یحیی رحیمی

مود Clan War به بازی Call of Duty Mobile اضافه می‌شود: جنگ قبیله‌ای شروع شد!

یحیی رحیمی 10 خرداد 1400 1 دیدگاه
3,257 بازدید

فرانچایز Call of Duty اخیراً توانسته خود را به مرزهای جدیدی بکشاند و با عناوین محبوبی مانند Call of Duty Warzone و Call of Duty Mobile ، ژانرها و پلتفرم‌های تازه‌ای را امتحان کند. آپدیت میان فصل بازی Warzone با افزودن اپراتور رامبو، سروصدای زیادی به پا کرد و قرار است که یک بخش جدید هم به نسخه موبایل اضافه شود که میدان نبرد را برای رقبای کمتر شناخته‌شده، پیچیده خواهد کرد.

بازی کالاف دیوتی موبایل طرفداران بسیار زیادی دارد و همین چند هفته‌ی پیش بود که تعداد کاربران آن از مرز 100 میلیون نفر گذشت. این بازی توانسته برخلاف باور، بسیار موفق عمل کند و حالا که فصل چهارم بازی به پایان نزدیک می‌شود، خبرهای مختلفی در مورد محتوای فصل پنجم منتشر می‌شود که یکی از آن‌ها، اشاره به کلن وار یا جنگ‌های قبیله‌ای دارد.

Clan_Wars-Call-of-Duty

مود جدید بازی Call of Duty Mobile

مود جدید بازی که در فصل پنجم رونمایی می‌شود، Clan Wars نام دارد. این مود، اسم آشنایی برای موبایل گیمرهاست زیرا که قبلاً چنین مکانیسمی را در بازی محبوب Clash Royale دیده‌ایم. برای شرکت در جنگ‌های قبیله‌ای، لازم است که یک کلن تشکیل داد و سپس وارد نبرد شد. گفتنی است فعلاً تعداد بازیکنان لازم به‌منظور تشکیل یک کلن مشخص نیست.

پس از تشکیل گروه، رقابت‌های هفتگی از راه می‌رسد و بازیکنان باید به‌صورت گروهی در مقابل کلن‌های دیگر به رقابت بپردازند. هر نبرد، یک امتیاز به گروه اضافه می‌کند و چندین گروه، هر هفته به‌منظور دریافت امتیاز با یکدیگر مسابقه خواهند داد؛ در این مود بازیکنان باید همکاری نزدیکی داشته باشند و درک بالایی از سبک بازی حریفان خود داشته باشند.

عملکرد چالش‌های هفتگی، مانند یک مینی فصل است. بازیکنان در طول هفته به نبرد خواهند پرداخت و سپس هنگامی‌که آخر هفته می‌رسد، مقابل کلن‌های دیگر قرار خواهند گرفت. اکتیویژن برنامه‌ریزی کاملی برای مود Clan War بازی Call of Duty Mobile دارد و قرار است تمامی گروه‌ها در جداول مخصوصی قرار گیرند و بر اساس امتیاز به‌دست‌آمده، جوایز جذابی دریافت کنند.

روند اهدای جوایز به‌صورت گروهی و تکی خواهد بود. بازیکنان تازه‌کار که چندان با روند بازی آشنا نیستند، می‌توانند تأثیر زیادی روی قهرمانی قبیله بگذارند و اشتباهات آن‌ها، برنده‌ی چالش هفتگی را مشخص خواهد کرد. یکی از جذابیت‌های Clan War ، آیتم‌های مخصوص است که تنها با امتیاز و پول به‌دست‌آمده از نبردهای هفتگی قابل خریداری است.

افزودن قابلیت Clan War ازجمله آخرین تلاش‌های اکتیویژن به‌منظور جذب بازیکنان جدید است. تابه‌حال افراد معتبری مانند دکتر دیسریسپکت از بازی Call of Duty Mobile تعریف کرده‌اند و محتوای خلق‌شده بازی را مناسب جامعه‌ی کاربری بزرگ آن دانسته‌اند.

در پارسی گیم بخوانید:

  1. تغییرات احتمالی فصل چهارم بازی Call of Duty Warzone : از نقشه تا جابه‌جایی سریع

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    پارسا

    مهمان

    سلام.من از کالاف دیوتی موبایل راضی هستم فقط اگر اسکین ربات بده خیلی ممنون میشم

    پاسخ دهید