Oddworld Soulstorm
علی رحمانیان

بازی Oddworld: Soulstorm برای پلی استیشن و PC منتشر شد

علی رحمانیان 17 فروردین 1400 بدون دیدگاه
612 بازدید

جدیدترین نسخه از مجموعه‌ی قدیمی Oddworld هم بعد از مدت‌ها انتظار امروز منتشر شد تا بار دیگر شما را به دل ماجراجویی‌های شخصیت دوست‌داشتنی این بازی یعنی Abe ببرد. وقایع بازی Oddworld: Soulstorm دقیقاً در ادامه‌ی نسخه‌ی قبلی این سری دنبال می‌شود و شما باید Mudokon‌ها، موجودات هم‌نژاد شخصیت اصلی را از اسارت نجات دهید و با آن‌ها علیه کارتل Magog به مبارزه برخیزید. همزمان با عرضه‌ی Oddworld: Soulstorm یک تریلر و اطلاعات جدیدی از آن منتشرشده است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

این بازی ازلحاظ بزرگی محیط ابعاد بالاتری نسبت به نسخه‌های پیشین دارد. بازیکنان در طول مراحل می‌توانند مواد اولیه‌ای را جمع‌آوری کنند و آن‌ها را برای ساخت سلاح‌ها و آیتم‌های مختلف به‌کار بگیرند تا این‌گونه نسبت به دشمنان خود برتری داشته باشند. همان‌گونه که گفته شد هدف اصلی شما در این بازی نجات دادن هر چه بیشتر موجوداتی به نام Mudokon است و بسته به اینکه چه تعداد از آن‌ها را نجات می‌دهید، چهار پایان مختلف در انتظارتان خواهد بود. یک سیستم امتیازبندی در بازی وجود دارد که پس از پایان هر مرحله عملکرد شما را بر اساس همین تعداد مودوکان‌های نجات داده‌شده ارزیابی می‌کند.


شما در بازی Oddworld: Soulstorm هفده مرحله را پشت سر خواهید گذاشت؛ اگر در 6 مرحله یا کمتر 80 درصد مودوکان‌ها را نجات دهید بدترین پایان را برای خود رقم خواهید زد و برای دستیابی به بهترین پایان، باید 80 درصد این موجودات را در طول 12 مرحله یا بیشتر نجات دهید. در ضمن تعداد کل مودوکان‌ها هم حدوداً 1400 عدد اعلام‌شده است.

بازیکنان پس از پایان هر مرحله می‌توانند مراحل قبلی را دوباره تکرار کرده تا بهترین پایان را برای خود تضمین کنند، البته برای اینکه امتیاز آن‌ها محاسبه شود باید مرحله را تا انتها ادامه دهند. هیچ سیستم ذخیره‌سازی پیشرفتی در این بازی وجود ندارد و کاراکتر اصلی پس از هر بار مردن در چک پوینت قبل از مرگ خود ظاهر می‌شود.

Oddworld: Soulstorm چیزی حدود 20 ساعت گیم پلی دارد ولی برای کامل کردن آن احتمالاً مجبور می‌شوید که بعضی از مراحل را دوباره تکرار کنید. این بازی هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PS4، PS5 و PC (از طریق فروشگاه Epic Games) منتشر‌شده است، بازیکنان پلی استیشن 5 هم می‌توانند بازی را از طریق سرویس PlayStation Plus به‌رایگان تجربه کنند.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.