دانلود بازی Cartel Tycoon برای PC
دانلود بازی Cartel Tycoon برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Cartel Tycoon برای PC

پارسی گیم 12 فروردین 1400 3 دیدگاه
5,254 بازدید

دانلود بازی Cartel Tycoon برای کامپیوتر

شبیه‌سازهای زیادی تابه‌حال در صنعت بازی‌های ویدیویی پا به عرصه وجود گذاشته‌اند و سبک‌های متفاوتی نیز داشته‌اند. برخی شبیه‌ساز رانندگی و خلبانی بوده‌اند و برخی شبیه‌ساز مدیریت و راه‌اندازی یک تجارت و شرکت. نوع دوم این بازی‌ها اما به دلیل عناصر بیشتر در گیم پلی معمولاً عمق بیشتری داشته و طرفداران بیشتری را به خود جذب می‌کند. بازی Cartel Tycoon از استودیو Moon Moose یک بازی شبیه‌ساز است که در آن نقش یک تولیدکننده مواد مخدر را در کشورهای آمریکای جنوبی دهه 80 خواهید داشت.

بازی سوژه نسبتاً محبوب و معروفی را انتخاب کرده است. نام پابلو اسکوبار برای بسیاری آشنا است و داستان زندگی او و نقش مهمش در پخش و تولید مواد مخدر علاوه بر جذابیت، منجر به ساخت فیلم‌ها و سریال‌های متعددی نیز شده است. این بار سازندگان بازی این ایده را برای عنوان شبیه‌سازی خود انتخاب کرده‌اند. شما در نقش یک تولیدکننده مواد بازی خواهید کرد که باید امپراتوری خود را بسازید و تمامی چالش‌های این مسیر را پشت سر بگذارید. در بازی ابتدا با یک تولیدی کوچک شروع خواهید کرد و به‌مرور تولیدی خود را گسترش می‌دهید. در این مسیر شما علاوه بر قانون و پلیس باید با سایر تولیدکنندگان نیز رقابت کنید زیرا آن‌ها نیز از هیچ عملی برای نابودی شما و سربلند شدن خودشان در این تجارت دست نخواهند کشید.

گیم پلی بازی مانند شبیه‌سازی‌های شهرسازی اما با تم متفاوتی است. شما با ساخت ساختمان‌های مختلف که هرکدام کاربردی مخصوص برای هدف شما دارند، امپراتوری تولید مواد مخدر خود را خواهید ساخت اما مدیریت این امپراتوری کار ساده‌ای نیست و شما باید به‌تمامی نکات ریزودرشت دقت کنید. ممکن است در طول بازی شخصیت اصلی شما کشته شود اما بازی در این نقطه پایان نمی‌یابد بلکه شخصی از نزدیکان شما راه را ادامه می‌دهد و دوباره از نو شروع خواهد کرد که عنصر جالبی در گیم پلی بازی محسوب می‌شود. با پیشروی در بازی امکان صادرات مواد مخدر به خارج از کشور از راه‌های هوایی، زمینی یا دریایی میسر می‌شود که منبع اصلی درآمد شما خواهد شد و شما را پادشاه منطقه می‌کند اما باید پول‌هایی که به دست می‌آورید را به شیوه‌های مختلف پول‌شویی کنید که اسیر مأموران مالیاتی قانون نشوید.

جزییات بسیاری در گیم پلی وجود دارد که بازی را هم چالش‌برانگیز و هم سرگرم‌کننده می‌کند. مدیریت تجارت خود، مسیرهای صادرات، فرودگاه اختصاصی برای مسیرهای هوایی، پول‌شویی و … همگی در بطن گیم پلی وجود دارند و برای موفقیت در بازی باید به تمامی آن‌ها دقت کنید و از چیزی غافل نمانید. تجربه این بازی فکری و لذت‌بخش را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید.
اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Sid Meiers Civilization VI و Cities Skyline را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Cartel Tycoon با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 and up
Processor: i5 and up
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX 960
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: Integrated

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: i7 ~3 Ghz / Ryzen 7
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 1060
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: Integrated

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Set in the fictionalized ’80s Latin America, Cartel Tycoon tells the story of a time when the cocaine took over first the US, and then the whole world. Ridiculously rich drug kingpins rule over glorious empires, creating thousands of jobs. But a maelstrom of violence threatens this criminal underworld from within.
Build an empire of drug production and smuggling chains while managing rival cartels, rogue lieutenants, state authorities, and public opinion. Adapt on the fly to procedurally-generated events. When you die (it never really ends well for drug lords), crown your successor, and build your empire from the ruins all over again.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.8 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.5 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    aryan

    مهمان

    پسوردش میگه اشتباس هزار بارم تایپ کردم
    http://www.par30game.ir
    par30game.ir
    .com همه رو تست کردم میگه اشتباس

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به aryan

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز
      رمز فایل : http://www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )

  • Avatar

    Ariya14755

    مهمان

    عالییییییییی?

    پاسخ دهید