دانلود بازی HighFleet برای PC
دانلود بازی HighFleet برای PC پارسی گیم

دانلود بازی HighFleet برای PC

پارسی گیم 8 مرداد 1400 بدون دیدگاه
6,307 بازدید

دانلود بازی HighFleet برای کامپیوتر

سبک‌های تلفیقی یکی از مواردی هستند که می‌توانند منجر به موفقیت و محبوبیت یک بازی ویدیویی شوند. اینکه کدام سبک‌ها ،چگونه با هم ادغام شوند را سازندگان تصمیم می‌گیرند. هرچند ممکن است این کار ریسک بالایی داشته باشد. بازی HighFleet از استودیو Konstantin Koshutin عنوانی تلفیقی بوده که سبک آرکید و استراتژیک را در آینده زمین برای شما آماده کرده تا در جو حساس آن غرق شوید.

دنیای بازی در آینده‌ای شبیه به دنیاهای پساآخرالزمانی در بازی‌های ویدیویی جریان خواهد داشت. این دنیا با وجود پیشرفت تکنولوژی سبک و سیاقی نابودشده و تاریک دارد و از آن با نام دیزل‌پانک یاد می‌شود. شما در بازی نقش فرمانده گروهی به اسم Sayadi را دارید که مأموریت کنترل و فتح امپراتوری Geratبر عهده شما گذاشته‌شده است. برای موفقیت، علاوه بر گشت‌وگذار و اکتشاف، مدیریت منابع، دیپلماسی و ساخت نیروهای نظامی را هم باید در نظر داشته باشید.

گیم پلی بازی همان‌طور که قبل‌تر ذکر شد، تلفیقی از یک عنوان استراتژیک و آرکید است. مدیریت منابع و ساخت‌وساز آن بسیار شبیه به بازی‌های RTS بوده و در آن باید جوانب زیادی را برای ساخت نیروی نظامی و همین‌طور راه‌حل‌های دیپلماتیک در نظر داشته باشید. بخش آرکید گیم پلی، مبارزه با کشتی‌های بزرگ پرنده و آینده‌گرایانه‌ای است که تحت کنترل شما خواهند بود؛ اما کنترل این کشتی‌ها چندان ساده نیست و باید به‌خوبی قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن را فرابگیرید تا بتوانید در میدان نبرد پیروز شوید.

امکان شخصی‌سازی این کشتی‌های پرنده نیز در مقر اصلی شما وجود دارد و با استفاده از منابع مختلفی که در دنیا پیدا می‌کنید، می‌توانید قابلیت‌های جدیدی به آن‌ها اضافه کنید. دنیای جذاب بازی رازهای زیادی دارد که برای پیدا کردن تمام آن‌ها، باید به‌خوبی همه‌چیز را مدیریت کنید و از موضعی غافل نمانید. همچنین 4 ملیت مختلف برای کنترل در بازی وجود دارد که در قسمت مرحله‌ای بازی با آن‌ها ملاقات خواهید کرد.

در ادامه برای دانلود بازی HighFleet با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10 / 64-bit 8.1
Processor: Intel i3-2100 , AMD Athlon 200GE
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GT 950
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card
Additional Notes: Full High Definition (1920×1080)

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10 / 64-bit 8.1
Processor: 4 cores Intel | AMD CPU (Intel i3-8100, AMD Ryzen 3 1200)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 1070
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In a world with no memory of its past. The House of Sayadi sends its thousand-ton military ships to the skies. Stirring the peace of nations inhabiting the earth they strive to bring back what they have lost.
As a commander of the Sayadi Task Force you’ve been sent to regain control of the rebellious Kingdom of Gerat by whatever means necessary. To succeed will require careful exploration, clever resource management, cautious diplomacy and building a fleet capable of ruling the skies unchallenged.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.