دانلود بازی Battlestar Galactica Deadlock Armistice برای PC
دانلود بازی Battlestar Galactica Deadlock Armistice برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Battlestar Galactica Deadlock Armistice برای PC

پارسی گیم 20 فروردین 1400 بدون دیدگاه
2,414 بازدید

دانلود بازی Battlestar Galactica Deadlock Armistice برای کامپیوتر

ژانر استراتژی امروزه بیشتر از قبل موردتوجه استودیوهای بازی‌سازی قرارگرفته و شاهد ارائه شدن عناوین بیشتری در این سبک هستیم. ایده پردازی و تفکر برای میدان نبرد و تاکتیک‌های مختلفی که می‌توانید در گیم پلی این سبک بازی‌ها استفاده کنید از دلایل محبوب بودن آن‌ها حساب می‌شود و حس کامل فرمانده بودن را به شما منتقل خواهد کرد. بازی Battlestar Galactica Deadlock از استودیو Black Lab Games شما را در نبردهای استراتژیک فضایی درگیر کرده و تجربه‌ای متفاوت از این ژانر را به خوردتان می‌دهد. به‌تازگی بسته الحاقی Armistice نیز برای بازی عرضه‌شده که بخش داستانی جدیدی را به آن افزوده است.

داستان بازی در آینده اتفاق می‌افتد. زمانی که انسان‌ها ماشین‌های هوشمندی را طراحی کرده‌اند که آن‌ها را تحت سلطه بگیرند و از آن‌ها به‌عنوان برده‌های خود استفاده کنند. این نژاد ماشینی که Cylons نام دارند اما در این وضعیت باقی نمانده و خودمختار می‌شوند و به دنباله این امر هوش مصنوعی بسیار هوشمند و قدرتمندی را می‌سازند که کنترل کامل آن‌ها را بر عهده می‌گیرد و علیه انسان‌ها قیام می‌کند. درنتیجه این اتفاقات برای سال‌های طولانی جنگ بین انسان‌ها و ماشین‌ها ادامه پیدا می‌کند اما هیچ‌یک نمی‌توانند برنده واقعی شوند. در یکی از این نبردها اما ماشین‌ها در حمله‌ای همه‌جانبه تقریباً تمامی فرماندهان انسان‌ها را از بین می‌برند اما خوشبختانه یکی از آن‌ها که Lucinda Cain نام دارد جان سالم به درمی‌برد و حالا مسئولیت ارتش و آینده انسان‌ها و این جنگ طولانی بر عهد اوست.

گیم پلی بازی مانند عناوین استراتژیک در کنترل کردن نیروهای خود و تاکتیک چیدن برای نبرد خلاصه می‌شود. نیروهای شما که همگی آن‌ها را سفینه‌های فضایی مختلف تشکیل می‌دهند تنوع مناسبی دارند و هرکدام کاربردی متفاوت در میدان نبرد خواهند داشت. تفاوتی که گیم پلی این بازی با سایر بازی‌های استراتژیک دارد، میدان نبرد آن است که در فضا شکل می‌گیرد. این موضوع حرکت در تمامی ابعاد را برای نیروهای شما میسر می‌کند و عمق جدیدی به گیم پلی استراتژیک بازی اضافه می‌کند که علاوه بر جذاب بودن، بازی را چالش‌برانگیزتر هم می‌کند.

دربسته الحاقی Armistice 8 مأموریت اصلی جدید در حالت داستانی به بازی اضافه‌شده است. همچنین در میان این مأموریت‌های اصلی، مأموریت‌های فرعی مختلفی نیز در این بسته وجود دارد که هرکدام سبکی متفاوت را برای پیشروی می‌طلبند. باوجود کوتاه بودن داستان و همین‌طور کم بودن محتوای این بسته الحاقی، تجربه آن برای هواداران این بازی و همچنین کسانی که به داستان بازی علاقه‌مند شده‌اند و مشتاق هستند تا پرده‌های بیشتری از داستان برایشان از میان برداشته شود، لذت‌بخش و سرگرم‌کننده خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید بازی‌های Stellaris و BattleTech را نیز از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Battlestar Galactica Deadlock Armistice با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8, 8.1, 10
Processor: 2.0GHz or higher
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1GB NVIDIA Geforce 460/ATI Radeon HD 5770 or better
DirectX: Version 11
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card
Additional Notes: Broadband Internet connection for multiplayer required for Multiplayer

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 8, 8.1, 10
Processor: 2.5GHz or higher
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 2GB ATI Radeon HD 7970, 2GB NVIDIA GeForce GTX 770 or better
DirectX: Version 11
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card
Additional Notes: Broadband Internet connection for multiplayer required for Multiplayer

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

our years of war and a steep price in human lives have not been enough to unlock a deadly stalemate. The Colonials have countered all of the Cylon’s offensives so far, but no decisive victory was achieved.
The deadlock is suddenly broken by a surprise attack from the Cylons and the brutal annihilation of the Colonial Fleet High Command on Picon. The fate of mankind is now resting on the shoulders of Rear-Admiral Lucinda Cain. The secret, cunning plan she has conceived could turn the tide of the war forever…
Take control of the Colonial Fleet from the bridge of the mobile shipyard, Daidalos, and free the Twelve Colonies from the Cylon threat. Build your fleets, protect the Quorum alliance and prepare to dig deeper into the conspiracies of this heroic conflict.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.