دانلود بازی Insurmountable برای PC
دانلود بازی Insurmountable برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Insurmountable برای PC

پارسی گیم 11 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
7,916 بازدید

دانلود بازی Insurmountable برای کامپیوتر

پرداختن به سوژه‌های جدید عنصری است که می‌تواند یک بازی ویدیویی را نزد افراد مختلف محبوب کند و در دیده شدن آن در میان سایر عناوین نقش مؤثری داشته باشد. یکی از سوژه‌هایی که شاید در بازی‌های ویدیویی کمتر به آن پرداخته‌شده باشد، بحث کوهنوردی و چالش‌های آن است. بازی Insurmountable از استودیو ByteRocker’s Games عنوانی است که این فعالیت خطرناک و مهیج را محور اصلی خودش قرار داده تا شما را به دنیای چالش‌برانگیز کوه نوری وارد کند.

از ویژگی‌های گیم پلی بازی و دنیای آن، تصادفی شکل گرفتن آن‌ها است که باعث می‌شود هیچ‌کدام از صعودهای شما مشابه دیگری نباشد و هر بار تجربه‌ای جدید با چالش‌های متفاوت را در آن ببینید. از دیگر عناصر گیم پلی، مرگ دائمی شما است که امری غیرقابل‌اجتناب است و درصورتی‌که کاراکتر شما بمیرد، باید برای همیشه با او خداحافظی کنید! در هنگام صعودهای خود باید علائم حیاتی خودتان را دائم چک کنید و تغییرات آب و هوایی را پیش‌بینی کرده تا اسیر طوفان‌های برفی سهمگین نشوید.

اما این تغییرات مانند دنیای واقعی کاملاً تصادفی هستند و ممکن است شما را غافلگیر کنند. از دیگر موارد بازی وجود چرخه کامل روز و شب است که در دمای محیط اطراف شما هم تأثیر می‌گذارد. شما امکان انتخاب سه کاراکتر منحصربه‌فرد را دارید که هرکدام قابلیت‌های مخصوص و همین‌طور تجهیزات منحصربه‌فردی دارند. به‌مرور و با پیشروی در بازی ، ابزارها و تجهیزاتی بهتر در اختیارتان قرار می‌گیرد تا صعودهای بعدی شما راحت‌تر و امن‌تر باشد. از طرفی در مسیر ، موجودات خطرناک و چالش‌های بسیاری در کمین شما نشسته‌اند که باید تمام حواس خود را به آن‌ها بدهید تا جوان‌مرگ نشوید!

مراحل بازی شامل صعود به 3 قله مختلف است که هرکدام از دیگری سخت‌تر و بلندتر بوده و کاملاً مهارت‌های شما را به چالش می‌کشانند. مدیریت منابع مختلف و تجهیزات در کنار توجه به خطرهای مسیر امری است که زنده ماندن و موفق شدن شما به آن بستگی دارد. اگر دوست دارید تجربه مجازی کوه نوری را بچشید، Insurmountable به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Fights in Tight Spaces و Northgard را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Insurmountable با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: WINDOWS® 7, 8.1, 10 (64 or 32 BIT)
Processor: Intel® Core™ i5-4460, AMD FX™-6300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 670 or AMD Radeon™ R7 260x
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Additional Notes: 1280x720p recommended. Optimized for 16:9 aspect ratios; 16:10 and 21:9 aspect ratios also supported

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: WINDOWS® 7, 8.1, 10 64-BIT
Processor: Intel® Core™ i7-3770, AMD FX™-9590, or better
Memory: 8 MB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 970 with 6GB VRAM, AMD Radeon™ RX 480 with 8GB VRAM, or better
Storage: 4 GB available space
Additional Notes: Monitors with a minimum resolution of 1280x720p recommended. Optimized for 16:9 aspect ratios; 16:10 and 21:9 aspect ratios are also supported

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Insurmountable is an adventure roguelike with permadeath, in which the player has to overcome huge mountains. Thanks to the procedurally created environment, no two climbs are the same. Make sure that your climber stays alive by always making sure that your vital values don’t get into the critical range. This task is made more difficult by a dynamic weather system, day/night changes and a multitude of randomly generated events, where you never know in advance how they will end. Your decisions matter….every single one. Because anyone could be your last.
Choose one of three characters with different skills and background stories and start by climbing the first mountain. Search crates, caves and ancient ruins for equipment from past adventurers. You’ll need it, because even the first mountain will demand everything from you. But don’t worry. As time goes by, you’ll become stronger and stronger. Decide freely in a sophisticated skill system, which strengths should have your*s climber*in.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.