بازی Marvel’s Avengers
هادی اسماعیل‌زاده

تاریخ عرضه بسته الحاقی پلنگ سیاه بازی Marvel’s Avengers مشخص شد

هادی اسماعیل‌زاده 10 مرداد 1400 بدون دیدگاه
1,067 بازدید

به‌تازگی استودیو SQUARE ENIX تاریخ عرضه بسته الحاقی Black Panther – War for Wakanda را برای بازی Marvel’s Avengers اعلام کرده است. این بسته الحاقی برای کسانی که بازی اصلی را خریداری کرده‌اند، رایگان خواهد بود. گسترش‌دهنده War for Wakanda علاوه بر افزودن بلک پانتر به‌عنوان سومین ابرقهرمان جدید قابل بازی، همچنین دو شخصیت شرور جدید را به همراه دارد. از دیگر ویژگی‌های این بسته می‌توان اضافه شدن یک محیط کاملا جدید برای گشت و گذار، دشمنان جدید، پایگاه Birnin Zana، Drop Zone جدید تک‌نفره یا چندنفره، ماموریت‌های Threat Sector و موارد دیگر اشاره کرد.

این گسترش‌دهنده، بیشترین میزان محتوا را از زمان عرضه بازی Marvel’s Avengers، به این اثر اضافه می‌کند. این بسته الحاقی قرار است 17 اوت مصادف با 26 مرداد 1400 عرضه شود. بازی اصلی، خود پر از محتوا است که از جمله آن‌ها می‌توان به هشت قهرمان قابل بازی، بیش از 25 ساعت محتوای کمپین تک‌نفره (از بازی اصلی تا گسترش‌دهنده) و اکشن چندنفره بی‌پایان برای حداکثر چهار بازیکن اشاره کرد. علاوه بر این، حالت‌ها و رویدادهای جدید به طور مرتب معرفی می‌شوند. ده‌ها لباس با الهام از کمیک‌ها و فیلم‌های مارول در بازی وجود دارند تا ابرقهرمانان موردعلاقه را به‌دلخواه شخصی سازی کنید. حال به این محتویات، بسته گسترش‌دهنده War for Wakanda را اضافه کنید.

در مورد بسته گسترش‌دهنده War for Wakanda چه می‌دانیم؟

داستان بسته الحاقی رایگان War for Wakanda، حول شخصیت بلک پانتر، پادشاه T’Challa، محافظ فداکار و حاکم فعلی واکاندا جریان دارد. T’Challa که قبلاً طعم خیانت را چشیده، به‌سختی می‌تواند وظایف خود را به دیگران حتی خواهرش Shuri واگذار کند. درعین‌حال او باید با کسانی که قصد آسیب رساندن به واکاندا را دارند مقابله می‌کند. وقتی نیروهای ابر شرور Klaw، امنیت واکاندا را تهدید می‌کنند، T’Challa باید به‌جای مردم واکاندا مبارزه را پیش ببرد تا از همه چیز و همه کسانی که دوستش دارد دفاع کند.

بازی Marvel’s Avengers

بازیکنان داستان بازی و مأموریت‌های اضافی آن را در جریان Avengers Initiative و در جنگل‌های سرسبز واکاندا تجربه خواهند کرد؛ محیطی کاملاً جدید و تنها مکان ویبرانیوم جهان. آن‌ها همچنین می‌توانند در کاخ سلطنتی که مشرف به پایگاه Birnin Zana و مشهور به “شهر طلایی” است گشت‌وگذار کنند. شما می‌توانید در یک پایگاه جدید که شامل آزمایشگاه Shuri، اتاق‌های Zawavari و اتاق جنگ واکاندایی است، به گشت‌وگذار بپردازید.

رویداد all-access بازی Marvel’s Avengers

این هفته بازی Marvel’s Avengers با رویداد all-access همراه بود. این رویداد در 1 آگوست بر روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر (از طریق Steam) و گوگل استیدیا، در تمام مناطقی که بازی در دسترس است اجرا می‌شود. در جریان این رویداد، چندین ویژگی جالب برای همه بازیکنان در دسترس است از جمله 400 درصد پاداش بیشتر برای Xp کسب شده، 50 درصد تخفیف در بازار بازی و بازگشت رویداد Tachyon Anomaly.

در طول تعطیلات آخر هفته all-access، علاقه‌مندان به تجربه نسخه کامل بازی، فقط کافی است که آن را از فروشگاه دیجیتالی پلتفرم خود دانلود کند. پس از پایان رویداد all-access، بازیکنانی که بازی را خریداری می‌کنند، تمام پیشرفت‌ها و خریدهای خود را بر روی همان پلتفرمی که در جریان این رویداد داشتند، حفظ می‌کنند. بازی در حال حاضر 40 درصد تخفیف دارد. قرار است فرصتی مشابه برای تجربه بازی Marvel’s Avengers بدون هیچ هزینه‌ای بر روی پلتفرم‌های ایکس باکس در ماه‌های آینده ایجاد شود.

بازی Marvel’s Avengers در حال حاضر بر روی کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس و پلتفرم‌های گوگل استیدیا و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

منبع: THEGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.