دانلود بازی Slipways برای PC
دانلود بازی Slipways برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Slipways برای PC

پارسی گیم 15 خرداد 1400 بدون دیدگاه
6,218 بازدید

دانلود بازی Slipways برای کامپیوتر

یکی از سبک‌هایی که امروزه زیاد به آن در صنعت بازی‌های ویدیویی توجه می‌شود، سبک Grand Strategy بوده که یکی از زیرمجموعه‌های سبک معروف استراتژیک است. تفاوت این سبک اما با بازی‌های استراتژیک کلاسیک، وسعت بسیار زیاد نقشه و محتوای زیاد و متنوع در گیم پلی‌اش است. بازی Slipways از استودیو Beetlewing عنوانی جدید در همین سبک بوده که فضای بیکران را برای محیط خود انتخاب کرده و تجارت و دیپلماسی کهکشانی را برای بازیکن فراهم آورده است.

گیم پلی بازی سبکی خاص داشته و تلفیقی از عناصر استراتژیک و معمایی است. شما باید سیارات مختلفی را در نقشه قابل سکونت کنید و سپس میان آن‌ها خطوط تجاری برقرار کنید. هر سیاره می‌تواند درزمینه ای متفاوت شخصی‌سازی شود، برای مثال یک سیاره به صنعت بپردازد و دیگری به تولید منابع حیاتی برای سایر سیاره‌ها. سپس با استفاده از تنظیمات ساده بازی، خطوط تجاری مختلفی را میان آن‌ها برقرار کنید تا به‌تدریج امپراتوری کهکشانی شما توسعه‌یافته و به شکوفایی برسد.

نکته دیگر این است که هیچ گزینه نظامی‌ای در Slipways وجود ندارد تا تمام تمرکز شما بر تجارت، اقتصاد و روابط دیپلماسی باشد. این بازی در اصل اکتشاف و گشت‌وگذار در فضا و بنا کردن امپراتوری بزرگ با استفاده از هوش و منطق اقتصادی و مدیریتی است. از دیگر نکات مثبت بازی، سریع بودن گیم پلی است. اینجا هر عملی از سمت شما به‌صورت آنی نتیجه‌اش مشخص می‌شود تا لازم نباشد مدتی طولانی برای آماده شدن چیزی مثل شکل گرفتن یک مسیر تجاری صبر کنید. همین امر باعث شده تا هر راند از بازی به‌سرعت به پایان برسد و نهایتاً 1 ساعت از وقت شما را بگیرد.

تکنولوژی‌ها و تحقیقات در Slipways شکلی متفاوت داشته و به‌جای اینکه کارایی هر بنا و ساختمان را به‌سادگی افزایش دهد، گاه به‌طور کامل کاربری آن را عوض می‌کند. برخی از این تکنولوژی‌ها حتی به شما اجازه می‌دهد سیاره‌ها را در فضا جابه‌جا کنید! حالت Endless نیز در بازی وجود داشته که محدودیت زمانی 25 ساله حالت اصلی را ندارد تا در آن هرچقدر می‌خواهید ساخت‌وساز کنید و بدون ترس از اتمام راند، امپراتوری خود را گسترش دهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Stellaris را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Slipways با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or higher
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce 7xx series or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce 9xx series or higher
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Slipways takes the space grand strategy genre and condenses the best parts of it down by throwing away all the micromanagement and the steep learning curve. The result is a unique blend of the strategy and puzzle genres in which you can finish a run quickly, but still have a deep experience full of tough decisions.
Colonize planets, carefully pick industries and hook everything up so that your planets support each other. Line everything up just right and watch your colonies evolve and grow, giving you even more options for profitable trade. Make long-term plans and bask in your own glory when that one last connection makes six planets upgrade at the same time and gives you the income you desperately need.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.