Troy-Total-War
یحیی رحیمی

اطلاعاتی از نسخه بعدی بازی Total War Saga درز شد: اسب تروا!

یحیی رحیمی 28 شهریور 1398 بدون دیدگاه
541 بازدید

به تازگی اطلاعات جدیدی از نسخه بعدی بازی Total War Saga درز پیدا کرده است. به نظر می رسد که نسخه جدید این بازی در زمان تروا و آن اسب مشهور و نبرد یونانی ها و رومی ها باشد. سال گذشته شاهد عرضه نسخه Total War Saga: Thrones of Britania بودیم و حالا یک سری منابع محکم خبر از توسعه نسخه جدیدی به نام Total War Saga: Troy می دهند. امروز اما استودیوهای Creative Assembly و Sega به طور رسمی اسم این بازی را تایید کردند.

یک سری شایعات از این بازی در ماه اوت میلادی منتشر شده بود و آن زمان یک سری کارهای تجاری و اداری بازی انجام شده بود و از همان جا فهمیدیم که نسخه جدیدی از بازی وجود دارد. در ادامه نیز یک سری رده بندی های سنی از بازی دیدیم و دیگر کم کم قانع شدیم که واقعا یک نسخه جدید از این بازی در دست ساخت است. معمولا مارک های تجاری که ثبت می شوند، اطلاعات خوبی را از بازی در دست ساخت منتشر می کنند.

به نظر می رسد که Total War Saga: Troy نسخه جدیدی است که طرفداران PC را سرگرم خود خواهد کرد. در کنار اسم بازی، همچینن یک تصویر از لوگوی آن نیز توسط حساب رسمی خود بازی منتشر شده است. همچنین قرار است امروز اطلاعات کاملا جدیدی را از بازی دریافت کنیم و به نوعی معرفی رسمی آن را شاهد باشیم. در تصویر منتشر شده نیز عبارت نبرد افسانه ای میان خدایان و هیولاها دیده می شود. این اولین بار است که وارد کتاب های تاریخی قدیمی می شویم. همیشه نبردهایی واقعی به تصویر کشیده می شود و قطعا داستان تروا جذابترین افسانه ای است که می شود در تمام تاریخ پیدا کرد.

هر چه باشد امروز اطلاعات کامل را دریافت خواهیم کرد. نظر شما چیست؟

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.