دانلود بازی The Signifier Directors Cut برای PC
دانلود بازی The Signifier Directors Cut برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Signifier Directors Cut برای PC

پارسی گیم 2 تیر 1400 بدون دیدگاه
5,213 بازدید

دانلود بازی The Signifier Directors Cut برای کامپیوتر

در بازی‌های ویدیویی برای القای حس ترس به بازیکن، حتماً لازم نیست هیولا و زامبی وجود داشته باشد. گاهی خود حس ترس می‌تواند در سرتاسر دنیا و محیط بازی حضور مستمر داشته باشد و به‌نوعی، ترسی روانی و دائمی را منتقل کند. بازی The Signifier از استودیو Playmestudio عنوانی بوده که در این امر بسیار موفق ظاهرشده و دنیای سورئال و هولناکی را برای بازیکنان فراهم آورده است. به‌تازگی به‌روزرسانی Director’s Cut نیز برای بازی منتشرشده که محتوای جدیدی را به آن افزوده است.

شما در بازی در نقش Fredrick Russell بازی خواهید کرد که یک متخصص در زمینه هوش مصنوعی و روانشناسی است. او محقق اصلی دستگاهی برای اسکن کردن مغز است که Dreamwalker نام دارد. تکنولوژی این دستگاه به آن‌ها اجازه می‌دهد تا عمیق‌ترین خاطرات و نقاط مغز را کاوش کرده و به دنیای درون آن دسترسی پیدا کنند. او اکنون باید دستگاهش را برای حل معمای قتل مدیرعامل یکی از مهم‌ترین شرکت‌های تکنولوژی در دنیا استفاده کند که به‌تازگی جسدش را در آپارتمان خودش پیداکرده‌اند.

بازی با دوربین اول‌شخص، سه دنیای مختلف را پیش چشم شما به نمایش می‌گذارد، دنیای واقعی، دنیای خاطرات و دنیای رؤیاها. شما در طول بازی باید معماهای مختلف را با حرکت بین این سه دنیا حل کنید. هر چالشی که پیش پای شما قرار می‌گیرد، منحصربه‌فرد بوده و روشی متفاوت برای حل کردن لازم دارد. دنیای سورئال بازی، همواره حس ترس در تاروپودش وجود دارد و دنیای عجیب ذهن انسان‌ها را به زیبایی و در محیطی سورئال به نمایش می‌کشد. اینجا خبری از Jump Scare نیست بلکه ترسی نامحسوس در تمام طول مسیر همراهتان خواهد بود.

در به‌روزرسانی Director’s Cut بازی ازلحاظ فنی و گرافیکی بهبودیافته است. همچنین خاطراتی جدید برای گشت‌وگذار، سه پایان جدید برای بخش داستانی و یک Epilogue زیبا هم اضافه‌شده تا تجربه کامل‌تری و سرگرم‌کننده‌تری از آن داشته باشید. درجه سختی جدیدی هم برای افرادی که می‌خواهند خودشان را به چالش بکشند در بازی اضافه‌شده تا راهنمایی‌های کمتری برای حل معماها توسط بازی ارائه شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Heavy Rain و Life is Strange را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Signifier Directors Cut با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel Core i3 (3.4 GHz) / AMD A8-7600 (3.1 GHz)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 660 / AMD R9 270
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-7600K / AMD Ryzen 5 1600X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 / AMD Radeon RX 580 AMD
Storage: 20 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Explore the real and surreal worlds, become immersed in fringe psychology, solve puzzles, and find the truth as Frederick Russell, an expert in AI and psychology, and the main researcher behind an experimental deep brain scanner called the Dreamwalker. Its controversial technology allows the exploration of the recorded senses and unconscious realms of the mind. He finds himself thrust into a spiral of intrigue when asked to use his creation after the vice president of the world’s biggest tech company turns up dead in her apartment.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 14 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.