دانلود بازی DreamWorks Spirit Luckys Big Adventure برای PC
دانلود بازی DreamWorks Spirit Luckys Big Adventure برای PC پارسی گیم

دانلود بازی DreamWorks Spirit Luckys Big Adventure برای PC

پارسی گیم 1 تیر 1400 1 دیدگاه
5,581 بازدید

دانلود بازی DreamWorks Spirit Luckys Big Adventure برای کامپیوتر

Spirit یکی از انیمیشن‌های محبوب و زیبای دیزنی بود که در سال 2002 منتشر گردید و مانند بسیاری از انیمیشن‌های دیگر دیزنی، موفق ظاهر شد. این کارتون، داستان زندگی اسبی وحشی را روایت می‌کرد که درگیر ماجراهای مهیجی با انسان‌ها شد. بازی DreamWorks Spirit Luckys Big Adventure از استودیو AHEARTFULOFGAMES عنوانی ماجرایی و جذاب در دنیای این انیمیشن است تا داستانی جدید را در آن برای شما روایت کند.

شما در بازی در نقش دختری به اسم Lucky هستید که در سرزمین Miradeo به دنبال ماجراهای مهیج و جذابی است. او در کنار دوست قدیمی‌اش که همان Spirit است، قرار است ماجراجویی‌های جذاب و بامزه‌ای را در دنیای وسیع بازی تجربه کند و شما نیز در کنارش خواهید بود. او نقشه گنجی دارد که معلوم نیست به کجا هدایتش می‌کند، اما افراد دیگری هم به دنبال این گنج هستند که رسیدن به هدف را برای Lucky خطرناک‌تر می‌کند. دو دوست Lucky به اسم Pru و Abigail نیز در ماجراجویی همراهش خواهند بود. این داستان شجاعت، همدلی و دوستی است که روایت می‌شود.

شما به 5 منطقه مختلف در دنیای بازی دسترسی دارید که در آن‌ها می‌توانید فعالیت‌های بسیاری را انجام دهید. زاویه دوربین، سوم شخص است که باعث می‌شود با کاراکتر خود، ارتباط نزدیک‌تری داشته باشید. شما در این مناطق می‌توانید آیتم‌های جدید پیدا کنید، حیوانات مختلفی را ملاقات کرده و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید و یا برای اهالی شهر، مأموریت‌های مختلفی انجام دهید.

Spirit نیز در این ماجراجویی‌ها نقش مهمی بازی می‌کند و همیشه همراهتان خواهد بود. به‌مرور با پیشروی در بازی، ارتباط عمیق‌تری با او پیدا می‌کنید و دوستی شما استحکام بهتری خواهد یافت. قابلیت عکس‌برداری از دنیای زیبا و رنگارنگ بازی هم وجود دارد تا لحظات خود را در آن به ثبت برسانید. امکان نجات دادن حیوانات اسیرشده و شرکت در مسابقات اسب‌سواری نیز در اختیارتان خواهد بود تا تجربه‌ای سرگرم‌کننده در دنیای این انیمیشن محبوب داشته باشید و از آن لذت ببرید.

در ادامه برای دانلود بازی DreamWorks Spirit Luckys Big Adventure با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

توجه: برای اجرای بازی کنترلر نیاز است و از موس و کیبورد پشتیبانی نمی‌شود.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5-4430 | AMD FX-4350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 660, 2 GB | AMD Radeon HD 7850, 2 GB
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX compatible soundcard

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5-5675C | AMD Ryzen 5 2400G
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060, 6 GB | AMD RX 460, 4 GB
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX compatible soundcard

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Where will Lucky’s treasure map lead you? Ride as Lucky on her faithful mustang, Spirit, and begin a wild new adventure in Miradero. There’s a whole wide-open frontier full of exciting quests and wildlife to explore. With Lucky’s fearless best friends Abigail and Pru by your side, you’re bound to have lots of fun! You’ll need to navigate dangers too, like the horse wrangler Hendricks, who’s a little too interested in your treasure hunt. But with the PALs together, and the bond between Lucky and Spirit growing stronger, you’re ready to become a true frontier expert. Friendship, nurturing, and exploration hold the key to unraveling the mystery – and outsmarting the villainous Hendricks.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    RE..

    مهمان

    سلام خیلی باحاله ممنون این بازی رو قرار دادید

    پاسخ دهید