دانلود بازی Agent Intercept برای PC
دانلود بازی Agent Intercept برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Agent Intercept برای PC

پارسی گیم 16 شهریور 1400 بدون دیدگاه
4,604 بازدید

دانلود بازی Agent Intercept برای کامپیوتر

عناوین ویدیویی همواره دستخوش تغییرات عمده هستند تا از تکراری شدن فرار کنند. هرچند نوآوری ایجاد کردن برای یک بازی ویدیویی کار ساده‌ای نیست؛ اما بسیاری از استودیوهای سازنده در این امر موفق عمل می‌کنند و به همین دلیل تنوع این سرگرمی مجازی نسبت به سایر سرگرمی‌ها به‌شدت بیشتر است. بازی Agent Intercept از استودیو PikPok عنوانی متفاوت در سبک اتومبیل‌رانی بوده که این ژانر محبوب را با لحظاتی اکشن و هیجان‌انگیز تلفیق کرده است.

حتماً اگر سری فیلم‌های محبوب 007 را دیده باشید، با خودروی مجهز و آینده‌گرایانه جیمز باند آشنا هستید. این بازی نیز یک خودروی مشابه با اتومبیل جیمز باند را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به کمک قابلیت‌های متعدد و خارق‌العاده آن به نبرد با یک ارگان شرور و مخفی رفته و دنیا را از نابودی نجات دهید. این اتومبیل که Sceptre نام دارد، می‌تواند اشکال مختلفی به خود بگیرد و تا دندان هم مسلح است. گروه پلیدی که با آن مبارزه می‌کنید CLAW نام داشته قصد در تسخیر جهان و تباهی‌اش دارد و شما به‌عنوان سلاحی مخفی در پشت این اتومبیل قدرتمند، باید مقابل آن‌ها قرار بگیرید.

بخش داستانی بازی به 3 قسمت مختلف تقسیم می‌شود که در آن باید دائم در حال حرکت با سرعت بالا، شلیک کردن و جاخالی دادن باشید. هیجان و اکشن موجود در گیم پلی بازی حد و مرزی نداشته و همواره شما را در صحنه‌هایی از فیلم‌های هالیوودی قرار می‌دهد. قابلیت‌های مختلف تهاجمی Sceptre باعث می‌شود سلاح‌های جذابی را در دسترس داشته باشید. همچنین این اتومبیل می‌تواند تغییر شکل داده و با شرایط محیط خودش را وفق دهد، برای مثال در مراحل برفی یا صحرایی، چرخ‌هایی شبیه به بورد اسکی زیر آن قرار می‌گیرد تا به‌آسانی بتوانید بلغزید و پیشروی کنید.

وجود گرافیکی زیبا که در آن از رنگ‌های زنده استفاده‌ شده، موسیقی پرانرژی و همچنین مأموریت‌های فرعی جذاب، باعث می‌شود تا ساعت‌ها در ماجراهای اکشن و مهیج بازی درگیر شده و از آن لذت ببرید. اگر دوست دارید با یک اتومبیل مجهز و قدرتمند به جنگ با انسان‌های شرور بروید، این بازی را حتماً امتحان کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Forza Horizon را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Agent Intercept با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64bit
Processor: Core i3 Processor or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000 or AMD equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64bit
Processor: Core i5 Processor or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 or AMD Radeon RX 480 with 3GB VRAM
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Take control of the Sceptre – a slick, souped-up, transforming vehicle outfitted with the latest spy gadgets – to drive, drift, and defy death across land, air, and sea. Feel like a superspy, saving the day again and again from threats inspired by the best action and spy fiction, then cranked up to 11.
The nefarious criminal organization CLAW is back with a mysterious new leader, fielding an army of vehicles and experimental technology. But the stalwart Agency has a secret weapon – you! As the driver behind the new Sceptre, you will infiltrate hidden lairs, battle larger-than-life bosses, and find the secrets behind a fiendish plot before it threatens the entire globe. Use gadgets, transformations, and the help of your heroic Agency allies to save the day – in style.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.