دانلود بازی Oddworld Soulstorm برای PS5
دانلود بازی Oddworld Soulstorm برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Oddworld Soulstorm برای PS5

پارسی گیم 21 فروردین 1400 بدون دیدگاه
1,417 بازدید

دانلود بازی Oddworld Soulstorm برای پلی استیشن 5

بازی Oddworld یکی از عنوان‌های قدیمی و محبوب دوران گذشته است که در عصر اولین کنسول پلی‌استیشن پا به عرصه وجود گذاشته و به‌سرعت به یکی از محبوب‌ترین عناوین ماجرایی زمان خودش تبدیل شد. گیم پلی متفاوت بازی در کنار معماهای متعدد، کاراکتر اصلی جذاب و طراحی مراحل خلاقانه از نکات مهمی بود که در موفقیت این بازی به‌شدت تأثیر گذاشت.حال استودیو Oddworld Inhabitants با ارائه عنوان جدید Oddworld Soulstorm بار دیگر بازی را برای کنسول‌ها و سیستم‌های نسل جدید و گیمرهای علاقه‌مند عرضه کرده است تا تجربه این دنیای مرموز و مهیج بازی روح تازه‌ای به خود بگیرد.

پیش از بازی Oddworld Soulstorm آخرین عنوانی که در دنیای Oddworld عرضه شد مربوط به سال 2014 بوده و طرفداران این بازی که تعداد آن‌ها کم هم نیست تا به امروز برای تجربه عنوانی جدید از این سری موفق انتظار کشیده‌اند. به همین علت است که Oddworld Soulstorm یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال 2021 محسوب می‌شود. این عنوان جدید درواقع بازسازی شماره دوم بازی که در سال 1998 با نام Abe’s Exodus عرضه شد است و وقایع داستان را بعد از پایان یافتن شماره اول ادامه می‌دهد.

بازی داستان مهیجی را روایت می‌کند.شما در سیاره‌ای به نام Mudos قرار دارید که موجودات هوشمند مختلفی در آن سکونت دارند اما بیشتر سیاره در تصرف نژادی با نام Glukkons است که مستبد و ظالم بوده از نژاد شما به‌عنوان برده‌های خود استفاده کرده و آن‌ها را مجبور به انجام کارهایی سخت و طاقت‌فرسا می‌کنند. شما در نقش Abe بازی می‌کنید که در شماره قبلی موفق شد 300 نفر از افراد نژادش را نجات دهد و به‌تبع این امر نوعی انقلاب در مقابل حکومت و سلطه گری Glukkons ها را شکل داده است. اما Glukkons ها ماده‌ای نوشیدنی و اعتیادآور تولید کرده‌اند که SoulStorm Brew نام‌گذاری شده و برده‌های آن‌ها با نوشیدن آن در خلسه‌ای فرو رفته و اطاعت پذیرتر میشوند…

گیم پلی بازی همان سبک قدیمی و نوستالژی خود را حفظ کرده و ترکیبی از حل کردن معماها و مقداری اکشن و نبرد است. کاراکتر شما در برابر دشمنان به‌شدت آسیب‌پذیر بوده و برای پیشروی در بازی باید خوب فکر کنید و نقشه‌ای را در سر داشته باشید. 15 مرحله اصلی در کنار 2 مرحله مخفی در روند داستانی بازی وجود دارد که مأموریت اصلی شما در تمامی آن‌ها نجات دادن دوستانتان است. تعداد افرادی را که در طول بازی نجات داده‌اید می‌توانید در منو بازی ببینید تا آمار و پیشروی خود را در ذهن داشته باشید. سیستم Crafting جدیدی نیز به این بازی اضافه‌شده که به شما امکان ساخت ابزار و سلاح‌های مختلفی را می‌دهد. معماهای بازی شاید در ابتدا ساده باشند اما هر چه در بازی بیشتر پیشروی کنید، چالش‌های سخت‌تری پیش روی شما قرار خواهد گرفت. نکته مهم دیگر گرافیک خوب و نوسازی شده بازی که با فریم‌های بسیار پایدار و روانی اجرا می‌شود است که این تجربه مهیج و نوستالژی را برای شما چشم‌نواز و زیبا کرده و جلوه‌های بصری به یاد ماندی‌ای را پیش چشمان شما به تصویر می‌کشد. تجربه این بازی منحصربه‌فرد را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Oddworld Soulstorm با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Oddworld: Soulstorm is an explosive action adventure game complete with crafting, scavenging, platforming, and sneaking. It’s the story of an impossible flight against an opposing force that will use every means at their well-funded disposal, from propaganda to brutal force to deadly violence, to stop Abe and the uprising.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.