Outriders
علی رحمانیان

توسعه دهندگان بازی Outriders به دنبال انتشار بسته های الحاقی متنوع هستند

علی رحمانیان 15 فروردین 1400 بدون دیدگاه
314 بازدید

هنوز چیزی از انتشار جدیدترین بازی استودیو People Can Fly یعنی Outriders نگذشته که این بازی سرویس محور استقبال بی‌نظیری را تجربه کرده است. Outriders با شروع قدرتمند خودش موفق به ثبت 112٬000 بازیکن همزمان آن‌هم فقط در روز اول انتشار خود شده و در جمع ده بازی شبکه‌ی استیم هم قرارگرفته است، از طرفی به لطف وجود قابلیت کراس پلی تعداد انبوهی از بازیکنان در پلتفرم‌های مختلف مشغول تجربه‌ی این بازی با یکدیگر هستند.

برای کسانی که نمی‌دانند، Outriders یک بازی علمی تخیلی با چاشنی نقش‌آفرینی است و در ابتدای آن می‌توانید شخصیت خود را از بین 4 کلاس که هرکدام قابلیت‌های مخصوص به خود را دارد، انتخاب نمایید و طبق سلیقه‌ی خود آن را شخصی‌سازی کنید. حال بعد از موفقیت زودهنگام Outriders ، کارگردان بازی اعلام کرده که تیم سازنده آماده‌ی گسترش آن با بسته‌های الحاقی متنوع هستند.

Bartek Kmita در مصاحبه‌ی اخیر خود این‌گونه گفته است:«ما هنوز داستان‌های زیادی برای گفتن داریم و ایده‌های زیادی داریم که نتوانستیم آن‌ها را در بازی اصلی پیاده کنیم، پس خوشحال می‌شویم که محتوا‌های بیشتری در آینده بسازیم. هر چیزی که ما بسازیم در قالب بسته‌های الحاقی بزرگ منتشر خواهند شد و داستان مخصوص به خودشان را دارند».

جالب است بدانید که Outriders در ساخت خود از بازی‌های Diablo الهام زیادی گرفته و خود کارگردان بازی هم به این موضوع اقرار کرده است: «همه‌چیز از Diablo شروع شد که ما هنوز هم از آن به‌عنوان بهترین بازی سبک خود یاد می‌کنیم، ما می‌خواستیم که از Diablo در بازی خود الهام بگیریم و نه هیچ بازی دیگری در این ژانر».

این بازی البته اخیراً مشکلاتی در زمینه‌ی سرور و قابلیت کراس پلی خود داشته که احتمالاً از تعداد زیاد و پیش‌بینی‌نشده‌ی بازیکنان نشأت‌گرفته است. Outriders هم‌اکنون در دسترس پلتفرم‌های PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox One، Xbox Series X/S، Google Stadia و رایانه‌های شخصی قرار دارد.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.