بازی جدید سری Tomb Raider (توم ریدر) که استودیو Crystal Dynamics مراحل ابتدایی تولید آن را پشت سر میگذارد، توسط Amazon Games در دسترس قرار خواهد گرفت. سری Tomb Raider یکی از مجموعههای شناختهشده تاریخ ویدیو گیم است. لارا کرافت، پروتاگونیست این مجموعه، کاراکتری مشهور است که ...
استودیو Crystal Dynamics مدتی پیش از ساخت بازی Tomb Raider جدید با آنریل انجین 5 خبر داد. ماجراجویی لارا کرافت در بازیهای متعددی ادامه یافته و قرار است در نسل جدید ادامه پیدا کند. توسعهدهنده غیر از اعلام جزییات موتور بازیسازی، هیچ جزئیات دیگری در مورد ماجراجویی تازه منتشر ...
در حالی که به دست گرفتن کنترلر و کنترل شخصیتها اولین دریچه ورود به بازیهای ویدیویی به شمار میروند، این جملات و نقل قولها هستند که تاثیرگذاری فرآیند یک روایت روی افکار مخاطب را مشخص میکنند. قدرت کلمات و جملهها میتواند احساسات هر آدمی را برانگیخته و نظر او نسبت به دنیای بیرون را تغییر دهد. ...
ریانا پرتچت، نویسنده سابق ریبوت Tomb Raider در مصاحبه تازهای گفته است که تغییراتی باید در شخصیت لارا کرافت برای بازی تامب ریدر جدید ایجاد شود و او مسائل پدری (Father Issue) کمتری نسبت به بازیهای قبلی داشته باشد. استودیو کریستال داینامیکس هفته گذشته ساخت Tomb Raider جدید با ...
علی ناجی مقدم پنج شنبه 18م فروردین 1401 8,198 بازدید
بهسادگی میتوان گفت که ژانر اکشن در صنعت بازیهای ویدیویی یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین سبکها است. بازیهای اکشن به دلیل گیم پلی مهیج و سرگرمکننده خود همواره طیف گستردهتری از مخاطبان را به سمت خود جذب کردهاند. در طول تاریخ سریهای جذاب و متعددی از بازیهای اکشن منتشر شده که هر کدام با ...
شرکت اپیک گیمز با برگزاری رویدادی زنده رسماً از ویژگیهای موتور Unreal Engine 5 رونمایی کرد و این ابزار بازیسازی را منتشر ساخت. این شرکت در حاشیه رویداد به عناوینی پرداخت که توسط این موتور ساخته میشوند و تریلر کوتاهی با حضور یکی از توسعهدهندگان استودیو کریستال داینامیکس ...
در طول 28 سال گذشته، کنسول پلی استیشن جایگاه خود را به عنوان غول صنعت بازی تثبیت کرده است. اما 28 سال پیش، کسی انتظار نداشت که این پلتفرم قدرتمند، به موفقیت سونی در بازار بازیهای ویدئویی منجر شود. اولین کنسول پلی استیشن در سال 1994 منتشر شد؛ در دورانی که نینتندو و سگا، پادشاهان بلامنازع این ...
بیش از هفتاد سال از آغاز تاریخ صنعت ویدیو گیم گذشته است. سالهای آغازین این صعنت کسی فکرش را هم نمیکرد که روزی بتوان از تولید انبوه یک بازی ویدیوی پول زیادی به جیب زد و حتی تصور هم نمیشد که بازی ویدیویی چندان مخاطب خاصی داشته باشد. اما کم کم و با پیدایش کنسولهای خانگی، نظر سرمایه گذاران و ...