lego-star-wars-skywalker-saga
یحیی رحیمی

کاور و جزئیات بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga منتشر شد

یحیی رحیمی 16 اردیبهشت 1399 1 دیدگاه
3,147 بازدید

بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga در نمایشگاه E3 2019 معرفی شد و از آن زمان تا به حال هیچ خبری در مورد این بازی نشنیده ایم. حالا استودیو به مناسبت روز جنگ ستارگان، جزئیات کاملی از این بازی را به همراه کاور رسمی بازی منتشر کرده است.

همان طور که در کاور بازی می توانید ببینید، اجازه کنترل تمامی شخصیت های 9 فیلم جنگ ستارگان را در اختیار خواهید داشت. تمامی Jedi، Sith، ربات ها و … در اختیار شما خواهد بود و حتی نسخه های مختلفی از این شخصیت ها نیز در بازی وجود خواهند داشت و به همین دلیل شاهد صدها شخصیت گوناگون در بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga هستیم.

مدیر بخش تولید استودیو TT Games به نام جاناتان اسمیت در گفتگو با وب سایت رسمی جنگ ستارگان در مورد این بازی و تعداد شخصیت های آن صحبت کرده اند:

تقریبا 500 شخصیت در بازی وجود دارند و بسیاری از آن‌ها قابل کنترل هستند. برای انتخاب شخصیت های بازی به این بزرگی، لازم بود که ما تمام فیلم های منتشر شده را به دقت تماشا کنیم و سعی کردیم که تمام شخصیت ها در این بازی اضافه کنیم. همه چیز در آخر به نحوه روایت و مشخص کردن نقش شخصیت در مراحل و پیشروی بازی خلاصه می شود.

lego-star-wars-the-skywalker-saga

او در ادامه گفته است بازی این امکان را در اختیار طرفداران قرار می دهد تا به صورت مستقیم وارد سه گانه اصلی شوند و به نوعی پیش درآمدهای داستان را جا بگذارند و بعدا به انجام آن بپردازند:

آزادی انتخاب واقعا اصل مهمی برای ماست. ما عاشق داستان سرایی هستیم اما حس می کنیم که گیمرها و به خصوص گیمرهای جوان تر باید این امکان را داشته باشند که هر آنچه می خواهند را بازی کنند.

بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga قرار است در ادامه سال جاری برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه شود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    taha

    مهمان

    قیمتش چنده و به کامپیوتر هم میاد

    پاسخ دهید