یحیی رحیمی

آپدیت 1.23 بازی Cyberpunk 2077 با حل مشکلات بزرگ منتشر شد

یحیی رحیمی 28 خرداد 1400 بدون دیدگاه
1,206 بازدید

با نزدیک شدن به زمان بازگشت بازی Cyberpunk 2077 به فروشگاه پلی استیشن، توسعه‌دهندگان از آپدیت 1.23 برای کامپیوترها و کنسول‌ها رونمایی کردند. این آپدیت مشکلات متنوعی را حل می‌کنند و به‌طور کل، تجربه‌ی بازی را بهبود می‌بخشد. بیایید با تغییرات کلی پچ جدید آشنا شویم.

آپدیت 1.23 بازی Cyberpunk 2077 تغییری در محتوا ایجاد نمی‌کند  و تنها مشکلات ریز و باگ‌هایی که توسط توسعه‌دهندگان شکار شده‌اند را مورد هدف قرار می‌دهد. برای نمونه باگ عجیبی که باعث می‌شود پس از کشتن یک شخصیت غیرقابل بازی(NPC) و سرقت اتومبیلش، جسد وی همچنان در خودرو باقی بماند، رفع شده است. این اولین به‌روزرسانی است که بالاخره ظاهر شخصیت جانی را در مراحل مختلف تصحیح می‌کند و ظاهری مناسب به او می‌بخشد.

اگر به لیست مشکلاتی که رفع شده‌اند نگاه بیندازیم، موارد عجیب‌وغریبی را خواهیم دید که برای یک بازی تراز اول باورنکردنی نیست. برای نمونه تعدادی از تقاطع‌های شهر دارای باگ مشخصی بودند که اجازه نمی‌دادند تا خودرو پس از گردش‌به‌راست، به‌صورت مستقیم حرکت کند یا اینکه باگ دیگری به NPC اجازه می‌داد تا به زیرزمین برود و جلوی پیشرفت بازی را بگیرد. خوشبختانه این پچ جدید، مشکلات موجود هنگام صحبت باشخصیت‌ها را هم رفع کرده و دیگر قرار نیست وسط مرحله انگشت‌به‌دهان بمانیم و فکر کنیم که بالاخره باید چه‌کار کنیم!

استودیو CD Projekt RED در ادامه از برطرف کردن مشکلات متنوع هنگام انجام مراحل سرقت خبر داده است. برای نمونه باگ عجیبی که باعث حرکت جکی داخل شیشه می‌شد برطرف شده یا اینکه غیب شدن نگهبانان یا حتی در بعضی مواقع، حمله‌ی یک‌باره‌ی آن‌ها بدون دلیل خاصی به سمت بازی‌کننده رفع شده است. در ادامه‌ی لیست تغییرات باید به افزایش کیفیت و پایداری گرافیک بازی در منوها و انیمیشن‌ها گفت و خوشبختانه میزان استفاده از رم و پردازنده هم در کنسول و کامپیوتر بهینه‌شده است.

آپدیت 1.23 بازیCyberpunk 2077 به حل مشکلات نسخه‌ی کامپیوتر هم توجه داشته است. مدت‌هاست که کاربران کامپیوتر از به هم ریختن بازی هنگام فشردن دکمه‌های Alt و Enter گلایه‌ دارند و باور داشتند که خارج کردن بازی از حالت تمام صفحه، باعث هنگ کردن و به هم ریختن آن می‌شود. توسعه‌دهندگان بالاخره به بازخوردها گوش‌داده‌اند و این مشکل را هم برطرف کرده‌اند.

سایبرپانک 2077 از هفته‌ی آینده به فروشگاه پلی استیشن بازخواهد گشت اما سونی به کاربران هشدار داده که اجرای بازی روی پلی استیشن 4 با مشکلاتی همراه است و برگشت بازی به فروشگاه، به معنی تضمین کیفیت آن از طرف سونی نیست. جدیدترین اثر استودیو CD Projekt Red از همان ابتدا با مشکلات زیادی همراه بود که باعث شد تا تجربه‌ی بازی برای کاربران نسل هشتم به یک کابوس تبدیل شود. گلایه‌ها و انتقادات باعث شد تا سونی تصمیم سختی بگیرد و بازی را از فروشگاه حذف کند. توسعه‌دهندگان بازی بالاخره از پس مشکلات برآمدند و با انتشار آپدیت‌های مختلف، روان‌ترین تجربه‌ی ممکن را در اختیار ما قرار دادند.

آپدیت 1.23 بازی Cyberpunk 2077 از همین‌الان در دسترس کاربران کامپیوتر، کنسول و گوگل استادیا قرارگرفته است.

منبع:‌Cyberpunk

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.