resident-evil-3
یحیی رحیمی

تولید کننده Resident Evil 3: شایعات پیرامون بازی را جدی نگیرید

یحیی رحیمی 24 دی 1398 بدون دیدگاه
836 بازدید

در طول هفته گذشته اطلاعات زیادی در مورد بازی Resident Evil 3 منتشر شد. این عنوان که بازسازی نسخه اصلی بازی است، طرفداران زیادی دارد و قرار است که به زودی به بازارها عرضه شود. خبرهایی در مورد هوش مصنوعی بازی و همچنین خطی بودن داستان بازی شنیدیم و همین بسیاری را هیجان زده کرد. منبع این اطلاعات لو رفته مشخص نبود و حالا تولید کننده بازی در واکنش به این اخبار، آن‌ها را شایعه خوانده و گفته است که تمامی این اطلاعات منتشر شده صحیح نیستند.

او اخیرا مصاحبه ای با مجله رسمی PlayStation داشته است و در مورد بخش های مختلف بازی مانند مود مولتی پلیر بازی به نام Resident Evil: Resistance صحبت کرده است. Fabiano گفته است که در مورد این اخبار باید دقت بیشتری به خرج داد و به نظرات قبلی او دقت کرد. حرف های عجیبی میان صحبت های او دیده می شود و همین افراد زیادی را نگران کرده بود که آیا واقعا چنین اطلاعاتی درست هستند یا خیر. صحبت های او حاکی از آن است که باید با دقت بیشتری خبرها را بررسی کرد و ممکن است احتمال اشتباه نیز وجود داشته باشد و البته هیچ قطعی نیست.

او در ادامه گفته است که بخش Resident Evil: Resistance به نوعی به دنیای خود بازی متصل است و ممکن است که این شخصیت ها را در خود بازی نیز مشاهده کنیم. به هر حال مشخص نیست که این شخصیت ها در بازی حضور دارند یا اینکه تنها بخشی از گیم پلی مود گفته شده هستند. به هر حال ممکن است که این صحبت ها به اشتباه گفته شده باشند و یا اینکه واقعا Fabiano چیزی را لو داده باشد. به هر حال به زودی اطلاعات بیشتری را در مورد بازی دریافت خواهیم کرد. فعلا توصیه او را جدی بگیرید و شایعات منتشر شده را زیاد باور نکنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.