Call of Duty Black Ops
یحیی رحیمی

اولین تصاویر از بازی Call Of Duty 2020 درز کرد

یحیی رحیمی 16 خرداد 1399 بدون دیدگاه
1,012 بازدید

یک سری فکت ها در دنیا وجود دارد که همیشه ثابت و قابل اعتماد است. برای نمونه خورشید همیشه طلوع می کند، امواج همیشه در حرکت هستند و البته بازی Call of Duty نیز هر سال منتشر می شود. هر چند که نسخه 2020 این بازی هنوز معرفی نشده است اما شایعات و گزارش های مختلف نشان از برگشت سری Black Ops را دارد و این دفعه با اسم Black Ops: Cold War

به تازگی ویدیویی از نسخه 2020 بازی ندای وظیفه منتشر شده است که گیم پلی اولیه و حالت آلفای بازی را نشان می دهد. در واقع این تصاویر هنوز نسخه اولیه هستند و نباید به آن‌ها اعتماد کرد زیرا که در فرایند توسعه، تغییرات پشت سر هم ایجاد می شوند و ممکن است آنچه حالا می بینیم اصلا در خود بازی به کار گرفته نشود. همچنین منبع این ویدیو هم چندان قابل اعتماد نیست و تا به حال خبرهای درست و اشتباهی را منتشر کرده است.

اگر همه چیز درست باشد، نسخه بعدی ندای وظیفه، Black Ops Cold War خواهد بود. Activision هر ساله در همین روزها بازی جدید را معرفی می کند و لازم نیست چند ماه منتظر بمانیم. در سوی دیگر فصل چهارم بازی Modern Warfare هم در دست انتشار است و فعلا انتشار آن به دلیل اعتراض های ضدنژادپرستی متوقف شده است. این فصل تازه کاپیتان پرایس را باز می گرداند و می توان در بخش چند نفره از او نیز استفاده کرد.

متاسفانه این ویدیو به دلیل درخواست خود اکتیویژن حذف شده است. ویدیو در واقع پیاده روی فردی داخل یک نقشه خالی و بدون وجود هیچ گونه سربازی را نشان می داد. بعضی باور دارند که اسم این نقشه Tank است. همچنین یک سری مینی مپ ها هم مشاهده می شوند که البته به دلیل مراحل اولیه ساخت، هنوز هیچ گونه رنگ و بافت خاصی ندارند.

در حال حاضر تنها یک سری شایعات خام در دست داریم و باید منتظر خبرهای رسمی باشیم. نظر شما در مورد Call of Duty 2020 چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.