سایبرپانک 2077
یحیی رحیمی

محتویات اولین بسته الحاقی بازی Cyberpunk 2077 اعلام شد

یحیی رحیمی 27 مرداد 1400 بدون دیدگاه
640 بازدید

استودیو CD Projekt Red در تازه‌ترین استریم زنده از جزئیات آپدیت 1.3 بازی Cyberpunk 2077 و اولین بسته الحاقی آن رونمایی کرد. به‌روزرسانی جدید سایبرپانک 2077‌ که قرار است به‌زودی منتشر شود، تغییرات اندکی در ظاهر بازی ایجاد می‌کند و تجربه‌ی روان‌تری را در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهد. در سوی دیگر اولین دی‌ال‌سی بازی هم به‌صورت کاملاً رایگان منتشر می‌شود و محتویات جالبی مانند چندین اتومبیل و آیتم‌های بیشتر را به همراه دارد.

محتویات بسته الحاقی Cyberpunk 2077

بزرگ‌ترین ویژگی دی‌ال‌سی جدید سایبرپانک 2077، ظاهر جدید شخصیت جانی سیلورهند است که شکل و شمایلی خیابانی‌تر به او می‌بخشد و او را کاملاً شبیه موتورسوارهای آمریکایی می‌کند. می‌توان ظاهر جدید را در بخش تنظیمات و در قسمت «محتوای اضافه» فعال کرد. آیتم‌های تزئینی مانند کت چرم ویژه هم برای شخصیت اصلی در دسترس قرا خواهند گرفت. همان‌طور که می‌بینید، بیشتر محتوای اولین بسته الحاقی Cyberpunk 2077، مربوط به آیتم‌های تزئینی است و این روندی است که در مورد بازی ویچر 3 هم مشاهده کردیم.

دیگر تغییر بزرگ بازی هم اضافه شدن یک اتومبیل جدید به نام Bandit است که به‌عنوان جایزه به بازی‌کننده اهدا می‌شود؛ اما امکان خرید آن‌هم وجود دارد. دریافت اتومبیل به انتخاب‌های انجام‌شده بازی‌کن بستگی دارد و برای دریافت آن، باید Ghost Town را تمام کرده باشید و سپس یک پیام کوتاه از شخصیت داکوتا یا روگ دریافت می‌کنید. اگر این پیام به شما نرسیده، بهتر است به منطقه‌ی Badlands بروید و خود را به گاراژ داکوتا نزدیک کنید. البته باید چند روزی صبر کنید تا پیام او به شما برسد.

داستان بازی ادامه می‌یابد

آپدیت 1.3 بازی Cyberpunk 2077 یکی از بزرگ‌ترین پچ‌های منتشرشده بر اساس گفته‌های طراح مراحل بازی به نام مایلز تست است. توسعه‌دهندگان تلاش زیادی برای اولین بسته‌ی الحاقی کرده‌اند و تمرکز آن بیشتر روی آیتم‌های جدید است و به‌نوعی یک محتوای اضافه در نظر گرفته می‌شود؛تا یک دی‌ال‌سی. این روندی است که بازی ویچر 3 هم طی کرد و اگرچه بسته‌های الحاقی زیادی برای آن منتشر شد، اما بیشتر آن‌ها تنها چند آیتم جدید را اضافه می‌کردند. واضح است که محتوای بیشتر درراه است و در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری دریافت خواهیم کرد.

مدیرعامل استودیو سال گذشته در مورد برنامه‌ی انتشار بسته‌های الحاقی برای سایبرپانک 2077 اظهارنظر کرده بود و آن را به روند طی شده برای بازی ویچر 3 تشبیه کرده بود. ازآنجایی‌که هنوز بخش‌هایی از نقشه‌ی بازی قفل است و اجازه‌ی رفتن به آن مناطق وجود ندارد، واضح است که دی‌ال‌سی‌های بعدی، داستان بازی را ادامه خواهند داد و این اتفاقی است که در مورد بازی The Witcher 3 دیدیم. جدا از محتوای جدید، تجربه‌ی بازی با انتشار آپدیت جدید، روان‌تر می‌شود و برای نمونه نقشه‌ی کوچک بازی عملکرد بهتری خواهد داشت و مسیریابی ساده‌تر خواهد شد.

باگ‌های مختلفی در آپدیت جدید 1.3 بازی سایبرپانک 2077 رفع خواهند شد که لیست کامل آن‌ها بسیار طولانی است و بدون شک این بزرگ‌ترین به‌روزرسانی است که تابه‌حال برای بازی توسعه‌یافته است. اگرچه محتوای جدید می‌تواند این اثر جهان باز را زنده کند و روح تازه‌ای به آن ببخشد؛ اما آمار فروش بازی حکایت از وضع دیگری دارد. این بازی حال از فهرست 20 بازی پرفروش پلی‌استیشن در ماه پیشین خارج‌شده و همچنین تعداد بازی‌کنان فعال آن در استیم هم از عنوان Company of Heroes 2 که مربوط به سال 2013 است پایین‌تر آمده؛ باید ببینیم آیا تغییرات جدید، منجر به بهبود وضعیت خواهد شد یا خیر؟ نظر شما چیست؟

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.