Lego-Star-Wars-The-Skywalker-Saga
علی رحمانیان

بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga دوباره تاخیر خورد

علی رحمانیان 15 فروردین 1400 1 دیدگاه
1,104 بازدید

اگر با بازی‌های ویدئویی لگو آشنایی داشته باشید می‌دانید که تا حالا فرنچایزهای زیادی با این سبک منتشرشده‌اند، از مارول و دی سی گرفته تا هری پاتر و پارک ژوراسیک. بااین‌حال هیچ‌کدام از فرنچایزهای گفته‌شده به‌اندازه‌ی جنگ ستارگان با سبک لگو پیوند محکم‌تری ندارد، حالا ششمین نسخه از سری بازی‌های لگوی استار وارز هم تحت عنوان Lego Star Wars: The Skywalker Saga در دست ساخت قرار دارد و ظاهراً جاه‌طلبانه‌ترین بازی لگویی است که تابه‌حال دیده‌ایم.

این بازی ابتدا قرار بود در فصل بهار منتشر شود ولی دوباره تأخیر خورده و تاریخ انتشار بعدی آن‌هم مشخص نیست. سازندگان در حساب توئیتر بازی اعلام کرده‌اند که «هر چه زودتر» اطلاعات تازه‌تری را در اختیار طرفداران قرامی‌دهند و برای توسعه‌ی «بهترین و بزرگ‌ترین بازی لگوی ساخته‌شده تا به امروز» به وقت بیشتری نیاز دارند.

LEGO Star Wars: The Skywalker Saga ازاین‌جهت جاه‌طلبی زیادی دارد که قرار است داستان تمام 9 فیلم استار وارز را در یک بازی جمع کند و برخلاف بازی‌های پیشین، با یک داستان و مسیر خطی روبرو نخواهید بود بلکه این انتخاب خود شماست که کدام اپیزود یا سیاره را انتخاب می‌کنید تا داستان آن را دنبال نمایید، هر اپیزود از 6 مأموریت تشکیل‌شده و ترتیب تجربه‌ی آن‌ها به خود بازیکن بستگی دارد. مکان‌های کلاسیک و خاطره‌انگیز زیادی مثل Tatooine، Coruscant، Jakku و Endor در بازی وجود دارند که می‌توانید در آن‌ها به گشت‌وگذار بپردازید.

Star Wars Saga

جالب است بدانید که 300 کاراکتر قابل بازی و متفاوت در این نسخه حضور دارند، از شخصیت‌هایی که نیروی فورس را به‌کار می‌گیرند و از ضربات سبک و سنگین متوالی استفاده می‌کنند گرفته تا شخصیت‌هایی که از سلاح Blaster استفاده می‌کنند و سیستم نشانه‌گیری آن‌ها از نوع سوم شخص است.
LEGO Star Wars: The Skywalker در حال حاضر برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S،Xbox One، PS4، PS5، Nintendo Switch و PC در دست توسعه قرار دارد ولی برای فهمیدن تاریخ دقیق انتشار آن، فعلاً باید صبر کنیم.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Apex

    مهمان

    کاشکی هرچه زودتر منتشر بشه
    من بی صبرانه منتظرشم ?

    پاسخ دهید