دانلود بازی MLB The Show 21 برای PS5
دانلود بازی MLB The Show 21 برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی MLB The Show 21 برای PS5

پارسی گیم 24 فروردین 1400 بدون دیدگاه
774 بازدید

دانلود بازی MLB The Show 21 برای پلی استیشن 5

عناوین ورزشی طرفداران مخصوص خود را در سرتاسر دنیا دارند. تقریباً برای هر ورزشی در دنیای واقعی بازی ویدیویی‌ای نیز وجود دارد تا طرفداران آن ورزش شانس تجربه مجازی آن را روی صفحه‌نمایش‌های خودشان داشته باشند. بازی MLB The Show 21 از استودیو San Diego Studios عنوانی با گرافیک نسل جدید است که به ورزش محبوب بیس‌بال پرداخته و برای طرفداران این ورزش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

مهم‌ترین عاملی که در MLB The Show 21 به چشم می‌آید ،گرافیک خیره‌کننده و زیبای آن است و ازآنجایی‌که بازی برای کنسول‌های نسل جدید بهینه‌سازی شده،باید انتظار جزییات بسیار بالا را در تمامی عناصر بازی داشته باشید. انیمیشن‌های بازیکنان ، نورپردازی‌ها و جزییات استادیوم ورزشی که با حضور تماشاگران حس و حال واقع‌گرایانه‌ای گرفته‌اند، همگی با جزییات بالا طراحی و پیاده‌سازی شده است و کاملاً با یک عنوان نسل جدید طرف هستید.

ویژگی دیگری که سازندگان بازی از آن رونمایی کرده‌اند قابلیت ساخت استادیوم توسط شما است که در آن می‌توانید از 30 جایگاه پیش‌ساخته مختلف استفاده کنید و استادیوم دلخواه خود را بسازید. سلیقه شما امر بسیار مهمی در این موضوع بوده و دست شما باز است تا با خلاقیت خود استادیومی منحصربه‌فرد بسازید و آن را با سایر بازیکنان به اشتراک بگذارید. در این قسمت از بازی هم جزییات زیادی به‌کاررفته است و ابزارها و آیتم‌های زیادی را برای ساخت استادیوم زویایی خود در دسترس دارید.

درزمینهٔ گیم پلی می‌توان گفت به لطف قدرت پردازش سخت‌افزارهای جدید و گرافیک و انیمیشن‌های واقع‌گرایانه، نزدیک‌ترین تجربه به بیس‌بال واقعی را در این عنوان وجود خواهد داشت. حرکت بازیکنان روان و زیبا است و تمامی قوانین ورزش بیس‌بال به‌خوبی در آن پیاده‌سازی شده تا طرفداران این ورزش لحظه‌های مهیج و خوبی را در بازی سپری کنند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی R.B.I. Baseball 21 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی MLB The Show 21 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Experience faster, deeper and more intense moment-to-moment match action on the field, with a variety of game modes for all you rookie players and returning seasoned vets.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 59.7 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.