دانلود بازی Future Tanks Area برای PC
دانلود بازی Future Tanks Area برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Future Tanks Area برای PC

پارسی گیم 21 آذر 1400 بدون دیدگاه
3,583 بازدید

دانلود بازی Future Tanks Area برای کامپیوتر

گاهی باید در قالب بازی‌های ویدیویی، تجربیاتی ساده اما سرگرم‌کننده را به دست آورد. قرار نیست تمام این بازی‌ها روایت پیچیده و عمیقی داشته باشند، یا مکانیک‌های مختلفی را در گیم پلی پیاده‌سازی کرده و با تلفیق عناصر مختلف، خودشان را متفاوت جلوه دهند. گاهی یک سناریوی ساده اکشن هم می‌تواند برای مخاطب به‌شدت جذاب و سرگرم‌کننده باشد. بازی Future Tanks Area از استودیو BODROID عنوانی جدید و اکشن بوده که کنترل یک تانک قدرتمند را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به جنگ با ربات‌های شرور بروید.

بازی در یک سیاره بیگانه جریان دارد که چندین هزار سال نوری با کره زمین فاصله داشته و ظاهراً خالی از سکنه است. ساکنان این سیاره در گذشته ربات‌های پیشرفته‌ای را طراحی کرده‌اند که به نظر می‌آید علیه آن‌ها طغیان کرده و نسلشان را منقرض کرده‌اند. این ربات‌ها از الگوریتم‌هایی پیروی می‌کنند که رفتار و عملکردشان را شبیه به سازندگانشان کرده است اما از طرفی دائم در خط تولید تعداد بیشتری از آن‌ها ساخته می‌شود و آینده کهکشان را ممکن است به خطر بیندازند.

گیم پلی بازی بسیار ساده بوده و شما در کنترل یک تانک پیشرفته قرار خواهید گرفت تا به این سیاره سفر کرده و تمامی ربات‌ها را از بین ببرید. می‌توان این بازی را یک شوتر سوم شخص دانست که به‌جای انسان، کنترل تانک را بر عهده خواهید داشت. تنوع مراحل، نقشه‌ها و دشمنان مناسب بوده و به‌سادگی شما را ساعت‌ها سرگرم می‌کند. از لحاظ گرافیکی نیز بازی سبک هنری خوبی داشته و از رنگ‌های زنده و زیبا برای طراحی مراحل و انفجارها استفاده کرده است تا تجربه شما لذت‌بخش‌تر باشد. در این بازی فقط باید حرکت کرده و شلیک کنید و از تجربه خود سرخوش شوید!

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Guardians of the Galaxy را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Future Tanks Area با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10/11

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Somewhere far away from here is a planet and it’s ten lighting years away. An abandoned place with a name barely known to a few people has been used to produce mysterious robots with unusual abilities. Their implanted algorithm gives them a possibility of a fast clone and an adaptation of some human behaviors.
Every day there are more of them and they are becoming more powerful. Their constant observation of every citizen of our planet lets them adapt their behaviors to finally go a complete army in a direction to the Earth with an excellent strategy.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.