دانلود بازی Strategic Command American Civil War برای PC
دانلود بازی Strategic Command American Civil War برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Strategic Command American Civil War برای PC

پارسی گیم 3 مرداد 1401 بدون دیدگاه
8,518 بازدید

دانلود بازی Strategic Command American Civil War برای کامپیوتر

زمانی که بحث ایجاد شبیه سازی واقع‌گرایانه از اتفاقات مهم و تأثیرگذار در میدان نبرد به میان بیاید، هیچ سبکی به اندازه استراتژیک نمی‌تواند این قضیه را در صنعت گیم بهتر به تصویر بکشد. بازی‌های استراتژی سال‌هاست که موفق به خلق واقع‌گرایانه‌ترین دنیاها در زمینه جنگ شده‌اند و یک فرنچایز حتی پا فراتر گذاشته و شما را در نقش یک فرمانده تاکتیکال جنگی قرار می‌دهد که تمام تصمیم‌ها را در نبرد می‌گیرد. این فرنچایز Strategic Command نام داشته و سازنده‌اش Fury Software است.

Fury Software برای سال‌ها است که به ساخت بازی‌های تاکتیکال استراتژیک Strategic Command می‌پردازد و این بازی‌ها میزبان انواع و اقسام جنگ‌های مختلف بوده‌اند؛ با این حال جدیدترین بازی این سری یعنی Strategic Command American Civil War قرار است برای اولین بار وارد قرن 19 شده و جنگ داخلی آمریکا را به تصویر بکشد. شما به عنوان فرمانده اصلی، ارتش، تحقیق، تولید و سیاست دیپلماتیک اتحادیه یا کنفدراسیون را در زمان نوآوری و نبردهای حماسی کنترل خواهید کرد.

اولین چیزی که ممکن است توجه شما را به خود جلب کند، نبود هیچ‌گونه گرافیک خیره کننده و سینمایی است که در سایر بازی‌های استراتژیک مشاهده کردید. با این حال هدف Strategic Command American Civil War به هیچ وجه گرافیک نبوده و پیاده سازی پیچیده‌ترین سناریوهای جنگی که شما درگیر آن‌ها خواهید بود، اصلی‌ترین دلیل تجربه این بازی است. پس اگر به دنبال یکی از خاص‌ترین و عمیق‌ترین شبیه سازهای جنگی می‌گردید، Strategic Command American Civil War برای شما است.

بازی Strategic Command American Civil War عنوانی در سبک استراتژیک و تاکتیکال است. شما در نقش فرمانده‌ای در جنگ‌های داخلی آمریکا فعالیت کرده و باید با شرکت در سناریوهای مختلف جنگی و دستور به نظامیان، نتیجه را تعیین کنید. این بازی در زمینه گرافیکی حرفی برای گفتن ندارد، ولی گیم پلی آن چنان قوی بوده که از خیلی از بازی‌های دیگر پیشروی می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Unity of Command II Moscow 41 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Strategic Command American Civil War برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: 1.5 GHZ Processor or Equivalent
Memory: 6 GB RAM
Graphics: 8MB video memory
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

For the first time in the series’ history, Strategic Command will be taking you to the 19th century battlefields of the American Civil War. In this turn-based strategy game, you will control the armies, research, production and diplomatic policy of either the Union or the Confederacy during a time of great innovation and dramatic battles. Your decisions will determine whether the United States leaves this conflict as one nation or two.
What are your orders, Mr President?
A BRAND NEW BATTLEFIELD
Strategic Command: American Civil War comes with a massive 66,000 hex map, covering all of North America from Canada and New Mexico to the Caribbean at a 15km/9mi scale. This is the largest hex-based map ever offered by the Strategic Command series!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.