قتل صداپیشه Halo
هادی اسماعیل‌زاده

قاتل صداپیشه‌ی کورتانا بازی Halo توسط پلیس برزیل دستگیر شد

هادی اسماعیل‌زاده 26 مرداد 1400 بدون دیدگاه
449 بازدید

مقامات ریودوژانیرو، مردی را به اتهام مشارکت در قتل کریستین لوئیز (Christiane Louise)، صداپیشه برزیلی شخصیت کورتانا در مجموعه بازی‌های Halo، دستگیر کردند. جدا از صداپیشگی کورتانا، لوئیز همچنین صداپیشگی شخصیت Mercy در بازی Overwatch، شخصیت Sivir در بازی League of Legends و Helen Lovejoy در کارتون The Simpsons را بر عهده داشته است. به گفته همکارانش، لوئیز اوت 2021 در سن 49 سالگی و در شهر ریودوژانیرو به قتل رسید.

پلیس برزیل، شخصی به نام پدرو پائولو گونزالز دا کاستا را در ارتباط با قتل صداپیشه شخصیت کورتانا در فرنچایز Halo دستگیر کرده است. دا کاستا به قتل در ریودوژانیرو اعتراف کرده اما گفته می‌شود که این عمل را در دفاع از خود انجام داده است. به گزارش پلیس، انگیزه دا کاستا برای قتل، به‌دست‌آوردن اموال این بازیگر پس از مرگ او بوده است.

پلیس اعلام کرده که کریستیان لوئیز در آپارتمان خود با یک‌تکه فنجان شکسته، کشته شده است. گفته می‌شود که مظنون قبل از پنهان کردن جسد او، پای و گلوی این بازیگر برزیلی را قطع کرده است. به گفته پلیس، مظنون چند روز قبل از پیدا شدن جسد، مقتول را به قتل رسانده است. مظنون در این جنایت، از مادرش کمک گرفته و تعدادی از دارایی‌های لوئیز در خانه مادر مظنون پیدا شده است.

Overwatch

واکنش طرفداران به قتل صداپیشه کورتانا

بر اساس گزارش پلیس برزیل، مظنون و مادرش قبل از مخفی کردن جسد، آن را تا دو روز در خانه خود نگه داشته‌اند. پرونده در حال حاضر ادامه دارد؛ بنابراین پدرو دا کاستا در حال حاضر مظنون است و به گفته خودش، قصد دفاع از خود را داشته است. به گفته یک منبع آشنا، او و کریستیان لوئیز در سال 2017 در یک کلینیک روانپزشکی با یکدیگر آشنا و از آن زمان با هم دوست شده بودند. در حال حاضر مشخص نیست که دا کاستا چگونه قصد تصاحب اموال لوئیز بعد از مرگ او را داشته است.

تعدادی از طرفداران بازی‌های Halo، League of Legends و Overwatch به خبر درگذشت قتل صداپیشه Halo واکنش نشان دادند. جمع زیادی از طرفداران، در حمایت از خانواده و دوستان لوئیز، پست‌هایی را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند. تعدادی از طرفداران Overwatch نیز به جمله قهرمانان هرگز نمی‌میرند اشاره کردند؛ جمله‌ای که شخصیت Mercy هنگام بازیابی سلامتی هم‌تیمی‌های خود در بازی Overwatch می‌گوید.

شخصیت کورتانا نیز که به‌عنوان هوش مصنوعی در فرنچایز Halo، همواره در کنار Master Chief، شخصیت اصلی بازی حضور دارد، نقش مهمی در راهنمایی بازیکن در طول بازی ایفا می‌کند و انتظار می‌رود با عرضه بازی Halo Infinite در پاییز 2021، شاهد بازگشت مجدد او باشیم. به‌ تازگی یک فایل صوتی مخفی توسط طرفداران کشف شده که به شرور بودن شخصیت کورتانا در بازی Halo Infinite اشاره دارد.

به گفته افشاگران، داستان بازی Halo Infinite، روایت استودیو 343 Industries در بازی Halo 5: Guardians را ادامه می‌دهد. آن‌طور که در رویداد E3 2021 اعلام شد، جن تیلور (Jen Taylor)، صداپیشه قدیمی کورتانا، در نقش یک هوش مصنوعی جدید به نام The Weapon، در نسخه انگلیسی بازی Halo Infinite حضور خواهد داشت.

منبع: GAMERANT

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.