the Crown برای کامپیوتر

سازندگان امروزه نوآوری‌های زیادی را در بازی‌های خود ایجاد می‌کنند تا هواداران را به سمت خود جذب کرده و اثری موفق به وجود آورند. حال این نوآوری می‌تواند در عناصر مختلفی مثل گیم پلی، داستان‌پردازی و یا حتی سبک گرافیکی بازی ایجاد شود. بازی The Vale Shadow of the Crown از استودیو Falling Squirrel عنوانی اکشن و ماجرایی بوده که شما را در نقش یک کاراکتر نابینا قرار می‌دهد تا به کمک اصوات مختلف در بازی پیشروی کنید.

داستان بازی در دوران گذشته جریان دارد. زمانی که برادر بزرگ‌تر شما بر تخت پادشاهی می‌نشیند، شما به‌عنوان محافظ یک قلعه کوچک‌تر در حومه کشور انتخاب می‌شوید. شما از کودکی نابینا بوده‌اید و این موضوع را فرصتی مناسب برای اندکی ماجراجویی برای خود می‌بینید؛ اما زمانی که در مسیر رسیدن به قلعه بودید، کاروان شما موردحمله دشمنان قرار می‌گیرد. حال تک‌وتنها در سرزمین دشمنان اسیرشده‌اید و باید برای بقای خود بجنگید.

مسیر بازگشت به خانه در بازی اسم The Vale را دارد که یک دره بزرگ و مرموز است و شما باید به کمک اصوات موجود، مسیر خودتان را در آن پیدا کنید. گیم پلی بازی شبیه به‌هیچ‌عنوان دیگری که تابه‌حال تجربه کرده‌اید نیست. شما علناً نابینا هستید و فقط باید با توجه به صداهایی که می‌شنوید مسیرتان را پیدا کنید. این موضوع نوآوری بسیار خاصی را در گیم پلی ایجاد کرده و تجربه این بازی را با یک هدست خوب بسیار لذت‌بخش می‌کند. عناصری از بازی‌های نقش‌آفرینی مانند تغییر تجهیزات، جادوها و… نیز در بازی وجود داشته که عمق بیشتری به بازی می‌بخشد.

The Vale Shadow of the Crown شما را در قدم‌های یک فرد نابینا قرار می‌دهد، کاری که تابه‌حال هیچ بازی دیگری انجام نداده است. پس گوش‌های خود را تیز کرده و او را در این مسیر پرمخاطره راهنمایی کنید تا به سرنوشت شومی دچار نشود.

در ادامه برای دانلود بازی The Vale Shadow of the Crown با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / 64-bit OS
Processor: Intel i3
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Shader model 2.0+
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel i3
Memory: 4 MB RAM
Graphics: Shader model 2.0+
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: Headphones recommended

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Vale is an audio-based action adventure game that places you in the worn leather boots of a blind adventurer. As your elder brother takes his place on the throne, you are made warden of a small castle on the outskirts of the kingdom. Blind from birth and sheltered for much of your childhood, you welcome your exile as a chance for a little adventure.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.