دانلود بازی Radical Relocation برای PC
دانلود بازی Radical Relocation برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Radical Relocation برای PC

پارسی گیم 16 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
3,285 بازدید

دانلود بازی Radical Relocation برای کامپیوتر

ظهور بازی‌هایی که قوانین ساده فیزیکی را برای پیشروی در گیم پلی محور خود قرار داده‌اند منجر به محبوبیت این سبک جذاب میان بسیاری از بازیکنان شده است. از عناوین معروف در این سبک می‌توان به بازی Human Fall Flat اشاره کرد. بازی Radical Relocation از استودیو Winglett Entertainment عنوانی در همین سبک است که اعصاب و صبر شما را به چالش می‌کشاند.

گیم پلی بازی در کمال سادگی نیازمند دقت و حوصله بسیار زیاد از سمت شما است. وظیفه شما جابه‌جایی وسایل مختلف از نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر است؛ اما در طول مسیر موانع مختلف و متعددی سر راهتان قرار می‌گیرد که باعث می‌شود این مسئولیت چندان هم ساده نباشد و چالش‌های بسیاری را پیش پای شما قرار بدهد. شما با سوار کردن بارهای مختلفی از وسایل خانه روی اتومبیل خود، برای حرکت کردن آماده می‌شوید.

چیدمان این وسایل و همین‌طور تعداد آن‌ها بسته به قوانین فیزیک ساده اما واقع‌گرایانه بازی است پس باید حواستان به این موضوع باشد و تجربیات دنیای واقعی خودتان را هم وارد دنیای رنگارنگ بازی کنید. تخریب پذیری قابل‌قبول محیط و اشیای موجود در آن تجربه این بازی را به‌شدت لذت‌بخش می‌کند. همچنین طیف گسترده‌ای از بارهای مختلف برای جابه‌جایی و 24 وسیله نقلیه با شکل‌های متفاوت که هرکدام، حجم مشخصی از بار را می‌توانند جابه‌جا کنند، گیم پلی بازی را از تکراری شدن نجات می‌دهد و باعث می‌شود که هیچ دومرحله‌ای شبیه هم نباشند.

اگر به جابه‌جایی اشیا علاقه دارید و مایلید که صبر و حوصله خود را در کنار خلاقیت به چالش بکشید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Radical Relocation از دست ندهید. دنیای ساده و رنگارنگ بازی انتظارتان را می‌کشد تا اشیا مختلف را در آن جابه‌جا کنید و از فیزیک واقع‌گرایانه آن بهترین استفاده را بکنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Poly Bridge 2 و Totally Accurate Battle Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Radical Relocation با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: 2GHz Dual Core
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DX11 or Vulkan compatible graphics card
Network: Broadband Internet connection
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: 3GHz Quad Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX 900 Series or Equivalent
Network: Broadband Internet connection
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Stack and balance your furniture on top of 24 different vehicles – then drop, crack, break, and shatter all your belongings and try again. All the puzzles are physics-based, so you can put your real-life experience to the test! So you’ve mastered the dependable, durable box? Pfft. Child’s play! Try a basketball hoop on top of a piano on top of a kitchen sink on top of a BBQ! With a huge range of destructible furniture available; no two levels are the same!
Solid stacking isn’t enough – you’ll need skilful driving too. Avoid the horrors of a beautiful low-poly suburbia and its bordering waters; dangerous jet skis, dastardly garbage cans, and deceptive potholes all seek to thwart your attempts at moving house!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.