دانلود بازی Fictorum برای PC
دانلود بازی Fictorum برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Fictorum برای PC

پارسی گیم 1 اردیبهشت 1400 4 دیدگاه
3,120 بازدید

دانلود بازی Fictorum برای کامپیوتر

برخی بازی‌های ویدیویی آزادی عمل زیادی را در اختیار بازیکن قرار می‌دهند و کل جذابیت بازی در این آزادی عمل در گیم پلی خلاصه می‌شود. حال این عنصر را اگر در کنار یک بازی نقش‌آفرینی بگذاریم ترکیب جالبی شکل می‌گیرد که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم خودش کند. بازی Fictorum از استودیو Scraping Bottom Games در همین سبک حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

در بازی شما نقش جادوگری قدرتمند را بازی می‌کنید که از همان ابتدا قدرت‌های بسیار زیادی داشته و به جادوهای مختلفی دسترسی دارد. نکته بسیار جالب و قابل‌توجه بازی، تخریب پذیری بسیار بالای محیط‌های بازی است که به لطف موتور قدرتمند آن میسر شده است. این تخریب پذیری صحنه‌های زیبا و جالبی را به بازی اضافه کرده است که در بسیاری از بازی‌های مشابه ندیده باشید.

به‌جز این مورد، امکان شخصی‌سازی و تغییرات زیادی در جادوهایی که در دسترس دارید وجود داشته که عمق گیم پلی بازی را بسیار زیادتر می‌کند. برخلاف بسیاری از بازی‌های این سبک که این قابلیت‌ها به‌مرور و با پیشروی در اختیار بازیکن قرار می‌گیرند، در Fictorum از همان ابتدا آزادی عمل زیادی درزمینهٔ جادوها و قابلیت‌های خود دارد. هر جادو را می‌توانید در سه‌شاخه مختلف تغییر دهید و آن را به شیوه‌ای که می‌پسندید شخصی‌سازی کنید. برای مثال میزان تخریبی جادوی آتش خود را بیشتر کنید و یا جادوی الکتریکی خود را طوری دست‌کاری کنید که میان دشمنان پاس‌کاری شود و محدوده وسیعی را نابود کند.

وظیفه شما با عنوان یک جادوگر قدرتمند، از بین بردن یک امپراتوری بزرگ است. نیرومحرکه او انتقام بوده و در این مسیر دشمنان بسیاری را ملاقات و نابود می‌کند. در کنار تمامی این‌ها تخریب ساختمان‌های مختلف و وجود طیف گسترده‌ای از جادوهای مهیج و جذاب، تجربه این بازی را به‌شدت سرگرم‌کننده می‌کند و آزادی عمل زیادی در پیشروی به شما می‌دهد تا هر طور که مایل هستید، در دنیای بازی جولان دهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Ashen و Hades را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Fictorum با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7+ 64 bit
Processor: Core i5 or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 760 or equivalent
Storage: 14 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A reign of terror never feels so satisfying as when you leave a literal pile of rubble in your wake. Giving wizards a much-needed makeover, Fictorum is an action role-playing game that features fully-destructible structures, a randomized node-based world map, and a satisfying magic system with on-the-fly spell shaping and customization. In Fictorum, your mage wields real, legendary power right from the start—unlike those found in most magic-centric games. Our magic system uses a dynamic and intuitive spellcasting and shaping system that grants the player an unrivaled level of customization and reconfiguration. Up to three runes can be applied to a spell, each affecting a different spell characteristic.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 5.97 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    علی آریاپور

    مهمان

    سلام ببخشید این بازی روی ویندوز ده میگیره؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علی آریاپور

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    علی آریاپور

    مهمان

    سلام ببخشید روی ویندوز ده این بازی جواب میده؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علی آریاپور

      پشتیبانی

      سلام
      بله