دانلود بازی Wonder Boy Asha in Monster World برای PC
دانلود بازی Wonder Boy Asha in Monster World برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Wonder Boy Asha in Monster World برای PC

پارسی گیم 9 تیر 1400 بدون دیدگاه
2,311 بازدید

دانلود بازی Wonder Boy Asha in Monster World برای کامپیوتر

پلتفرمرهای دوبعدی را می‌توان پدربزرگ بازی‌های ویدیویی دانست چون یکی از اولین سبک‌هایی است که به بازیکنان ارائه شد. از بارزترین ویژگی یک پلتفرمر دوبعدی، سادگی در عین پیچیدگی را می‌توان نام برد. گیم پلی این بازی‌ها مکانیک پیچیده‌ای ندارد و با 5 دقیقه وقت گذراندن قابل‌درک می‌شود اما از طرفی عکس‌العمل و مهارت بازیکن را نیز به چالش می‌کشاند. بازی Wonder Boy Asha in Monster World از استودیو Artdink عنوانی در همین ژانر بوده که سبک و سیاقی کارتونی و انیمه وار را نیز به چاشنی خود اضافه کرده است.

شما در نقش دختری جنگجو به اسم Asha قرار خواهید گرفت که در کنار دوست جذاب و پرنده‌اش که Pepelogoo نام دارد، راهی ماجراهای مهیج و خطرناکی می‌شود تا دنیا را نجات دهد. داستان همان کلیشه ساده همیشگی است، قهرمانی که باید کل دنیا را از تباهی نجات دهد؛ اما داستان عنصر اصلی جذابیت این بازی نیست و نخواهد بود. آنچه اینجا مهم است، گیم پلی اکشن، چالش‌برانگیز و مهیج بازی است.

این بازی همان چیزی است که از یک عنوان پلتفرمر کلاسیک انتظار دارید. کاراکتر شما در محیطی دوبعدی باید مراحل مختلف را پشت سر بگذارد و با حل کردن معماهای مختلف پیشروی کند. حضور دوست کوچک و آبی‌رنگ Asha در کنارش و تعامل با او این گیم پلی را جذاب‌تر هم کرده است. شما می‌توانید او را به نقاط مختلف پرتاب کنید، به کمکش از موانع عبور کرده و بسیاری مکانیک‌های جذاب دیگر را پیاده‌سازی کنید. تنوع مراحل بازی نیز مناسب بوده از محیط‌های آتش‌فشانی به کوهستان‌های یخ‌زده و یا حتی آسمان‌ها سفر خواهید کرد.

همچنین در این بازی امکان جمع‌آوری آیتم‌هایی را دارید که به‌مرور کاراکتر شما را قدرتمندتر می‌کند و قابلیت‌های جدیدی به او اضافه خواهد کرد. این امر باعث می‌شود با پیشروی در بازی، احساس خوبی داشته باشید و پا به پای قهرمانتان، قدرت را حس کنید. سبک و سیاق کارتونی و شبیه به انیمه ها که در بازی اعمال‌شده، دنیای زیبا و رنگارنگی پدید آورده است تا گشت‌وگذار در آن حس خوبی را به شما منتقل کند و باعث شود این عنوان کلاسیک تا ساعت‌ها برایتان سرگرم‌کننده باشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های BlazBlue و Scarlet Nexus را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Wonder Boy Asha in Monster World با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

توجه: برای اجرای بازی کنترلر نیاز است و از موس و کیبورد پشتیبانی نمی‌شود.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows10
Processor: 5th generation core-i processor
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 750 Ti
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows10
Processor: 7th generation core-i processor
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1060
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Asha, the warrior protagonist of the game, is involved in a serious incident that will affect the survival of her world. Our green-haired heroine doesn’t have to save the world all alone, and sets off on an adventure with her cute flying friend, the blue Pepelogoo. Asha and the Pepelogoo have to work together to become the heroes the world needs them to be. The road ahead is long – but will they be able to save their world?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.