راهنمای تروفی ها و اچیومنت های بازی Resident Evil Village
علی ناجی مقدم

راهنمای تروفی ها و اچیومنت های بازی Resident Evil Village

علی ناجی مقدم 21 اردیبهشت 1400 9 دیدگاه
6,459 بازدید

در این مقاله سعی داریم تا نحوه باز کردن تمامی تروفی های بازی Resident Evil Village را به شما آموزش دهیم. درواقع این یک راهنمای مناسب  برای افرادی است که قصد دارد تمامی تروفی های موجود را به دست آورده و بازی را پلاتینوم کنند. تروفی های مربوط به داستان اصلی بازی در حدود 10 تا 15 ساعت می‌توانند به دست آیند و به لطف وجود کد تقلب مهمات بی‌نهایت، رسیدن به آن‌ها چندان سخت نیست. قسمت‌های سخت‌تر تروفی ها مربوط به حالت Mercenaries است. پس از پایان حالت داستانی بازی برای اولین بار قسمت Extra Content در منوی بازی فعال می‌شود و ازآنجا شما می‌توانید کد تقلب مهمات بی‌نهایت و حالت Mercenaries را فعال کنید.دو مدل ارز در بازی وجود دارد.یکی از آن‌ها Lei نام دارد که سکه‌هایی است و با کشتن دشمنان و فروختن اشیا قیمتی در بازی به دست می‌آورید و با استفاده از آن‌ها می‌توانید آیتم‌های مربوط به بخش داستانی را از فروشنده که Duke نام دارد خریداری کنید.

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village

بازی Resident Evil Village توسط استودیو Capcom ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Resident Evil Village با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village

دیگر ارز موجود در بازی CP (که مخفف Completion Point است)  است که پس از پایان بازی و با انجام دادن چالش‌های مختلفی که در آن انجام می‌دهید به دست می‌آید. با استفاده از CP می‌توانید کد تقلب مهمات بی‌نهایت و سلاح‌های جدید را خریداری کنید. بهترین روش برای پلاتینوم کردن بازی، شروع با سطح سختی آسان و جمع‌آوری تمام آیتم‌های مربوطه است. سپس اتمام سرعتی را فقط با استفاده از چاقو انجام دهید و درنهایت بازی را با درجه سختی Village of Shadows به اتمام رسانده و بخش Mercenaries را به پایان برسانید.

نقشه کلی از تروفی بازی Resident Evil Village

  • میزان دشواری دست یافتن به تروفی ها: 7 از 10
  • زمان موردنیاز برای پلاتینوم کردن بازی و گرفتن تمامی تروفی ها: بین 20 تا 25 ساعت (بستگی به این دارد که حالت Mercenaries بازی چقدر زمان از شما بگیرد. همچنین به مهارت فردی خودتان هم وابسته است.)
  • تروفی های آفلاین: 50 عدد (1 پلاتینوم، 3 طلایی،6 نقره‌ای و 40 عدد برنزی)
  • تعداد تروفی هایی که ممکن است به چشم شما نیایند: تقریباً تمامی آن‌ها به‌جز Trophy هایی که مربوط به داستان اصلی است (زیرا پس از اتمام بازی امکان انتخاب کردن مرحله‌ها به‌صورت جدا و حالت Free Roam وجود ندارد) اما شما می‌توانید 20 ذخیره‌سازی مختلف را انجام دهید که به شما امکان بازگشت به محل‌های خاص را بدهد.
  • تعداد تروفی هایی که باگ دارند و کار می‌کنند: تمامی آن‌ها بدون مشکل هستند.
  • آیا سطح سختی بازی در به دست آوردن تروفی ها تأثیر می‌گذارد؟ بله. بازی باید در بالاترین سطح دشواری که “Village of Shadows” نام دارد باشد؛ اما شما در حالت Newgame + با کد تقلب مهمات بی‌نهایت هم می‌توانید تروفی ها را به دست آورید.
  • آیا کدهای تقلب موجود در بازی دسترسی به تروفی ها را غیرفعال می‌کنند؟ خیر، شما می‌توانید از کد تقلب مهمات بی‌نهایت استفاده کنید. این کد هیچ تروفی ای را از دسترس شما خارج نمی‌کند.
  • حداقل تعداد دفعاتی که باید بازی را تمام کرد تا به همه تروفی ها دست‌یافت چقدر است؟ 3 بار
  • آیا حالت Free Roam و امکان انتخاب مراحل پس از اتمام بازی وجود دارد؟ خیر، پس از پایان داستان اصلی هیچ‌کدام از این حالت‌ها در دسترس نخواهد بود؛ اما شما به 20 محل ذخیره‌سازی دسترسی دارید که می‌توانید در مراحل مختلف از آن‌ها استفاده کنید و برای بازگشت به آن منطقه از آن‌ها استفاده کنید.
  • سخت‌ترین تروفی بازی کدام است؟ Legendary Cowboy
  • تاریخ انتشار: 7 ام ماه می، سال 2021 میلادی

مرحله اول: اتمام بازی با درجه سختی آسان

(حدود 6 تا 10 ساعت زمان می‌برد)

بازی را با درجه سختی آسان (Casual) یا معمولی (Standard) شروع کنید به جمع‌آوری تمام آیتم‌ها بپردازید. فعلاً نگران سایر تروفی ها نباشید و تمرکز خود را بر جمع‌آوری آیتم‌ها بگذارید.

در هر منطقه از بازی یک ذخیره‌سازی انجام دهید. شما به 20 محل ذخیره‌سازی دسترسی دارید. به دلیل اینکه حالت Free Roam و امکان انتخاب مراحل پس از اتمام بازی وجود ندارد این ذخیره‌سازی‌ها برای اینکه بتوانید به محلی برگشته و آیتم‌هایی که فراموش کردید را بردارید به کار شما می‌آید.

همچنین Lei هایی که به دست می‌آورید را خرج نکنید. چیزهایی که باید در قدم اول خریداری کنید، ارتقا Inventory و مواد اولیه برای ساخت‌وساز است. پول خودتان را برای هیچ‌چیز دیگر خرج نکنید.(حتی تجهیزات جانبی سلاح‌های مختلف را هم خریداری نکنید) شما باید 2٫1 میلیون Lei برای ارتقا کامل سلاح S.T.A.K.E که در سطح سختی Village of Shadows به آن نیاز دارید، جمع‌آوری کنید. اگر پول خود را صرف چیزهای دیگر کنید، ممکن است لازم باشد به‌جای 3 بار، 4 بار بازی را تمام کنید تا پول‌های هدررفته را جبران کند.

پس از پایان بازی، از شما پرسیده می‌شود که آیا می‌خواهید بازی تمام‌شده را ذخیره‌سازی کنید یا نه. این کار را حتماً انجام دهید، سپس باید از منوی اصلی بازی این ذخیره‌سازی را بارگذاری کنید تا حالت Newgame+ شروع شود.(در این حالت تمامی پول‌ها، آیتم‌ها، سلاح‌ها و سایر چیزهایی که جمع‌آوری کرده‌اید به بازی جدید منتقل می‌شود)

مرحله دوم: تروفی های مربوط به قسمت Extra Content

پس از یک‌بار تمام کردن بازی، شما به قسمت Extra Content در منوی اصلی بازی دسترس پیدا می‌کنید. برای دو تروفی Doll Collector و Art Collector باید تمامی مدل‌های کاراکترها، سلاح‌ها و تابلوهای نقاشی را از این قسمت خریداری کنید.

مرحله سوم: اتمام بازی با درجه سختی آسان و فقط توسط چاقو.

همچنین اتمام سرعتی بازی در کمتر از 3 ساعت و با استفاده 4 عدد یا کمتر از آیتم‌های بازیابی سطح سلامتی و خرج کردن کمتر از 10000 واحد Lei. (حدود 2 تا 3 ساعت زمان می‌برد)

شما می‌توانید چند تا از تروفی های مختلف را با یک‌بار تمام کردن بازی فقط با استفاده از سلاح چاقو به دست آورید. قبل از شروع چاقوی Karambit را از قسمت Extra Content خریداری کنید. این سلاح از چاقوی اصلی‌ای که در دسترس دارید بسیار قدرتمندتر است. 3 ساعت برای اتمام بازی در بدترین حالت است اما شما می‌توانید در بار اول بدون تلاش زیاد این کار را در کمتر از 2 ساعت و نیم انجام دهید. Pause کردن بازی تایمر را نگه می‌دارد و اگر احساس کردید که درجایی وقت زیادی هدر داده‌اید می‌توانید با استفاده از ذخیره‌سازی‌های قبلی خود، دوباره امتحان کنید.

ذخیره‌سازی بازی کامل شده خودتان را که بخش Newgame+ را فعال می‌کند بارگذاری کنید. این کار تمامی پیشروی شما در بار اولی که بازی را تمام کرده‌اید به این حالت منتقل می‌کند. این باعث می‌شود که از همان ابتدای بازی، قدرت زیادی داشته باشید. تمامی پول‌ها و آیتم‌های ارزشمندی که از دشمنان به دست می‌آیند را جمع‌آوری کنید. شما به این پول برای اتمام بازی با درجه سختی بالا نیاز خواهید داشت. پس از اتمام بازی بار دیگر ذخیره‌سازی را انجام دهید تا برای سومین بار آماده‌باشید.

برای تروفی Knives Out در داخل توضیحات خود تروفی محل‌هایی که می‌توانید به‌جای چاقو از سلاح گرم هم استفاده کنید مشخص‌شده است.

مرحله چهارم: اتمام بازی با درجه سختی Village of Shadows

(حدود 2 تا 3 ساعت زمان می‌برد)

قبل از اینکه بازی را با این درجه سختی آغاز کنید، مقدار Lei ای که به دست آورده‌اید را بازبینی کنید. این کار را می‌توانید در آخرین ذخیره‌سازی خودتان انجام دهید. در شرایط ایدئال شما باید 2103000 Lei برای ارتقا کامل سلاح مگنوم S.T.A.K.E داشته باشید. پس از ارتقا کامل آن می‌توانید کد تقلب مهمات بی‌نهایت را برای آن از قسمت Extra Content فعال کنید. این عمل این درجه سختی را به‌شدت آسان می‌کند.(این سلاح بیشتر دشمنان را با یک شلیک از پا درمی‌آورد و Boss ها را هم با چند شلیک نابود می‌کند)

اگر پول لازم برای ارتقا را ندارید اما تقریباً 1٫5 میلیون Lei در دسترس دارید، مهمات بی‌نهایت برای سلاح نارنجک‌انداز را خریداری کنید. این سلاح برای نیمه اول بازی مناسب است و با هر شلیک میزان 1200 واحد صدمه را به دشمنان وارد می‌کند. اما سلاح S.T.A.K.E با هر شلیک 4500 واحد صدمه را وارد کرده که برای مبارزات پایانی شما به‌شدت مناسب‌تر خواهد بود. شما می‌توانید کمبود پول خود را با بازی کردن در این حالت جبران کنید و ارتقا کامل را برای سلاح S.T.A.K.E انجام دهید.

اگر پول شما بسیار کمتر از مقدار موردنیاز ذکرشده است (کمتر از 1 میلیون Lei)، بهتر است یک‌بار دیگر بازی را سریع تمام کرده و پول جمع‌آوری کنید. این کار به‌صرفه‌تر از این است که با سلاحی ضعیف در درجه سختی Village of Shadows گیر کنید؛ زیرا اگر فقط به سلاح نارنجک‌انداز دسترسی داشته باشید، دشمنان انتهایی بازی به‌شدت کار را برایتان سخت خواهند کرد.

نکته مهم: قبل از ارتقا کامل سلاح S.T.A.K.E بازی را ذخیره‌سازی کنید. پس از ارتقا هم ذخیره‌سازی را انجام دهید. حالا کد تقلب مهمات بی‌نهایت را از قسمت Extra Content خریداری کنید. نکته اینجا است که می‌توانید ذخیره‌سازی خودتان که قبل از ارتقا سلاح بود را بارگذاری کنید با این تفاوت که پولی که صرف خرید مهمات بی‌نهایت کردید به شما برمی‌گردد اما کد همچنان فعال باقی می‌ماند. شما برای خرید کد تقلب لازم است سلاح را کاملاً ارتقا دهید اما به‌طور خودکار با این کار این کد برای حالت عادی سلاح هم فعال می‌شود. این عمل باعث صرفه‌جویی زیادی در میزان پول شما می‌شود. بهتر است از پول خود برای خرید آیتم‌های مختلف که تروفی Veteran Gunsmith را آزاد می‌کند خرج کنید. اگر از این حیله استفاده نکنید باید بار چهارمی هم بازی را تمام کنید تا پول لازم برای خرید قطعات سلاح‌ها (که حدود 1061000 Lei لازم دارد) را به دست آورید. بهترین ارتقا برای سلاح S.T.A.K.E قدرت تخریبی آن است. پول خود را برای ارتقا سرعت Reload کردن، سرعت شلیک و یا حجم خشاب هدر ندهید!

مرحله پنجم: قسمت Mercenaries

(حدود 10 ساعت بسته به مهارت شخصی خودتان زمان می‌برد)

تا اینجا باید تمامی تروفی های داستانی بازی را به دست آورده باشید. تنها چیزی که باقی‌مانده حالت Mercenaries است. این حالت از قسمت Extra Content قابل خریداری است و تنها درصورتی‌که یک‌بار بازی را تمام کرده باشید در دسترس شما قرار می‌گیرد.

شما باید درجه S را در تمامی 8 مرحله این حالت به دست آورید. خوشبختانه درجه S بالاترین درجه نیست و دستیابی به آن چندان دشوار نخواهد بود. (بالاترین درجه SSS است). بااین‌حال این حالت سخت‌تر از بازی اصلی است. خصوصاً 4 مرحله نهایی به‌شدت چالش‌برانگیز است.

راهنمای تروفی های Resident Evil Village

Ethan Winters

تمامی تروفی های دیگر را در بازی به دست آورید

Not Lycan This…

Not Lycan This…

از حمله گرگینه جان سالم به درببرید.

Four Lords

Four Lords

از معدن فرار کنید.

That Sucked

That Sucked

Dimitrescu جهش‌یافته را شکست دهید.

Got No Strings

Got No Strings

Donna و Angie را شکست دهید.

Fish Out of Water

Fish Out of Water

Moreau جهش‌یافته را شکست دهید.

Up Urs

Up Urs!

Urias را در داخل قلعه شکست دهید.

Temporary Measures

Temporary Measures

جام بزرگ را در محل برگزاری جشن قرار دهید.

Iron Giant Down

Iron Giant Down

Heisenberg جهش‌یافته را شکست دهید.

The Root of The Matter

The Root of The Matter

Megamycete را در خرابه‌های زیرزمینی پیدا کنید.

Great Dad

Great Dad

بازی را با درجه سختی آسان به پایان برسانید.

Best Dad Ever

Best Dad Ever

بازی را با درجه سختی معمولی به پایان برسانید.

World’s Best Dad

World’s Best Dad

بازی را با درجه سختی Hardcore به پایان برسانید.

Universe’s Best Dad

Universe’s Best Dad

بازی را با درجه سختی Village of Shadows به پایان برسانید.

این درجه سختی بالاترین درجه برای انجام بازی است و از ابتدا در دسترس شما قرار نخواهد داشت؛ مانند سایر بازی‌های Resident Evil بهتر است اول بازی را با درجه سختی آسان تمام کنید تا کد تقلب مهمات بی‌نهایت برای شما باز شود.

Crafter

Crafter

یک آیتم را با استفاده از Crafting بسازید.

با باز کردن منوی Crafting اولین چیزی که توانایی ساختن آن را دارید داروی بازیابی سلامتی و فشنگ‌های کلت است. برای این تروفی یکی از آن‌ها را زمانی که مواد اولیه کافی در دسترس داشتید بسازید.

Patron

Patron

آیتمی را از Duke در قسمت داستانی بازی خریداری کنید.

Duke فروشنده این بازی محسوب می‌شود. شما چند بار در طول بازی او را ملاقات می‌کنید. اولین بار پس از فرار از معدن و قبل از ورود به قلعه او را می‌بینید. شما بار دیگر می‌توانید او را در قلعه ملاقات کنید.(در طبقه همکف کنار در ورودی اصلی) خریدن هر چیزی از او این تروفی را برای شما باز می‌کند.

Petty Thief

Petty Thief

یک قفل ساده را با استفاده از سنجاق بازکنید.

شما سنجاق را پس از شکست اولین Dimitrescu جهش‌یافته پیدا خواهید کرد.(در داخل قلعه، راهروی کنار قسمت آشپزخانه) پس از پیدا کردن این وسیله، برگردید و صندوقی که در آنجا وجود دارد را بازکنید تا به این تروفی دسترسی پیدا کنید. بااین‌حال قفل‌های زیادی در بازی وجود دارد که با باز کردن هرکدام این تروفی باز می‌شود.

Repairer

Repairer

یکی از گنجینه‌ها را به حالت کامل خودش تبدیل کنید.

Hunter

Hunter

یک حیوان را در طول مراحل داستانی بازی شکار کنید.

کشتن هر حیوانی در طول بازی این تروفی را باز می‌کند.

Get the Ball Rolling

Get the Ball Rolling

هزارتوی بازی را حل کنید.

Goooaaa

Goooaaa!!!

توپ زردرنگ را از اتاق‌خواب به اتاق مطالعه منتقل کنید.

Squawk Shot

Squawk Shot

تعداد 5 عدد کلاغ در حال پرواز را با تفنگ بکشید.

When You Gotta Go

When You Gotta Go…

درب تمامی خانه‌های روستایی را فقط با یک‌بار اتمام بازی بازکنید.

تعداد 10 عدد از این خانه‌ها در سرتاسر مراحل بازی وجود دارد.

Hooligan

Hooligan

تمامی پنجره‌های داخل قلعه را فقط با یک‌بار بازی کردن بازی بشکنید.

تعداد 19 عدد پنجره در داخل قلعه قرار دارد که باید تمامی آن‌ها را بشکنید.

Quit Hanging Around

Quit Hanging Around

یکی از سربازهای آهنی که در خط تولید کارخانه آویزان هستند را با شلیک به پایین بیندازید.

Push Comes to Shove

Push Comes to Shove

پس از دفاع در مقابل دشمنی او را به عقب حل بدهید.

Trick Shot

Trick Shot

دشمنی را از راه دور و با استفاده از سلاح اسنایپر از بین ببرید.

Strategist

Strategist

حداقل سه دشمن را هم‌زمان و با یک ضربه نابود کنید.

این کار با استفاده از بمب یا تفنگ نارنجک‌انداز به‌سادگی قابل انجام است.

Medium Rare

Medium Rare

یکی از Moroaicăها را در طول بازی به آتش بکشید.

Fast Reflexes

Fast Reflexes

یکی از تیرهای آتشین را در هوا با استفاده از سلاح‌های خود نابود کنید.

Leader of the Pack

Leader of the Pack

Vârcolac Alfa را در قسمت داستانی بازی شکست دهید.

Timber

Timber

Urias را در طی اولین حمله گرگینه ها در ورود به روستا شکست دهید.

Photographer

Photographer

از حالت عکس‌برداری بازی استفاده کنید.

این حالت از طریق منوی اصلی بازی در دسترس خواهد بود و با یک‌بار استفاده کردن از آن، تروفی برای شما باز می‌شود.

Lucky Number 7

Lucky Number 7

میزان 777، 7777 و یا 77777 تعداد Lei جمع‌آوری کنید.

برای باز شدن این تروفی باید حتماً مقدار دقیق گفته‌شده پول در دسترس شما باشد. ساده‌ترین کار این است که با استفاده از Crafting مهمات سلاح بسازید و هرکدام را به قیمت 7 Lei بفروشید. بهتر است آن‌قدر خرید کنید تا میزان پول شما 0 شود و سپس با فروش 111 عدد مهمات سلاح، به عدد 777 برسید و تروفی را بازکنید.

Mapmatician

Mapmatician

تمامی قسمت‌های نقشه را کشف کنید.

برای این کار باید جای‌جای نقشه را قدم بزنید و کشف کنید. این کار به‌سادگی درصورتی‌که تمامی آیتم‌ها را جمع‌آوری کنید انجام می‌شود

Cynic

Cynic

یکی از مجسمه‌های بز که در جایگاه‌های خاص قرار دارد را نابود کنید.

تعداد 20 عدد از آن‌ها در سرتاسر روستا وجود دارد که با شکستن یکی از آن‌ها تروفی باز می‌شود.

Heretic

Heretic

تمامی مجسمه‌های بز را نابود کنید.

با شکستن هر 20 مجسمه، این تروفی باز می‌شود.

Gunsmith

Gunsmith

از سلاحی که قابلیت اضافه کردن قطعات جانبی دارد را استفاده کنید.

Veteran Gunsmith

Veteran Gunsmith

تمامی سلاح‌هایی که قابلیت اضافه کردن قطعات جانبی دارند را استفاده کنید.

تعداد 22 قطعه مختلف برای سلاح‌ها وجود دارد. 5 عدد از آن‌ها را در نقشه بازی پیدا می‌کنید، 17 عدد دیگر را باید از Duke بخرید. شما پس از خریداری یا به دست آوردن سلاح موردنظر باید قطعات جانبی مختلف را در آن‌ها کارگذاری کنید. شما برای تمامی سلاح‌ها و قطعات جانبی‌شان به 1661200 Lei پول نیاز دارید.

Tinkerer

Tinkerer

تمامی آیتم‌هایی که قابل ساختن هستند را در بخش Crafting بسازید.

Artisan

Artisan

تمامی دستورالعمل‌های ساخت را برای بخش Crafting به دست آورید.

تعداد 11 دستورالعمل برای Crafting وجود دارد که برخی از آن‌ها در طول داستان برای شما باز می‌شود و برخی دیگر را باید از Duke خریداری کنید.

Bookworm

Bookworm

تمامی فایل‌های موجود در بخش داستانی بازی را بخوانید.

تعداد 47 فایل مختلف وجود دارد که با خواندن تمامی آن‌ها این تروفی باز می‌شود.

Don’t Trust That Snake Oil

Don’t Trust That Snake Oil

بخش داستانی بازی را تنها با استفاده از 4 آیتم بازیابی سلامتی یا کمتر به پایان برسانید.

بهتر است 4 آیتم بازیابی خودتان را برای نبرد با Boss های انتهای بازی نگه‌دارید چراکه در طول بازی زمان‌هایی وجود دارد که خودبه‌خود سلامتی شما برمی‌گردد. همچنین در برخی از درجه‌های سختی آسان‌تر بدون استفاده از این آیتم‌ها سطح سلامتی به‌طور خودکار بازیابی می‌شود.

Dashing Dad

Dashing Dad

بخش داستانی بازی را در کمتر از 3 ساعت به پایان برسانید.

Frugal Father

Frugal Father

بازی را بدون خرج کردن بیش از 10000 Lei به پایان برسانید.

برای این تروفی بهتر است حالت Newgame+ را انتخاب کنید. با این کار خرج‌هایی که در بار اول کرده‌اید دیگر حساب نمی‌شوند و می‌توانید به‌سادگی بازی را بدون خرج زیاد به پایان برسانید.

Knives Out

Knives Out

بازی را فقط با استفاده از چاقو و سلاح‌های سرد به پایان برسانید. این قانون برای برخی از Boss ها قابل‌چشم‌پوشی است.

به‌جز دو مبارزه با Boss هایی که جلوتر به آن اشاره می‌کنیم، تمام بازی را باید با چاقو پیشروی کنید و به پایان برسانید. این دو مبارزه یکی با Heisenberg در فاز اول مبارزه‌اش است و دیگری مبارزه با Miranda در قسمت پایانی مبارزه. به‌جز این دو مورد هرگز نباید مقابل دشمنان از سلاح گرم استفاده کنید؛ اما شلیک به محیط و اشیا مختلف برای پیشروی و حل معماها مشکلی در باز کردن تروفی ایجاد نمی‌کند. بهتر است برای باز کردن این تروفی از چاقوی Karambit استفاده کنید که قدرتمندترین چاقوی موجود در بازی است. این تروفی بهتر است در کنار تروفی Don’t Trust That Snake Oil انجام شود.

Combo King

Combo King

حداقل به امتیاز کمبوی 30 در حالت Mercenaries برسید.

شما با رسیدن به درجه S به‌صورت خودکار به امتیاز کمبو 30 دست پیدا می‌کنید.

Legendary Cowboy

Legendary Cowboy

در تمامی مراحل حالت Mercenaries به درجه S برسید.

Doll Collector

Doll Collector

تمامی کاراکترها و مدل‌های سلاح‌ها را به دست آورید.

برای این کار باید به منوی Extra Content بروید و با استفاده از CP که با اتمام بازی به دست می‌آورید، این آیتم‌ها را بازکنید. شما برای به دست آوردن تمام 76 آیتم نیازمند 8900 عدد CP هستید. با یک‌بار تمام کردن بازی میزان 108000 ارز CP در اختیار شما قرار می‌گیرد. بهتر است با ذخیره‌سازی بازی قبل از خرید آیتم‌ها، پس‌ازاینکه تروفی را باز کردید CP خود را بازیابی کنید (مشابه کاری که زمان ارتقا سلاح S.T.A.K.E و کد تقلب مهمات بی‌نهایتش انجام دادید) و آن را صرف سلاح‌های مختلف کنید.

Art Collector

Art Collector

تمامی نقاشی‌ها و طراحی‌های بازی را به دست آورید.

برای این کار باید به منوی Extra Content بروید و با استفاده از CP این آیتم‌ها را خریداری کنید. برای خریدن هر 120 طراحی میزان 12000 CP نیاز دارید. فرایند بازیابی CP با استفاده از ذخیره‌سازی را بهتر است اینجا هم انجام دهید تا آن‌ها را خرج موارد باارزش‌تر کنید.

منبع: Powerpyx

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا استفاده از کد تقلب مهمات بی‌نهایت در بازی از باز شدن تروفی ها جلوگیری می‌کند؟

خیر. خوشبختانه می‌توانید این کد را در طول پیشروی‌های خود استفاده کنید و اختلالی در روند باز کردن تروفی ها نداشته باشید.

۱
آیا پلاتینوم کردن بازی Resident Evil Village سخت است؟

به‌جز برخی از تروفی های محدودی که ممکن است چالش‌برانگیز باشند، دسترسی به‌تمامی آن‌ها کار سختی نیست و هرکسی با اندکی تلاش و وقت گذاشتن می‌تواند بازی را پلاتینوم کند.

۲
آیا درجه سختی بازی در باز کردن تروفی ها مؤثر است؟

برای برخی از تروفی ها این موضوع اهمیت دارد اما به‌جز این موارد خاص، سایر تروفی ها فارغ از درجه سختی بازی به دست می‌آیند.

۳
چند ساعت وقت برای باز کردن تمام تروفی ها لازم است؟

این میزان بستگی به مهارت فردی دارد و چیزی بین 15 تا 20 ساعت زمان می‌برد. در صورت استفاده هوشمندانه از ذخیره‌سازی‌های مختلف در طول بازی می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 9 دیدگاه
  • Avatar

    فردا

    مهمان

    من نمیتونم برم بخش نیوگسم پلاس بازی چرا

    پاسخ دهید
  • Avatar

    فرساد

    مهمان

    سلام چگونه بجای کلت با اسلحه ی دیگری از اول بازی دشمنان رو شکست بدیم (چطوری اسلحه دیگه ای برای اول بازی ادد کنیم)

    پاسخ دهید
  • Avatar

    یونس

    مهمان

    سلام
    من تروفی چاقو را نمی توانم بگیرم
    لطفا کمک کنید

    پاسخ دهید
    • علی ناجی مقدم

      علی ناجی مقدم در پاسخ به یونس

      نویسنده

      سلام. قسمت مربوط به تروفی Knives Out را کامل مطالعه کنید. همچنین در ویدیویی که لینک آن گذاشته شده دقیق روش رسیدن به این تروفی آموزش داده شده.

  • Avatar

    Hossein

    مهمان

    دمتون گرم واقعا کامل و جامع بود خیلی کمکم کرد فقط اینکه برای تروفی وترن گان اسمیت اون 5 تای قطعه ای که تو مپ پخش هست نیاز نیست برای تروفی من با خریدن 17 تا قطعه از دوک تروفیو گرفتم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Yasin

    مهمان

    این صاحب مرده واقعا سخت هست من ۲ تا s گرفتم دقیقا ۸ مرحله هست یا ۳ مرحله
    Legendary Cowboy

    پاسخ دهید
    • علی ناجی مقدم

      علی ناجی مقدم در پاسخ به Yasin

      نویسنده

      بخش Mercenaries دقیقا 8 مرحله دارد که برای گرفتن تروفی Legendary Cowboy باید حتما در تمام این 8 مرحله درجه S رو بگیرید. این تروفی سخت ترین تروفی بازی محسوب میشه متاسفانه :))

  • Avatar

    حسین

    مهمان

    سلام ببخشید اون تروفی هایی که براشون راهنما نذاشتید خود به خود در طول پیشروی بازی بدون کار خاصی میشه بدستشون اورد؟

    پاسخ دهید
    • علی ناجی مقدم

      علی ناجی مقدم در پاسخ به حسین

      نویسنده

      سلام. بله برخی از تروفی ها به صورت خودکار به دست آورده میشن و بقیه که نیاز به اعمال خاص دارن سعی شده تا جایی که میشه کامل توضیح داده بشه.