پارسی گیم

دانلود بازی Home Sweet Home EP2 برای PC

پارسی گیم 26 آذر 1398 17 دیدگاه
36,818 بازدید

دانلود بازی Home Sweet Home EP2 برای کامپیوتر

ترس بخشی از وجود ماست که ما را از بلایا حفظ کرده است و باعث بقای نسلمان شده است. این ترس ممکن است خطر حمله یک حیوان وحشی در نسل‌های اولیه‌مان باشد یا اینکه ترس از انزوا و تنهایی. به‌هرحال بازی‌سازان مختلفی تابه‌حال در ژانر ترس فعالیت کرده‌اند و یکی از آن‌ها نیز Yggdrazil Group است. این استودیو با ارائه بازی Home Sweet Home دنیای جدیدی به روی ما باز کرد. زندگی Tim دچار افول شدیدی شده است. همسر او به طرز عجیب و مرموزی ناپدیدشده است و همین غم و اندوه زیادی برای او ایجاد کرده است. تیم یک‌شب بعد از کابوس‌های بسیار ترسناک و عجیب از خواب بیدار می‌شود و می‌بیند که به‌جای خانه‌اش در مکانی عجیب و دور قرار دارد. زندگی او برای همیشه تغییر کرده است.

بازی Home Sweet Home ما را به عمق زندگی سخت و مشقت‌بار Tim می‌برد. او تلاش می‌کند که از دنیای جدیدی که واردش شده فرار کند اما توسط روح یک زن وحشتناک تسخیرشده استونمی تواند از خود کاری کند. آیا او می‌تواند از این مصیبت نجات پیدا کند؟ این خانه‌ای که او در آن گرفتارشده است واقعاً کجاست. آیا زندان ذهن خود اوست یا اینکه واقعیت دارد؟ این زن چه ارتباطی می‌تواند با گم‌شدن همسرش داشته باشد.؟ رازهای مخوفی داخل این خانه وجود دارد و باید کسی به داد او برسد. به نظر می‌رسد که تنها کسی که می‌تواند به او کمک کند خودش است. اخیراً قسمت دوم این بازی به نام Home Sweet Home Episode 2 Part 2 منتشرشده است و می‌توانیم بفهمیم که در آخر چه بلایی سر تیم می‌آید و آیا او می‌تواند از چنگال این روح نجات پیدا کند یا خیر.

بازی Home Sweet Home Episode 2 Part 2 دنیای ترسناک ذهن در تسخیر روحی خبیث است. برای پیش روی در بازی نیاز به حل معماهای مختلفی دارید و همچنین باید راه مخفی‌کاری را پیش بگیرید. از چنگال آن روح خبیث دور بمانید و راهی برای خروج از خانه پیدا کنید. آپدیت جدید همچنین حالت آسان‌تر را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و اگر در پایان بردن بازی مشکل‌دارید، حالا می‌توانید راحت‌تر داستان را پیش ببرید. این داستان ترسناکی است که قدم‌به‌قدم شمارا پیش می‌برد و در آخر حقیقتی بسیار شگفت‌آور را بیان می‌کند. پازل‌های متنوع بازی را حل کنید و داستان را پیش ببرید. این شما هستید که می‌توانید به خودتان کمک کنید پس مواظب همه‌چیز باشید. اگر به این بازی علاقه‌مند هستید می‌تواند Outlast 2 و Resident Evil 2 Remake را نیز تجربه کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Home Sweet Home EP2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / 8 / 8.1 / 10
Processor: Intel® Core™ i5-4460
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 760
Storage: 26 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 / 8 / 8.1 / 10
Processor: Intel® Core™ i7-3770
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 1050
Storage: 26 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Since his wife’s disappearance, Tim has searched tirelessly for her but remains no closer to the truth. Awakening in a mysterious forest, Tim feels beckoned to explore his mysterious new surroundings only to be set upon by villagers seemingly possessed by some sort of evil spirit as well as a mysterious and seemingly invisible Thai Dancer. Doggedly pursued through the forest and beyond, Tim must race against time to not only survive the evil all around him, but piece together the clues in an attempt to find his missing wife.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.3 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.3 از میانگین رای 7 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 17 دیدگاه
  • Avatar

    Alireza

    مهمان

    خواهشان رسیدگی کنید این همه حجم دادم اخر سر هم نصب میکنم میزنم روش نه ارور میده نه چیزی نمیاره اگه کرک داره لینکشو بزارین کپی کنیم رسیدگی کنید خواهشان (ممنون از سایت خوبتون)

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mohammad

    مهمان

    من بازی رو نصب کردم ولی بازی بالا نمیاد حتی ارورم نمیده کلا هیچی نمیاره وقتی رو بازی کلیک میکنم مشکلش چیه؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 17 دیدگاه