دانلود بازی Trombone Champ برای PC
دانلود بازی Trombone Champ برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Trombone Champ برای PC

پارسی گیم 20 دی 1401 بدون دیدگاه
1,769 بازدید

دانلود بازی Trombone Champ برای کامپیوتر

بازی‌هایی که موسیقی را به عنوان عنصر اصلی گیم پلی خود معرفی می‌کنند، از بسیاری از جهات می‌توانند سرگرم‌کننده باشند. بازیکن در چنین عناوینی همواره با نوای موسیقی همراه بوده و با استفاده از مکانیک‌های گیم پلی ساده که همگام با نت‌ها طراحی شده‌اند، در بازی پیش می‌رود. تا به امروز بازی‌های بسیاری با چنین سبک و سیاق جذابی منتشر شده‌اند و هر کدام تلفیق خوبی از گیم و موسیقی را به خورد ما داده‌اند. بازی Trombone Champ از استودیو Holy Wow عنوانی جذاب با همین ویژگی‌ها بوده که با گرافیکی کودکانه، موسیقی زیبا و گیم پلی ساده می‌تواند برای هر رده سنی مناسب باشد.

شما در بازی Trombone Champ بیش از 20 آهنگ زیبا و جذاب را خواهید شنید و در کنار آن‌ها گیم پلی را تجربه می‌کنید. این موسیقی‌ها از سرودهای زیبا گرفته تا آثار کلاسیک را در برمی‌گیرند و هر کدام به شکلی منحصر به فرد در تعامل با بازیکن هستند. شما باید با حرکت دادن موس و کلیک کردن همراه نت‌ها پیش بروید تا بتوانید مراحل را طی کنید. در طول بازی 50 مدل کارت مختلف به عنوان جایزه نیز وجود دارد که باید همه آن‌ها را جمع‌آوری کنید. تعدادی میمون بامزه نیز در این ماجراجویی موسیقیایی شما را همراهی می‌کنند.

گیم پلی ساده و همچنین گرافیک کودکانه و رنگارنگ بازی از جمله مواردی است که باعث می‌شود تجربه بازی برای تمامی طیف‌های سنی و حتی کودکان نیز لذت‌بخش و مناسب باشد. اگر به موسیقی و گیم علاقه دارید، تجربه این بازی بی‌نظیر را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Totally Accurate Battle Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Trombone Champ برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel 3rd generation Core (ie. Core i7-3770) or higher
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000 or higher
Storage: 500 MB available space
Sound Card: Integrated

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Trombone Champ is the world’s first trombone-based rhythm music game. Unlike most music games, you can freely play any note at any time. You’re not just following along with the music, you’re actually playing the music!
Trombone Champ features over 20 tracks, which include anthems, marches, classical pieces, electronica, folk classics, and more. The game also includes tracks from exciting guest artists. Each track has a unique animated background that moves with the music!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.