دانلود بازی Five Nations برای PC
دانلود بازی Five Nations برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Five Nations برای PC

پارسی گیم 15 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
2,470 بازدید

دانلود بازی Five Nations برای کامپیوتر

امروزه شاهد انتقال سبک بازی‌های استراتژیک به فضا هستیم. عناوین جدیدی که در سبک استراتژی منتشر می‌شوند اغلب فضای بیکران را برای میدان‌های نبرد خودشان انتخاب می‌کنند تا تجربه‌ای متفاوت از سبکی کلاسیک را در اختیار بازیکنان قرار دهند. اینکه میدان نبرد محدود به بُعد نباشد و در هر جهتی نیروهای شما قابلیت حرکت داشته باشند یکی از نکاتی است که فضا را در سبک استراتژیک جذاب کرده است. بازی Five Nations از استودیو SilverForge یکی از همین عناوین است که شما را درگیر نبردهای علمی تخیلی و فضایی می‌کند.

داستان در مورد نزاع و درگیری است که میان 5 ملیت مختلف از انسان‌ها به وجود آمده است. در آینده‌ای دور، پروژه‌ای تحقیقاتی و مرموز در حال اجرا بوده که هرکدام از این 5 ملیت برای تصاحب آن با یکدیگر وارد جنگ شده‌اند. اینجا است که نبردهای وسیع و گسترده‌ای در فضا شکل می‌گیرد تا درنهایت مشخص شود چه کسی پیروز میدان است و پروژه را از آن خود می‌کند.

از داستان نسبتاً ساده بازی که بگذریم، بخش داستانی آن 56 مرحله متفاوت دارد که می‌توانید با هرکدام از این 5 ملیت در آن‌ها پیشروی کنید. داستان بازی و ماجراهای مختلف آن با صداگذاری دقیق و بی‌نقص در طول این مسیر برای شما روایت می‌شود تا بیشتر با دنیای بازی و هدف خود از این‌همه جنگ و جدال آگاه شوید. گیم پلی بازی کاملاً در سبک کلاسیک استراتژیک است اما به‌جای آنکه مانند سایر عناوین قدیمی، در زمین شکل بگیرد، فضای بیکران را پیش چشمان شما به نمایش می‌کشد تا ساختمان‌ها، نیروها و سایر موارد را در آن بنا کنید.

تنوع خوبی از نیروها و ساختمان‌ها وجود دارد که در کلاس‌بندی‌های مختلفی طبقه‌بندی می‌شوند. هر ملیت نیروهای مخصوص خودش را دارد اما همه‌چیز در توازن است و درصورتی‌که از هوش خود استفاده کنید، تمامی ملیت‌ها به یک‌میزان قدرتمند می‌شوند. در کنار عناصر کلاسیک استراتژی، مدیریت منابع و ساخت‌وساز هم چیزی است که باید برای پیروزی در نبردها به آن توجه کنید و از آن غافل نشوید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های AI War 2 و Stellaris را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Five Nations با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8, 10
Processor: Intel Core 2 Duo 2.5 GHz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Built-in graphics card
Storage: 1.5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

What began as a conflict over a scientific expedition in the far future escalated into a war between five determined galactic civilisations. Five Nations is a real-time sci-fi strategy game for PC platform. Encompassing tactical combat in space in real-time mixed with micromanagement of economy, construction, and production featuring different kind of single player modes.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.