دانلود بازی Deceit برای PC
دانلود بازی Deceit برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Deceit برای PC

پارسی گیم 28 مرداد 1399 6 دیدگاه
16,889 بازدید

دانلود بازی Deceit برای کامپیوتر

دانلود بک اپ استیم بازی Deceit

زندگی به نقطه عجیبی برای شما رسیده است، به‌یک‌باره میان محیطی ناشناخته به هوش می‌آید و راوی شروع به ترساندن شما می‌کنید. کنار شما پنج نفر دیگر وجود دارند اما بیشتر آن‌ها به یک ویروس مهیب دچار شده‌اند، چه کسی قادر به فرار خواهد بود؟ استودیو Baseline در سال 2017 با یک شوتر اول‌شخص چند نفره راهی بازار شد. بازی Deceit داستان یک ویروس ترسناک را روایت می‌کند که انسان‌ها را به زامبی تبدیل می‌کند. از بخت بدتان، میان چند نفر از زامبی‌ها قرار دارید که به دنبال آلوده کردن شما به ویروس گفته‌شده هستند. هدف اصلی در بازی فرار است. باید با کشتن زامبی‌ها و گریز از چالش‌های بازی که در محیط تاریک و ترسناکی سد راهتان می‌شوند، پنجره رهایی را پیدا کنید و از شر بقیه خلاص شوید.

بازی به سه قسمت مختلف تقسیم می‌شود. شما ابتدا در مکان ناشناخته‌ای بیدار می‌شوید، سپس از جریان باخبر می‌شوید و آنگاه تصمیم به فرار می‌گیرد. این سه قسمت با داستان‌های ریز و چالش‌هایی پرشده‌اند تا بازی Deceit تجربه‌ای تکرار نشدنی برای شما بسازد. تعدادی از افراد تیم شما هنوز به ویروس دچار نشده‌اند و باید تصمیم بگیرید کدام از یک آن‌ها باارزش‌ترین خواهد بود. در طول نقشه آیتم‌های زیادی وجود دارند که شانس بقای شمارا افزایش می‌دهند. مهم‌ترین آن‌ها یک سری دستگاه‌های داخل باکس‌های مخصوص هستند. باز کردن آن‌ها کار چندان آسانی نخواهد بود و باید یکی از اعضای تیم مواظب زامبی‌ها باشد و دیگری به باز کردن قفل بپردازد. هدف اصلی رسیدن به در خروجی است که با باز شدن آن، یک گاز سمی پخش می‌شود و زمان کوتاهی برای رسیدن به آن خواهید داشت. بازیکنان آلوده اما قادر به قوی شدن خواهند بود و همین کار شمارا سخت‌تر خواهند کرد.

موفقیت در بازی Deceit نیاز به مطالعه اجتماعی دیگر بازیکنان دارد. دیگر بازیکنان ممکن است آلوده شوند و رفتار عجیبی از خود نشان دهند. شک کردن به آن‌ها بهترین سلاح برای پیروزی است. مشخص نیست چه کسی راستش را می‌گوید و چه کسی دروغ. اوج جذابیت بازی همین‌جا خودش را نشان می‌دهد. بحث‌های زیادی پیش می‌آید و بهترین بخش زمانی است که شما به ویروس آلوده شوید! این‌طور می‌توانید خودتان را پنهان کنید و بقیه را هم به ویروس آلوده کنید و آن‌ها را بکشید. اینجاست که بازی Deceit به قایم‌موشک تبدیل می‌شود و به‌جرئت می‌توان گفت با یکی از بهترین بازی‌های گروهی آنلاین روبه‌رو هستید که نمونه آن هیچ جا دیده نمی‌شود. استفاده از میکروفن و صحبت با بقیه از مهم‌ترین اقدامات بازی است و قبل از شروع به این نکته دقت کنید. در این سبک نگاهی به Dead By Daylight و Resident Evil Resistance بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Deceit با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (64 bit)
Processor: Intel Core i3 / AMD Ryzen 3
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / AMD Radeon R7 265
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 20 GB available space
Additional Notes: Recommended to play on low settings

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64 bit)
Processor: Intel Core i5 / AMD Ryzen 5 or higher
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 / AMD Radeon R9 290X or higher
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 20 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Deceit tests your instincts at trust and deception in an action-filled, multiplayer first-person shooter. You wake up in unknown surroundings to the sound of the Game Master’s unfamiliar voice. Surrounded by five others, a third of your group have been infected with the Game Master’s deadly virus and tasked with taking down the other innocent players. Innocents must stay alert, traverse the three zones and escape through the safety hatch as the infected try to pick you off one by one.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 11.5 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.7 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

Steam-3.png (662×276)

ازآنجایی‌که سرعت دانلود در ایران کم و هزینه‌ی اینترنت به نسبت زیاد است، مطمئناً دانلود این حجم ‌از بازی‌ها برای کاربران معقول به نظر نمی‌رسد. از این رو راه دیگری جهت نصب بازی‌ها به نام Backup/Recovery وجود دارد که کاربر به‌واسطه‌ی آن می‌تواند فایل استیم بک‌آپ بازی را دانلود یا خریداری کرده و سپس از طریق ابزارهایی که نرم افزار در اختیار او می‌گذارد فایل‌های مورد نظر را بازگردانی کند. جهت انجام این کار در ابتدا باید بر روی گزینه‌ی Steam کلیک و سپس Backup And Restore Games را انتخاب کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه پنجره ای به شکل زیر نمایان خواهد شد. در این قسمت می‌بایست Restore A Previous Backup را انتخاب کنید. توجه داشته باشید جهت تکمیل روند این کار باید دی‌وی‌دی یا فایل بک‌آپ مورد نظر را بر روی سیستم خود داشته باشید.

پس از کلیک بر روی گزینه‌ی گفته شده، پنجره جدیدی باز می‌شود که شما می‌خواهد که فایل پشتیبانی استیم را انتخاب و بر روی Next کلیک کنید. اگر فایل پشتیبانی مورد تائید واقع شود فرایند Restore به طور خودکار آغاز خواهد شد. میزان زمان مورد نیاز جهت تکمیل فرایند نیز نسبت به حجم بازی متغیر است. پس از کامل شدن این روند می‌توانید از بازی خود لذت ببرید.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    alireza

    مهمان

    salam mishe ba dostamon bazi konim ya na

    پاسخ دهید
  • Avatar

    behi_org (aparat)

    مهمان

    روی سیستم i5-6500
    ۱۶ گیگ رام
    و گرافیک ۱۶۵۰ میاره ؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      soheil در پاسخ به behi_org (aparat)

      مهمان

      داداش مشخصاتو نوشته برای اجرای بازی خب نگاه کن نوشته حداقل رم 8 تو رمت 16
      16>8

  • Avatar

    p

    مهمان

    پارسی گیم بازی دانلود شد وقتی استیم نصب بازی رو شوع میکنه همون اول وایمیسته و کاری نمیکنه.چی کار کنم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام بازی رایگان هست؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد

      نویسنده

      سلام
      بله بازی Free to Play هست.