بازی FIFA 21
یحیی رحیمی

آپدیت 18‌ بازی FIFA 21‌ منتشر شد

یحیی رحیمی 5 مرداد 1400 بدون دیدگاه
1,584 بازدید

بازی FIFA 21 در طی سال اخیر آپدیت‌های مختلفی دریافت کرده و حال که به زمان انتشار بازی FIFA 22‌ نزدیک‌ می‌شویم، روند انتشار آپدیت توسط الکترونیک آرتز قطع نشده است. به‌روزرسانی هجدهم بازی فیفا 21 برای کامپیوتر و گوگل استادیا منتشرشده و قرار است آپدیت به‌زودی برای کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس هم عرضه شود. به‌طور کل با تغییرات بزرگی سروکار نداریم و هدف اصلی این آپدیت، حل مشکلات ریزودرشت موجود در بخش‌های مختلف بازی است. بیایید فهرست تغییرات را با همدیگر دوره کنیم.

تغییرات آلتیمت تیم FIFA 21

بخش آلتیمت تیم بازی FIFA 21‌ با تغییرات اندکی همراه شده، کاپیتان تیم از حالا به بعد، قادر به تغییر ترکیب در حالت کو‌آپ خواهد بود و کافی است در لابی و هنگام انتخاب اسم، تغییر موردنظر را اعمال کند. آیتم‌های بیشتری در بخش My Stadium اضافه‌شده و اگر سری به این بخش بزنید، امکان دریافت آیتم‌های نادر را خواهید داشت. در ادامه یک سری مشکلات ریز و باگ‌های آزاردهنده برطرف شده‌اند. برای نمونه هنگام نمایش پک بازیکن، مشکلاتی گرافیکی وجود داشت که تماماً برطرف شده‌ است.

از دیگر تغییرات باید به رفع باگ دیگری که باعث نمایش اشتباه تایمر رویدادهای جدید می‌شد اشاره کرد؛ همچنین امکان استفاده از موس هنگام انتخاب‌ آیتم‌های نادر بخش استادیوم فراهم‌شده و روند پرداخت و خرید درون برنامه‌ای هم سریع‌ و روان شده و مشکلات قبلی را نخواهید دید.

کریر مود

بیشتر تغییرات آپدیت 18 بازی FIFA 21‌ به رفع باگ و مشکلات خلاصه‌شده و به همین دلیل، انتظار افزودن محتوای جدید را نداشته باشید. این نکته در مورد بخش کریر مود هم صادق است و با نصب آپدیت، روند انتخاب بازیکنان در بخش نقل و انتقالات ساده‌تر خواهد شد و باگی که اجازه‌ی عدم نمایش ویژگی‌های بازیکن را نمی‌داد، برطرف شده است. اگر از تنوع بازیکنان جوان که توسط آکادمی پیدا می‌کردید، راضی نیستید، آپدیت جدید را قطعاً نصب کنید که این بخش، به تعادل مناسبی رسیده است. تعدادی از لیگ‌های اروپایی مانند لیگ لهستان با مشکلات فنی مواجه بودند و هنگام بردن جام، هیچ‌گونه مبلغی به بازی‌کننده داده نمی‌شد؛ EA‌ بالاخره به بازخوردها پاسخ داده و مشکل را حل کرده است.

بازی FIFA 21

تغییرات بخش Volta

Volta ازجمله بخش‌های محبوب بازی فیفا 21 است که تغییرات زیادی در بازی FIFA 22 به خود خواهد دید. فعلاً می‌توانید از لوگو، کیت و اسامی جدید تعدادی از استادیوم‌‌ها لذت ببرید و همچنین تجربه‌ی روان‌تری هنگام بازی در بخش فوتبال خیابانی داشته باشید. EA‌ امکان کنترل میزان ساعات بازی توسط والدین را فراهم کرده و اگر کودک شما ساعات زیادی را پای این بازی صرف می‌کند، می‌توانید او را محدود کنید.

به‌طور کل بازی ازنظر گیم پلی روان‌تر شده و جلوه‌های بصری بازی هم با تغییرات ریز، بهتر شده‌اند. می‌توانید از همین حالا آپدیت 18 بازی FIFA 21‌ را دانلود کنید. منتظر انتشار به‌روزرسانی برای کنسول‌های بازی در طی هفته‌ی آینده باشید.

منبع: FifaFroums

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.