Mario Golf Super Rush
مبین نعمت‌اللهی

‌پرفروش‌ترین بازی‌های هفته‌ی گذشته در انگلستان: پیشتازی Mario Golf Super Rush

مبین نعمت‌اللهی 8 تیر 1400 بدون دیدگاه
241 بازدید

به‌تازگی لیستی از پرفروش‌ترین بازی‌های هفته‌ی گذشته در انگلستان منتشر شده که بازی Ratchet and Clank: Rift Apart، عنوان تحت‌انحصار کنسول پلی‌استیشن 5 به جایگاه سوم تنزل پیدا کرده است.

طبق آمار و ارقام ارائه شده از سوی وب‌سایت خبری GamesIndustry، تازه‌ترین ساخته‌ی استودیو Insomniac Games یعنی Ratchet and Clank: Rift Apart بعد از گذشت 2 هفته صدرنشینی در چارت پرفروش‌ترین بازی‌های فیزیکی در انگلستان به رتبه‌ی سوم تنزل پیدا کرده است و بازی Mario Golf Super Rush که در قیاس با دیگر عنوان ورزشی از مجموعه‌بازی‌های ماریو یعنی Mario Tennis Aces بیش از 17 درصد فروش بیشتری را تجربه کرده، در جایگاه اول قرار گرفته است و بعد از آن، FIFA 21 خستگی‌ناپذیر قرار دارد.

درواقع عنوان Mario Golf تنها بازی جدید این هفته در لیست 10 بازی پرفروش نبوده و با نگاهی دقیق‌تر، می‌توان به عناوین دیگری همچون Scarlet Nexus، تازه‌ترین ساخته‌ی نقش‌آفرینی شرکت Bandai Namco اشاره داشت. این اثر خلاقانه که اخیرا توسط گروه FLT کرک شده است، توانسته آمار فروش 21 درصدی بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5، و در کنار آن آمار فروش 20 درصدی بر روی کنسول‌های ایکس‌باکس از خود به جای بگذارد. در همان‌حال، بازی Olympic Games Tokyo 2020: The Official Video Games در جایگاه یازدهم قرار گرفته که از این میزان، می‌توان به فروش 29 درصدی برای جامعه‌ی ایکس‌باکس، 21 درصدی برای نینتندو سوئیچ و درنهایت 51 درصدی برای دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 اشاره داشت.

Mario Golf

تسخیر بریتانیا به دست نینتندو

در ادامه‌ی لیست بازی‌های پرفروش انگلستان و می‌توان به عناوین نام‌آشنایی از جمله Mario Kart 8 Deluxe, Animal Crossing: New Horizons, Assassin’s Creed Valhalla, Super Mario 3D World + Bowser’s Fury و نسخه‌ی نینتندو سوئیچ بازی ماینکرفت اشاره داشت. لیستی از بازی‌های هیجان‌انگیز که به تسخیر بسیاری از عناوین تحت‌انحصار نینتندو و موفقیت سیاست‌های این شرکت در بریتانیا درآمده است.

وب‌سایت خبری پارسی‌گیم از شما دعوت می‌کند که نگاهی دقیق‌تر به لیست 10 بازی پرفروش هفته‌ی گذشته در انگلستان و تا تاریخ 26 ژوئن انداخته و بگویید که در هفته‌ای که گذشت مشغول تجربه‌ی چه بازی‌هایی بوده‌اید.

  1. Mario Golf Super Rush
  2. FIFA 21
  3. Ratchet  and Clank: Rift Apart
  4. Mario Kart 8 Deluxe
  5. Animal Crossing: New Horizons
  6. Assassin’s Creed Valhalla
  7. (Minecraft (Nintendo Switch
  8. Scarlet Nexus
  9. Ring Fit Adventure
  10. Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.