دانلود بازی WarPlan برای PC
دانلود بازی WarPlan برای PC پارسی گیم

دانلود بازی WarPlan برای PC

پارسی گیم 20 فروردین 1400 بدون دیدگاه
6,810 بازدید

دانلود بازی WarPlan برای کامپیوتر

سوژه جنگ جهانی دوم منجر به ساخت بازی‌های بسیاری در ژانرهای مختلف شده است و همواره جذابیت خاصی را میان بازیکنان بازی‌های رایانه‌ای داشته است. داستان این جنگ بزرگ فراز و نشیب‌های زیادی داشته و سرشار از لحظات قهرمانانه، هیجان‌انگیز و غمگین است. بازی Warplan از استودیو Kraken Studios یک شبیه‌ساز استراتژیک از وقایع این جنگ بزرگ است و شبیه به یک بوردگیم مجازی شما را درگیر این واقعه می‌کند.

گیم پلی بازی شباهت زیادی به سبک Civilization دارد و حمله و دفاع در بلوک‌های چندضلعی‌ای که در نقشه‌ی بزرگ بازی که تشکیل‌شده از مرزبندی‌ها و کشورهای زمان جنگ است انجام می‌شود. در هر نوبت با توجه به نیروهای خود می‌توانید حرکت‌های چندگانه داشته باشید و در جبهه‌ای حمله کنید و در جبهه‌ای دیگر مدافع باشید. مقیاس نقشه بازی بسیار بزرگ بوده به‌سادگی می‌تواند تا 70 کشور مختلف را در بربگیرد. هر کشور نیروهای مخصوص به خود را دارد که قابلیت‌های منحصربه‌فردی داشته که می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید.

در بازی 20 مدل نیروی مختلف زمینی، هوایی و دریایی وجود دارد که هرکدام 15 قابلیت قابل ارتقا متفاوت داشته و همچنین درزمینهٔ تکنولوژی میتوانید در زمینه‌های مختلف نیروهای خود را تجهیز کنید. به‌جز نیروهای عادی که در زمین نبرد تحت کنترل شما قرار می‌گیرند، یک ژنرال نیز برای هر کشور در دسترس خواهد بود که مزایای مهمی را به ارتش شما اضافه می‌کند و وجودش می‌تواند نتیجه جنگ را کاملاً به نفع شما تمام کند.

به‌جز بخش حمله و نبردهای جنگی، مدیریت کشور خود نیز چیزی است که باید به آن توجه کنید. نیروی کار، درآمد نفتی، منابع استراتژیک، دادوستد با سایر کشورها و صادرات و واردات از جمله مواردی است که در گیم پلی وجود داشته و آن را به‌شدت واقع‌گرایانه می‌کند. برای به دست آوردن منابع باید از طریق مسیرهای زمینی مانند جاده‌ها یا ریل‌های راه‌آهن منابع را جابه‌جا کنید که به دلیل وجود جنگ در تمام منطقه، پرخطر است. درمجموع تمامی جوانب واقعی جنگ جهانی دوم و چالش‌هایی که در آن زمان کشورهای جنگ‌زده با آن دست‌وپنجه نرم می‌کردند در بازی رعایت شده تا تجربه‌ای واقع‌گرایانه و لذت‌بخش را از این رویداد تاریخی بزرگ در قالب یک بازی استراتژیک داشته باشید. بازی ساده بوده اما برای پیشروی در آن نیازمند تفکر، مهارت و مدیریت تمامی جوانب هستید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Heart of Iron IV و Panzer Corps 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی WarPlan با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8.1, Windows 10 (64 bit only)
Processor: Intel Core i3 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Graphics card with DX10 (shader model 4.0) capabilities
DirectX: Version 9.0c
Storage: 414 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

WarPlan is an incredibly accurate World War II simulation engine. It is a balance of realism and playability incorporating the best from 50 years of World War II board wargaming. Play a recreated World War II in every detail, thanks to the engine flexibility and database.
Developer Kraken Studios places their emphasis on games that are easy to use, hard to win. WarPlan employs one of the best interfaces to lower micromanagement as much as possible so players can focus on playing and thinking.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.