Rainbow Six Siege
مبین نعمت‌اللهی

قابلیت کراس‌پلی به بازی Rainbow Six Siege می‌آید؛ اتصال تمامی پلتفرم‌ها!

مبین نعمت‌اللهی 24 خرداد 1400 بدون دیدگاه
236 بازدید

کمپانی یوبی‌سافت در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه E3 2021 اعلام کرد که قابلیت Crossplay در تاریخ 30 ژوئن بین رایانه‌های شخصی و Google Stadia برای بازی Rainbow Six Siege به اجرا در‌خواهد آمد و اوایل سال 2022 میلادی تمامی پلتفرم‌ها میزبان این قابلیت هیجان‌انگیز خواهند بود.

قابلیت Crossplay به بازی‌کنندگان پلتفرم‌های مختلف این امکان را می‌دهد که همزمان به رقابت با یکدیگر بپردازند و بعد از پشتیبانی عناوین انگشت‌شماری در بهره‌مندی از این قابلیت از جمله Rocket League, Fortnite و Call of Duty: Black Ops Cold War، حال یوبی‌سافت اظهار داشته که عنوان Rainbow Six Siege ابتدا از قابلیت بین‌پلتفرمی میان رایانه‌های شخصی، Google Stadia و Amazon Luna، سپس بعد از آن، کنسول‌های ایکس باکس و پلی‌ استیشن تا اوایل سال آینده میلادی پشتیبانی خواهد کرد.

از آنجا که امسال بازی Rainbow Six Siege تولد پنج سالگی خود را جشن می‌گیرد، به‌نظر نمی‌رسد که یوبی‌سافت سیاستی مبنی بر توقف پشتیبانی از این عنوان را در سر داشته باشد، چرا که به‌تازگی از ظاهر جدید بازی در معارفه‌ی اپراتورهای جدید و اسکین‌هایی با تم سریال Rick & Morty پرده‌برداری شده است. در همان‌حال، یوبی‌سافت تاریخ انتشار اسپین‌آف این بازی تحت‌عنوان Extraction را اعلام کرد، عنوانی بر پایه‌ی رقابت‌های PvE و جایی که اپراتورهای Siege در همکاری با یکدیگر علیه تهدیدی فرازمینی متحد می‌شوند.

شب گذشته، نمایش تریلری سینماتیک از فصل جدید عنوان Rainbow Six Siege تحت‌عنوان‌ The North Star و اپراتوری تازه‌نفس به نام Thunderbird حکایت از پشتیبانی همه‌جانبه‌ی تیم Ubisoft Montreal داشت، عنوان تیراندازی اول‌شخص آنلاین که هم‌اکنون بر روی تمامی پلتفرم‌های PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One, PC, Amazon Luna و تاریخ 30 ژوئن بر روی Google Stadia در دسترس است.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.