indiana-jones
یحیی رحیمی

بتسدا:‌ بازی ایندیانا جونز به این زودی منتشر نخواهد شد

یحیی رحیمی 31 خرداد 1400 1 دیدگاه
632 بازدید

شرکت بتسدا چند وقت پیش از ساخت بازی ایندیانا جونز توسط استودیو MachineGames خبر داد. این بازی ازجمله عناوین انحصاری کنسول ایکس باکس خواهد بود که با همکاری شرکت لوکاس‌ فیلم در حال ساخت است و هیجان زیادی پیرامون آن وجود داد. بر اساس گفته‌های مدیر بازاریابی و مارکتینگ شرکت بتسدا، توسعه‌ی این بازی در مراحل اولیه قرار دارد و به این زودی منتشر نخواهد شد.

شرکت بتسدا تابه‌حال هیچ اطلاعاتی از بازی ایندیانا جونز منتشر نکرده و تنها می‌دانیم که این اثر ماجراجویی توسط استودیو ماشین گیمز ساخته می‌شود. این استودیو بیشتر به دلیل تولید مجموعه‌ی Woflenstein شناخته می‌شود و حال قرار است یک اثر انحصاری برای کنسول ایکس باکس تولید کند. پیت هاینس، مدیرمسئول بخش بازاریابی و مارکتینگ شرکت بتسدا، اخیراً در مورد این بازی اظهارنظر کرده و گفته است که هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار داریم و قرار نیست به این زودی، خبری از بازی دریافت کنیم. پیت هاینس در گفتگو با رسانه‌ی گیم‌اسپات گفته است:

پیت هاینسمشخص است که ما به‌تازگی بازی را معرفی کرده‌ایم و خودتان حدس بزنید که چه اندازه با زمان انتشار بازی فاصله‌داریم. درواقع استودیو در مراحل تولید اولیه و بسیار ابتدایی بازی ایندیانا جونز قرار دارد.

بازی ایندیانا جونز ازجمله عناوین مورد انتظار است که از همین‌الان، طرفداران بسیار زیادی پیداکرده است. بر اساس گزارش‌های منتشرشده، تاد هاوارد شخصاً مسئولیت تهیه‌کنندگی بازی را برعهده‌گرفته و به دنبال ساخت یک اثر باکیفیت است. او روی بازی‌های دیگری مانند Starfield و The Elder Scrolls 6 هم کار می‌کند و مشخص است که فشار کاری زیادی روی او وجود دارد. آقای هاوارد چند وقت پیش گفته بود که برنامه‌ریزی مناسبی برای کار روی هر سه بازی ریخته و نمی‌گذارد که کار روی ایندیانا جونز، به دیگر بازی‌ها صدمه‌ای وارد کند.

بازی ایندیانا جونز

از بازی ایندیانا جونز چه می‌دانیم؟

شرکت بتسدا اوایل سال 2021 با یک تیزر 30 ثانیه‌ای از بازی ایندیانا جونز همه را تعجب‌زده کرد. همان 30 ثانیه کافی بود تا یک سری آیتم‌ها و اشیاء مخصوص این مجموعه را ببینیم و سرنخ‌هایی از ماجراجویی جدید آقای جونز پیدا کنیم. هرچند تریلر اطلاعات زیادی در اختیار ما نمی‌گذارد اما می‌توانیم این باستان‌شناس مشهور را ببینیم که به گوشه‌ای از دنیا سفرکرده است. تریلر ما به یک بلیت هواپیما به مقصد روم نشان می‌دهد و تاریخ روی بلیت هم مربوط به اکتبر 1937 است و پس‌ازآن است که نقشه‌ی شهر واتیکان نشان داده می‌شود و می‌دانیم که ماجراجویی وی در قلب کشور ایتالیا جریان می‌یابد.

یک سری دایره‌های قرمزرنگ روی نقشه‌ی موجود دیده می‌شود که احتمالاً مکان‌های اصلی بازی را نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانیم انواع و اقسام کتاب‌ها و آیتم‌های جالب مانند ماگ مخصوص مجموعه‌ی ایندیانا جونز را ببینیم. اگر می‌خواهید در مورد داستان اطلاعاتی کسب کنید، باید بگوییم که شاهد یک داستان کاملاً جدید خواهیم بود اما از فیلم اصلی هم الهام گرفته‌شده است. بر اساس تاریخ اعلام‌شده روی بلیت، اتفاقات بازی میان دو فیلم «مهاجمان صندوق گمشده» و «آخرین جنگ صلیبی» خواهد و درنتیجه، جدال دکتر جونز با ناز‌ی‌ها را خواهیم دید.

سال‌هاست از انتشار آخرین بازی ایندیانا جونز می‌گذرد و اگرچه بازی‌های بسیار زیادی از این مجموعه ساخته‌شده، اما هیچ‌کدام در قد و قواره‌ی یک اثر تراز اول نبوده‌اند. بتسدا می‌خواهد از دل این فیلم‌های سینمایی محبوب، یک اثر بی‌نظیر برای کاربران ایکس باکس و کامپیوتر بسازد؛ اما لازم است چند سالی تا انتشار آن صبر کنیم.

نظر شما چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    arad

    مهمان

    نظری تدارم ولی جالب بود مرسی از نویسند

    پاسخ دهید