ریمستر بازی GTA
یحیی رحیمی

احتمالاً ریمستر بازی‌های کلاسیک GTA در سال 2022 منتشر شود

یحیی رحیمی 29 مرداد 1400 بدون دیدگاه
5,398 بازدید

هفته‌ی گذشته شایعه‌ای در مورد ریمستر بازی‌های کلاسیک GTA و انتشار آن به‌صورت یک سه‌گانه توسط منابع مختلفی منتشر شد و از آن زمان تابه‌حال، به عمق این شایعه افزوده می‌شود. شرکت Take-Two که ناشر و صاحب‌امتیاز بازی جی تی ای است، تمامی مادهایی که مرتبط با ریمستر بازی‌های GTA San Andreas و وایس سیتی بوده‌اند را حذف کرده و اگرچه در گزارش Kotaku، اواخر سال 2021 به‌عنوان زمان انتشار این مجموعه عنوان‌شده بود؛ اما یک افشاگر دیگر از تأخیر بازی و انتشار آن در سال 2022 خبر داده است.

تام اندرسون، گزارشگر رسانه‌ی Dual Shockers‌ و از افشاگران معروف که تابه‌حال اطلاعات درستی را در مورد بازی‌های مختلف ازجمله GTA منتشر کرده، به‌تازگی تاریخ انتشار اولیه بازی که توسط Kotaku اعلام‌شده بود را به چالش کشیده و باور دارد که انتشار بازی در نیمه‌ی اول سال 2022 محتمل‌تر است. او در ادامه دلیل عدم انتشار هیچ خبری در مورد این بازی را پوشش دادن تمامی شایعات و جنبه‌های مختلف ریمستر سه‌گانه GTA توسط خبرنگاران همکارش عنوان کرده؛ اما در مورد تاریخ انتشار بازی، نظر دیگری دارد و منابع وی، تاریخ تازه‌ای را به گوش او رسانده‌اند.

انتشار ریمستر بازی GTA در 2022

گزارش منتشرشده توسط Kotaku، حاکی از انتشار ریمستر بازی‌های GTA 3، GTA Vice City‌ و GTA San Andreas در اواخر سال 2021 می‌داد و تنها گفته شد که نسخه‌ی کامپیوتر و موبایل بازی در اوایل 2022 منتشر می‌شوند. به نظر می‌رسد که تاریخ بیان‌شده اشتباه بوده و این سه‌گانه به‌صورت یک باندل کامل در سال 2022 منتشر خواهد شد. شیوع همه‌گیری کرونا و دورکاری توسعه‌دهندگان استودیو Rockstar Dundee باعث ایجاد مشکلات زیادی برای این بازی شده و باید ببینیم راک استار چه زمانی از ریمستر GTA رونمایی می‌کند.

ریمستر بازی GTA

شایعات اولیه حاکی از معرفی کامل بازی در اواسط ماه اکتبر و سپس انتشار آن در کنار ریمستر بازی GTA V برای کنسول‌های نسل نهم بود. صحبت‌های جدید تام اندرسون حاکی از اشتباه بودن این شایعه و تاریخ بیان‌شده دارد و ازآنجایی‌که زمان زیادی برای تبلیغات گسترده و پرداختن به جنبه‌ی مارکتینگ هم وجود نخواهد داشت، احتمال انتشار بازی جی تی ای در سال جاری میلادی بسیار پایین است و سال 2022 محتمل‌تر به نظر می‌آید. در حال حاضر نمی‌دانیم کدام شایعه درست است و تا زمان معرفی کامل بازی توسط راک استار، هیچ شایعه‌ای را باور نکنید.

اگر شایعات منتشرشده درست باشند، ریمستر بازی GTA‌ توسط موتور آنریل انجام‌شده و تغییرات زیادی ازلحاظ گرافیکی خواهیم دید. افرادی که موفق به دیدن بازی شده‌‌اند، گرافیک بازی را همانند مادهای گرافیکی حرفه‌ای توصیف کرده‌اند که ترکیبی از استایل کلاسیک و مدرن است و قرار نیست آن سبک طراحی قدیمی به‌طور کامل کنار گذاشته شود. منتظر خبرهای بیشتر در ماه‌های آینده باشید. نظر شما چیست؟‌

منبع:‌TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.