دانلود بازی Kingdom Two Crowns Never Alone برای PC
دانلود بازی Kingdom Two Crowns Never Alone برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Kingdom Two Crowns Never Alone برای PC

پارسی گیم 2 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
5,399 بازدید

دانلود بازی Kingdom Two Crowns Never Alone برای کامپیوتر

بازی‌های ماجراجویی بسیاری در سبک‌های مختلف منتشر می‌شوند که هرکدام داستانی جدید با ماجراهای مهیج و هیجان‌انگیزی را به مخاطب ارائه داده و آن‌ها را سرگرم خود می‌کنند. در میان این عناوین، ماجراجویی‌های دوبعدی که عناصری از بازی‌های پلتفرمر را نیز در کنار خود دارند، بیشتر به چشم می‌آیند و محبوبیت بیشتری را کسب می‌کنند. بازی Kingdom Two Crowns از استودیو Raw Fury یکی از همین عناوین ماجرایی است که دنیای وسیع و مهیجی را برای اکتشاف در اختیار شما قرار می‌دهد.

بازی شما را در نقش رهبری قرار می‌دهد که سوار بر اسب خودش باید افراد وفادار خود را در جای‌جای سرزمین دور خودش جمع کند و به کمک آن‌ها امپراتوری جدید خودش را تشکیل دهد. این امپراتوری باید قدرتمند و پایدار باشد و از گزند دشمنان مختلفی که به آن تعرض خواهند کرد امن بماند و تمام تلاش شما را برای محافظت از آن می‌طلبد.

گیم پلی بازی مانند سایر عناوین دوبعدی این سبک، ساده و قابل‌درک است و شما در مکان‌های مختلف به گشت‌وگذار می‌پردازید، مأموریت‌های مختلفی انجام می‌دهید و با دشمنان متعددی روبه‌رو خواهید شد . کاراکتر شما قابلیت‌های متنوعی دارد که به‌مرور با پیشروی در بازی قدرتمندتر و متنوع‌تر هم می‌شوند. تنوع بسیار بالای دشمنان در کنار گسترده بودن نقشه بازی از دیگر نکات مثبت این بازی مهیج است. همچنین قابلیت Co-op نیز در بازی وجود داشته تا بتوانید این ماجراهای جذاب را با کمک یکی از دوستانتان پشت سر بگذارید.

گرافیک ساده و پیکسلی بازی در کنار گیم پلی و مهیج و همچنین بسته‌های الحاقی که به‌مرور برای بازی منتشرشده و دنیای وسیع آن را گسترده‌تر می‌کنند، یک تجربه منحصربه‌فرد و به‌یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد تا ساعت‌ها سرگرم شوید و از ساختن قلمرو پادشاهی خود در دنیایی پیکسلی لذت ببرید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Factorio و Terraria را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Kingdom Two Crowns Never Alone با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel 4th Gen Dual Core 2.0Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvida GTX Series 8
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel 7th Gen
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX Series 10
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Kingdom Two Crowns is a side-scrolling micro strategy game with a minimalist feel wrapped in a beautiful, modern pixel art aesthetic. Play the role of a monarch atop their steed and recruit loyal subjects, build your kingdom and protect it from the greedy creatures looking to steal your coins and crown.
In the brand-new campaign mode, monarchs must now work to build a kingdom that stands over time until finding a way to defeat the Greed for good. Explore the environments to discover new mounts and secrets hidden in the deep. But you don’t have to rule alone! Introducing a cooperative play experience that is totally unique to Kingdom Two Crowns, monarchs can now choose between a classic solo experience or seek the assistance of a friend, working together locally or online, dropping in or out at will.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.