دانلود بازی Unexplored 2 The Wayfarer's Legacy برای PC
دانلود بازی Unexplored 2 The Wayfarer's Legacy برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Unexplored 2 The Wayfarer’s Legacy برای PC

پارسی گیم 3 خرداد 1400 بدون دیدگاه
3,441 بازدید

دانلود بازی Unexplored 2 The Wayfarer’s Legacy برای کامپیوتر

امروزه شاهد پدید آمدن بازی‌های ویدیویی زیادی از استودیوهای کوچک‌تر بازی‌سازی هستیم. این عناوین روزبه‌روز بهتر از قبل ظاهر می‌شوند و در عین ساده بودن، سرگرم‌کننده و جذاب هستند. بازی Unexplored 2: The Wayfarer’s Legacy ساخته‌شده توسط استودیو Ludomotion عنوانی در سبک اکشن و نقش‌آفرینی است که تیمی کوچک پشت ساخت آن بوده اما مملو از محتوای جذاب و سرگرم‌کننده برای بازیکنان است. این بازی شماره دوم در سری موفق Unexplored محسوب می‌شود.

شما در بازی در نقش قهرمانی ماجراجو هستید که مأموریت مهمی بر عهده‌اش قرارگرفته است. شیء قدرتمندی با نام Staff of Yendor به شما سپرده‌شده و هدف این است که با رساندنش به منطقه‌ای به نام Prime Elemental Forge آن را نابود کنید در غیر این صورت ممکن است ارتش دشمن آن را بدزدد و از قدرت‌های جادویی‌اش برای غارت کل دنیا استفاده کند. یاد سه‌گانه محبوب Lord of the Rings افتادید؟

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های گیم پلی بازی مردن در طول رسیدن به هدف است. کاراکتر شما به دلیل خطرهای بسیار زیادی که با آن‌ها مواجه می‌شود، همواره ریسک مردن برایش وجود داشته و درصورتی‌که این اتفاق بیفتد، بازی تمام نشده و خبری از بارگذاری مجدد نیست بلکه زمان بازی به چند سال جلوتر رفته و مسیر شما را قهرمانی جدید دوباره طی خواهد کرد. در طول این سال‌ها نقشه چندان تغییری نمی‌کند اما امپراتوری شرور قسمت‌های بیشتری از سرزمین‌ها را تحت سلطه خود گرفته و مسیر را برای شما چالش‌برانگیزتر کرده است.

به‌جز مکانیک مردن در بازی، عناصر قوی نقش‌آفرینی نیز در بازی حضور دارند. کاراکتر شما قابلیت‌ها و مهارت‌های متعددی دارد که به‌مرور با بازی کردن آن‌ها را توسعه می‌دهد و امتیازهایی به دست می‌آورد که می‌تواند از آن‌ها برای قدرتمند شدن مهارت‌هایش استفاده کند؛ اما از طرفی این مهارت‌ها می‌توانند کاهش هم پیدا کنند، برای مثال اگر در طول شب ریسک کرده و برای گرم شدن آتشی برپا کنید، احتمال دارد که در خواب توسط راهزن‌ها و یا حیوان‌های وحشی غافلگیر شوید، یا اینکه می‌توانید در تاریکی و سرما بخوابید اما به‌جای آن مقداری از مهارت‌های خود را برای همیشه از دست بدهید.

تنوع مراحل و مأموریت‌های اصلی و فرعی از دیگر نکات مثبت بازی است. دنیای بازی با زیبایی هر چه تمام‌تر و با گرافیکی رنگارنگ پیش چشمان شما شکل می‌گیرد و سبک و معماری هر مرحله نیز به‌طور تصادفی در هر پیشروی شما قرار خواهد گرفت. مراحل مختلفی در غارهای تاریک، جنگل‌های انبوه، کوهستان‌ها و یا مرداب‌های سرسبز وجود داشته که در هرکدام دشمنانی متفاوت با چالش‌های منحصر به آن منطقه را تجربه خواهید کرد. سیستم مبارزات نیز در بازی به لطف زاویه دوربین ایزومتریک، ساده و قابل‌درک بوده و تجربه بازی را روان و لذت‌بخش می‌کند.

Unexplored 2: The Wayfarer’s Legacy عنوانی است که شاید در ظاهر مانند یک برکه کوچک باشد اما عمق آن به‌اندازه اقیانوس است. اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت از یک بازی نقش‌آفرینی هستید، این بازی را هرگز از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hades و Binding of Isaac را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Unexplored 2 The Wayfarer’s Legacy با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 970
Additional Notes: Indicative, not final specs

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Unexplored 2: The Wayfarer’s Legacy is a roguelite action-RPG and prodigious sequel to the critically acclaimed indie gem, Unexplored. Leave the Dungeon of Doom behind and venture into a vast, wondrous world as you embark on a heroic quest to destroy the mysterious Staff of Yendor.
Explore beautiful landscapes and discover hidden marvels. Encounter magical creatures and dangerous foes. Make brave choices and put your faith in good fortune. Featuring a unique legacy system, advanced procedural generation technology, and rich, generative storytelling, Unexplored 2: The Wayfarer’s Legacy is an adventure like no other.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.