Scarlet-Nexus
یحیی رحیمی

بازی Scarlet Nexus توسط گروه FLT کرک شد

یحیی رحیمی 4 تیر 1400 بدون دیدگاه
1,136 بازدید

بازی Scarlet Nexus از جدیدترین عناوین شرکت Bandai Namco است که با ایده‌ای بسیار خلاقانه وارد بازار شده است. اسکارلت نکسوس یک اثر اکشن مهیج با المان‌های نقش‌آفرینی است که درون‌مایه‌ای سیاسی دارد و به دوران آینده‌ی تاریخ بشر می‌پردازد. خوشبختانه گروه FLT با انتشار بازی سریعاً وارد عمل شد و کرک بازی Scarlet Nexus را منتشر کرد.

بازی Scarlet Nexus یک عنوان شگفت‌آور است که مدت‌هاست منتظر انتشارش برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر هستیم. درواقع توسعه‌دهندگان از سیستم‌های جذاب بازی بارها تعریف کردند و همین باعث شد تا ذهن ما مشغول این اثر تاریک و پر مفهوم شود. بازی‌های ویدیویی زیادی پیدا می‌شود که به گمانه‌زنی در مورد آینده‌ی بشر بپردازند و اسکارلت نکسوس هم دقیقاً از همین بازی‌هاست اما این بار با درون‌مایه‌ای سیاسی و مفهومی که مخاطب خاصی را هدف قرار می‌دهد.

داستان بازی در مورد انسان‌هایی است که به لطف یک تغییر ژنتیکی، قابلیت ویژه‌ای دریافت کرده‌اند و می‌توانند اشیاء اطراف را با ذهن کنترل کنند و بالاخره آن بخش نامشخص از ذهن را که مدت‌هاست در مورد آن صحبت می‌کنیم را کشف کنند. از سویی خطر دشمن خارجی باعث شده تا بقای انسان به خطر بیفتد و همین باعث شود تا یک گروه به نام OSF پیدا شوند تا جلوی یورش دشمن را بگیرند و بشریت را از پیچ خطرناک نجات دهند. داستان بازی سرشار از لحظات پرمعنی و غافلگیرکننده است که برای چند دقیقه شمارا به فکر خواهد برد و کمتر بازی‌ می‌تواند در دنیای امروز، چنین عمقی را در داستان قرار دهد.

Scarlet-Nexus

کرک بازی Scarlet Nexus توسط FLT

گروه FLT یکی از پرکارترین گروه‌های کرک بازی است که فعالیت خود را از دهه‌ی 90 میلادی شروع کرده و مدت‌هاست به کرک بازی‌های روز می‌پردازد. یکی از صفات مثبت این گروه، انتشار کرک بازی‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن است. گروه FLT همین چند روز پیش بازی Dungeons and Dragons Dark Alliance را کرک کرد و در حال حاضر هم بازی Scarlet Nexus را کرک کرده تا نشان دهد همچنان به‌عنوان یکی از قوی‌ترین گروه‌های کرک و هک بازی در بازار حضور دارند.

گروه FLT تا‌به‌حال با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم کرده و بسیاری از دولت‌ها و پلیس FBI بارها اعضای آن را دستگیر کرده‌اند اما بار دیگر توانسته زنده شود و به کرک بازی‌های جدید ادامه دهد. اگر منتظر آن بودید که بازی Scarlet Nexus کرک شود و آن را تجربه کنید، خبر بسیار خوبی برایتان داریم! تیم پارسی گیم با کرک شدن بازی سریعاً وارد عمل شد و به‌عنوان اولین وب‌سایت دانلود بازی، فایل نصب Scarlet Nexus را با ترافیک نیم‌ بها از طریق سرورهای پرسرعت داخلی در اختیار شما قرار داده است. همین‌الان می‌توانید به دانلود بازی بپردازید و اوقات خوشی برای خود بسازید.

منبع: Steamcrackedgame

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

کرک بازی Scarlet Nexus‌ را از کجا دانلود کنم؟

می‌توانید کرک بازی Scarlet Nexus‌ را از سرورهای پرسرعت پارسی گیم دانلود کنید و همین الان به بازی بپردازید.

۱
بازی Scarlet Nexus توسط چه کسی کرک شده است؟

بازی Scarlet Nexus‌ توسط گروه FLT کرک شده است. این گروه از جمله قدیمی‌ترین‌های ویدیو گیم است و بازی‌های کرک شده‌ی آنها کیفیت بالایی دارد.

۲
کرک بازی Scarlet Nexus‌ سالم و بدون مشکل است؟

بله کرک بازی Scarlet Nexus‌ بدون هیچ مشکلی روی سیستم شما نصب می‌شود و نگرانی در این مورد نداشته باشید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.